Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulimunan jälkeen haamuplussa?

08.01.2008 |

Auttakaa ihmiset panikoivaa... Minulla todettiin tuulimunaraskaus 09/07 ja silloin sain testiin hailakan mutta selvän plussan. Oireitakin oli, mutta vähemmän kuin ensimmäisessä raskaudessa, josta on aivan ihana 2v poika.

Nyt on kp 32/29, oireita ei ole ja testinkin tehdessä ajattelin kun ei heti plussaa tullut että se on nega. Mutta sitten kuitenkin 5min päästä siinä oli hailakka viiva, ihan selkeä sellainen kuitenkin. kyseessä apteekin raskaustesti.

Nyt olen ihan paniikissa että ollaan samassa tilanteessa kuin syksyllä, varsinkaan kun ei ole minkään maailman muita oireita kuin menkkojen pois jäänti. Ei kai tässä voi kuin odottaa ja testata jossain vaiheessa uudelleen, mutta rohkaisun ja realismin sanoja kaivattaisiin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä mä sinuna ihan positiivisesti suhtautuisin tuohon plussaan. Tuulimuna saattaa nostaa hormonit korkeallekin, ihan normaalin raskauden kaltaisesti. Heikko plussa ei siitä kerro vielä mitään, vasta ultra viikoilla 7+ tuo varmuuden. Sama pätee oireisiin tai niiden vähyyteen, ei voi päätellä mitään. Tietenkin on mahdollisuus vaikka mihin tylsään, kuten kohdun ulkopuoliseen tai pelkkään kemialliseen raskauteen, mutta toivottavasti näin ei ole.

Apteekin testi ei ole mikään kovin herkkä testi, eli testaa parin pävän päästä uudelleen.

Vierailija
2/2 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan negatiivinenkin voi olla plussa. Onneksi olkoon!!!

Mä sain negan tuolla apteekin testillä mut olin aika varma asiasta ja plussasin Clearbluella :=) Olen todennut, että tässäkin asiassa laatu maksaa.

Maaria 28+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla