Kerro työvaatteesi, arvataan ammattisi!
Kommentit (66)
Yleensä mulla on sininen t-paita ja sininen fleece. Mutta myös ulkotakki ja housut löytyy, sinisenä. Tää on kaikille ihan jokapäiväinen tuttu!
tosin sekään jokapäiväien.
ratikkakuski, postinkantaja... kääk.
seksikkäähkö toppi (jonka päällä saattaa olla jakku). Tai sit vartalonmyötäinen juhlavahko mekko. Arvaako kukaan? ;)
hiukset oltava aina mallillaan (ei väliä onko auki vai kiinni) ja kasvoilla vähintään juhlameikki.
toisinaan sama, mutta villatakin tilalla jakku ja kangaskenkien tilalla loafferit tms. perussiistit kengät
olen.......?
Vierailija:
Löysät, roikkuvat trikoohousut, noin 20 vuotta vanhat, tahraiset (olleet joskus valkoiset), reikä polvessa. Toisessa jalassa nilkkasukka, toisessa nilkkasukka JA itse kutomani villasukka. Yläosana raidallinen, isokoinen t-paita, runsaasti pinttyneitä tahroja. Silti kiristää hieman roikkuvan vatsan kohdalta. Lisäksi tarvittaessa erittäin nukkainen fleecetakki.
Olen kolmen lapsen kotiäiti :-/
kuin lentoyhtiön väellä... ovat jopa joskus kentällä erehtyneet luulemaan meikäläisiä lentohenkilökunnaksi.
esiliina ja hiukset kiinni, sisäkengät.
kauluspaita, umpikengät. tai joinakin päivinä valkoinen takki, ruudulliset housut ja umpikengät...
SIKSI avainketju kun ovet lukossa.. mut puhelinmyyjä oli aika hauska arvaus.. ;) T:5
4 fysioterapeutti?
9(olitkohan 9? se essunainen kuitenkin) Keittäjä?
16 opettaja?
16 on varmaankin kunnalla jonakin asiantuntijana :?)
likainen tukka, huivi kaulassa, matalapohjaiset kengät.