Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tavannut erään miehen -vaan onko tämä tyyppi jotenkin outo?

Vierailija
08.01.2008 |

Siis kyseessä on myös komea ja seksikäs kaveri. Luin tuon toisen aloituksen tyhmästä miehestä, mutta ei ihan täsmännyt..

Tää kaveri ei ole musta kyllä yksinkertainen, siis tuossa mielessä, vaan vähän mua häiritsee eräs luonteenpiirre.

Tää kaveri saa kilarit ihan ihme asioista. Sanoin kerran kotitielläni, että niin tässä tiellä muuten kaikilla oikeelta tulevilta on etuajo-oikeus, jos et ole huomannu. Enpä tarkottanu mitään erityisempää, senkun sanoin kun en mä ainakaan olis välttämättä ajatellut asiaa.. Sen jälkeen ihan liioitellusti pysähtyi jokaisessa risteyksessä ja odotteli että tuleeko ketään vai ei.

Hänellä on myös kuiva iho joka sitten kutiaa. Sanoin kerran, ihan ystävällisesti että kannattais hakea apteekista rasvaa, se vois ehkä auttaa. Se hermostuu, alkaa raivoomaan että hänellä on apteekista haettua rasvaa mutta ei sitäkään voi aina käyttää ja mitä sä siinä naputat sä et oo mun äiti piste. Mä olin ihan silmät pyöreenä että anteeks..

Eilen juteltiin puhelimessa. Sanoin että mua ei yhtään huvittais tänään mennä yhteen paikkaan. Tää tokaisee vaan että no se on sun ongelmas. ??

Näitä on lisää, pikkujuttuja mut mua häiritsee. Ollaan tunnettu vajaa kaks kk kuitenkin vasta, ja ihan ite se on ollu aloitteellinen mun suhteen. Mä en oo siinä roikkunu enkä mitään. Nyt alkaa vaan tuntuu ettei tuo oo ihan ok, tässä on joku juttu..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sun parastas ajatellen olisi parasta tässä vaiheessa sanoa " kiitos, mutta ei kiitos" .

Vierailija
2/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enteilee tulevaa naisenhakkausta. Ainakaan ne ei lopu, ne pahenee. Älä haksahda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ehkäpä tiedostamattaan ärsyyntyy kaikesta mitä sanot ja purkaa turhautumistaan. Sillä mikäli ihminen on oikeasti ihastunut/rakastunut, ei tuollaisista asioista hermostu vaikka toinen " naputtaisikin" . Ehkäpä mies tiedostamattaan aiheuttaa tilanteita, joissa saa sinut tuntemaan itsesi vähäpätöiseksi ja sitä kautta päättämään suhteen.

Saatan olla väärässä, mutta tällainen olo minulle kertomastasi tulee.

Vierailija
4/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä dominoiva äiti tms? Oletko tavannut äitiä rai onko puhunut hänestä. Silti neuvoisin jättämään hänet, koska ei tuollaisesta " parannuta" ja tyyppi saattaa olla oikeasti väkivaltainen kun on taipumusta " kilahtaa" jo tuossa vaiheessa suhdetta pikkuasioista.

Vierailija
5/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän suhde päättyi käräjille ja miehen saamaan pahoinpitelytuomioon...

Vierailija
6/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voisit senkin ajan käyttää paljon paremmin?