*** KULTAINEN 60-LUKU VIIKOLLE 2/08 ***
Lumiset Huomenet täältä Pääkaupunkiseudultakin !
Ihanaa että saatiin vihdoinkin valkeutta tänne pimeyteen ja muksut saavat nauttia oikeasta talvesta ainakin hetken.. Viimeksi täällä oli lunta sinä viikonloppuna kun Tikrunpentu syntyi elikkä 5 vkoa sitten ;-)
Meillä herättiin pari kertaa yöllä ja kuuden aikaan Tikrunpentu oli sitä
mieltä että nyt riittää koisiminen ja on aamu. Siinä sitten aamutoimia tehtiin ja nyt nukkuu niin suloisesti käsi poskella omassa sängyssään ( on yhdenkäden sormissa lasketavissa ne kerrat kun on sinne laitettu nukkumaan )
Näitä koululaisia yritän tässä paimentaa ja pikkuhiljaa lähettää kouluun, isukki on töissä ekaa kertaa Tikrunpennun syntymän jälkeen ja ihanaa nyt se kauan kaipaamani arki ihan oikeasti alkaa.
Neuvolaan taaperretaan ja kauppareissun teen kunhan isukki tuo mulle auton ( en uskalla tuolla isolla autolla tälläisellä kelillä lähteä kruisailemaan...)
Plussa-uutisia odotellaan kovasti joten plussapöllöyä laitan täältä roppakaupalla tulemaan !
Kirjotellaanpas taas aktiivisesti tämäkin viikko, juttua meillä ainaskin piisaa ..
Palaamisiin !
Isotee+ Tikrunpentu 5 vkoa ja 1 päivä
Kommentit (47)
kiitos yhteisön luomisesta!
Olit ajatusta nopeampi. Kävin jättämässä oman hakemukseni. Minäkin ehdin jo käydä sinne yhden yhteisön meille perustamassa, mutta vähän hidasta meikäläise touhu kun tää yhteisöhomma on ihan uutta...
Mutta jos apuja tarvitsen, mielelläni olen taustapiruna, ei kai tuo niin vaikeeta ole.
-valtsu-
tein sinusta avustavan valvojan ;) " sivuillemme" . Vai pitäisikö sanoa yhteisöömme?
Kävin minäkin jättämässä hakemuksen yhteisöön, vaikka jotenkin huterat kyllä taitavat nämä meikäläisen taidot sen suhteen olla.. No, josko harjoitus tekisi mestarin. Mutta tosiaan vois olla hyvä miettiä sitä ollaanko pääasiassa siellä vai täällä, osais sitten keskittyä : )
Emmin uutisia kyttään, mutta taitaa vielä kestää, ihanaa kuitenkin kihelmöidä!!
Mahtavan kiltti poika teillä Wemppa! Oikein tärisen kun odotan sitä luvattua kuvaa : )
Ja Valdevinan poitsun kuva on todellakin huippu! Oikea hurmuri ja saa ihan väkisinkin hyvälle tuulelle!
Nyt tarkistamaan että lumiset luistimet ovat kuivumassa, palailen vielä jännäilemään..
walo
Kävin myös ilmoittautumassa sinne suljettuun yhteisöön isotikru5.n nickillä !
Neuvolassa käytiin ja Tikrunpennulle oli painoa tullut vajaassa viikossa 160g ja pituutta 1 cm joten hitaasti mutta varmasti tuo ukko kasvaa !
Torstaina taas menemme painokontrolliin mutta nyt on mentävä laittamaan pyykkejä , toiset kaappiin ja toiset kuivumaan !
Tsau, palailen illanpäälle lukemaan Emmin plussa-uutisia ;-)
IsoTee+tikrunpentu
Kiitos Pinkertonin ja olen nyt virallisesti sun takapirus!
Osa onkin jo käynyt hakemassa jäsenyyttä ja tervetuloa kaikki muutkin mukaan!
Eikä se oo yhtään vaikeeta, vaikka ensikertalaisena vähän menikin huuli pyöreeks...
Jos katellaan, että miten juttu siellä alkaa luistaa ja päätetään sitten missä jatketaan siellä vai täällä.
terv. Valtsu
.. ja lepo vaan molemmille jaloille ja peukut alas. Tätsy aloitti hiipimisellä eilen illalla ja aamulla oli jo ihan pirteenä mun helmoissa. NOh, eipä tässä muuta voinutkaan odottaa kuin tätä. Pirun kauan vaan antoi odottaa itseään.. pisin kierto sitten murrosajan oikkujen (ja siitähän on piiiiiiiiitkä aika :) )
Myös minä kävin jo jättämässä hakuni suljettuun yhteisöön Idea on hyvä. Katotaan nyt sitten kuinka usein pääsen/pystyn kirjoittamaan, mutta yritän ainakin.
Nyt molemmat lapset huutaa alhaalla joten mentävä. Nähdään :)
ANI
http://groups.msn.com/Kultaisen60-luvunihaNaiset
siinä se on. Klikkaa ko. sivulle, luo oma msn-tunnus (jos ei ole), hae jäsenyyttä. Tein siitä suljetun, yhteisön juttuihin ei pääse kuin jäsenet.
Hyväksyn ensin (jos tulokkaita) aktiiviseti täällä kirjoitelleet, laittakaa hakemukseen nikkinne täällä, jos msn-tunnus ei ole sama... kiitos ja tapaamisiin :)
niin tuo nimi näyttää pöljältä pötkössä, nimesin ssen Kultaisen 60-luvun ihaNaiset......