Miksi tämä luottamuspula tuli just viimeisillä raskausviikoilla?
Olen varma, että mies pettää tai muuten valehtelee minulle. Oikein pelottaa tuleva synnytys, kun en ole ' vahtimassa' miestäni kotona. Ärsyttävää.
Minulle on tässä parin viime kuun aikana erovaihtoehtokin tullut sen sata kertaa mielen päälle pyörimään.
Kun saisi sen verran aikaiseksi, että varaisi ajan johonkin parisuhdeterapiaan.
Kommentit (5)
Lisäksi kun mies näyttää olevan jatkuvasti omissa ajatuksissaan, eikä aina tajua ympäristöstään mitään.
Olen myös huomannut, että mies turvautuu valheisiin aika usein.
Niin ja vielä se, että kun miehellä seisoo vain, jos harrastetaan suuseksiä.
Itsellä himot hyrrää melkein 24/7 ja jos en saa seksiä, laukean jopa unissani.
-ap
Jotkut miehet hakevat turvaa toisista naisista, kun oma nainen elää kriittisiä vaiheita. Onhan synnytyksessä aina omat vaaransa...
Vierailija:
Jotkut miehet hakevat turvaa toisista naisista, kun oma nainen elää kriittisiä vaiheita. Onhan synnytyksessä aina omat vaaransa...
yms tyhmää, jos suuseksi käy niin pistäisin tämän pelkästään raskauden piikkiin.
Mies on myös ymmällään tulevasta isyydestä joka lähenee päivä päivältä ja on kenties myös peloissaan miten selviää isyydestään.
Mies on tunteva ihminen, äidille on luontaisempaa raskaus, synnytys ja vauvanhoito ja johtuu siitä että äiti on naaras joka kantaa lastaan, imettää jne.
Jos olet erityisiä vaatimuksia esittänyt tulevaan, liittyen vauvanhoitoon voi miehellä olla paljon mietittävää.
Osa miehistä on toki uskottomia riippumatta siitä onko kumppani raskaana tai ei mutta ilman päteviä todisteita ei kannata mieltään pahoittaa ja alkaa luulemaan ja kuvittelemaan.
Pääsen siihen käsitykseen että vahdit miestäsi haukan tavoin ja itselläsi on pelko ettet voikaan lähipäivinä kontrolloida miestä koska olet sairaalassa.
Tässä kohtaa sanon että ongelma on enemmän sinussa kuin miehessä juuri tällä hetkellä. Ymmärrä hyvä ihminen ettet voi vahtia miestä jos on mennäkseen vieraisiin sillä sopiva tilaisuus löytyy aina jos niin haluaa.
Uskon että olet nuori ja kokematon ja epävarma itsestäsi ja siksi alat syyllistämään miestäsi.
Loppuraskaudessa voi olla helliä hetkiä ja läheisyyttä ilman seksiä ja se oli minulle ja puolisolleni sopiva tapa viimeisillä viikoilla.
T. petetty