Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko siitä haittaa jos pukamat vuotavat jokaisella ulostuskerralla?
Kommentit (8)
Luulen siis, että ne ovat pukamat jotka vuotavat. Pitäis varmaan käydä näytillä, ettei ole vaikkapa haavauma...
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paljon vettä, kuituja. Ja mene lääkäriin!
Pitemmän päälle vaivasi aina vaan pahenee, ellet tee jotakin muuta kuin ähellät verissäsi :(
Mua sattui ulostaessa ja verta aina lorahti pönttöön niin, että vesi ja pöntön seinämätkin olivat veressä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uloste on pehmeää ja sitä tulee usein ja paljon, juuri kuitujen takia (marjat, murot, ruisleipä, puurot päivittäin)
Mietinkin, että jos nuo useat ulostuskerrat aiheuttavat vuotamista.
Veren hyytyminen muuttuu, ja myöhemmin saattaa aiheuttaa esim. sydän- tai aivoveritulpan.
Vuotavat pukamat kannattaa hoitaa!
Alue: Aihe vapaa
Vaikken juuri sillä kerralla ulostanutkaan, tuli vähintään paperiin verta, useimmiten tiputteli niin että vesi värjääntyi. Ei ollut mulle mitään haittaa, ainakaan mistä tietäisin.
Olin typerä kun en mennyt lääkäriin, olisi pitänyt. Eli mun suostius: mene lääkäriin. Oletko varma että ovat pukamat jotka vuotavat, vai voiko tulla syvempää suolesta?