Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** KULTAINEN 60-LUKU VIIKOLLE 2/08 ***

07.01.2008 |

Lumiset Huomenet täältä Pääkaupunkiseudultakin !

Ihanaa että saatiin vihdoinkin valkeutta tänne pimeyteen ja muksut saavat nauttia oikeasta talvesta ainakin hetken.. Viimeksi täällä oli lunta sinä viikonloppuna kun Tikrunpentu syntyi elikkä 5 vkoa sitten ;-)

Meillä herättiin pari kertaa yöllä ja kuuden aikaan Tikrunpentu oli sitä

mieltä että nyt riittää koisiminen ja on aamu. Siinä sitten aamutoimia tehtiin ja nyt nukkuu niin suloisesti käsi poskella omassa sängyssään ( on yhdenkäden sormissa lasketavissa ne kerrat kun on sinne laitettu nukkumaan )

Näitä koululaisia yritän tässä paimentaa ja pikkuhiljaa lähettää kouluun, isukki on töissä ekaa kertaa Tikrunpennun syntymän jälkeen ja ihanaa nyt se kauan kaipaamani arki ihan oikeasti alkaa.

Neuvolaan taaperretaan ja kauppareissun teen kunhan isukki tuo mulle auton ( en uskalla tuolla isolla autolla tälläisellä kelillä lähteä kruisailemaan...)

Plussa-uutisia odotellaan kovasti joten plussapöllöyä laitan täältä roppakaupalla tulemaan !

Kirjotellaanpas taas aktiivisesti tämäkin viikko, juttua meillä ainaskin piisaa ..

Palaamisiin !

Isotee+ Tikrunpentu 5 vkoa ja 1 päivä

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jätin hakemuksen yhteisön puolelle toivottavasti onnistui. Pahoittulut Emmille keskenmenosta toivotaan et tärppää uudestaan ja muillekin anille ja minnealle plussa tuulia oli vielä muita jotta saisitte kaikki vauvan tänä vuonna.

syystoive

Vierailija
22/47 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekisteröityminen näytti onnistuneen kuitenkin vikailmoituksesta huolimatta, eli nyt olen minäkin jättänyt ryhmäanomukseni.

Emmi, pahoittelut km:stä kuitenkin ja toivottavasti Tiinun kanssa toivutte molemmat pian taudeista ja pidän peukkuja, ettei Tiinulle tule enempää korvatulehduksia, ettei tarvitse laittaa putkia tms. Ei sitä korvatulehdusta helposti ekalla kerralla heti tajua kun se saattaa olla ihan kivutonkin, nuha vain pitkittyy ja pahenee ja joka rööristä tulee keltaisenvihreää materiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljettuun yhteisöön on päätetty hyväksyä VAIN ne, jotka ovat näihin pinoihin kirjoitelleet ja löytyvät esittely-pinosta.

Vierailija
24/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli risainen yö-klo.3 tiinu heräsi ja sen jälkeen oli hereillä aina 30minsan välein ja kuudelta nostin viereeni ja siitäkös vain riehaantui. Aamupuuro syötiin klo.7 ja nyt meilläkin uinutaan aamun ekoja päikkäreitä. Oma olokaan ei ole hääppöinen, on tämä sellainen tauti etten muista sairastaneeni koskaan aiemmin. Edelleen olen kipeä, ja nyt tuntuu, että limaa saa yskiä koko ajan, ja sitten, kun mulla on tuota astmaattisuuttakin niin voitte vain arvailla miltä tuntuu juuri nyt, ja mieskään ei ole kotona ..

Tänä aamuna mies soitteli Colombosta. Nyt hänen isänsä ruumis on poltettu ja tänään on tuhkan siroitteleminen mereen, menevät heidän isän lapsuuden kodin lähelle, ja siellä uurna siroitellaan. Nyyh-siellä on pakko käydä joskus sitten (en tiedä milloin) Miestä on ikävä aivan tolkuttomasti :-// Kyllä ne raha-asiatkin varmaan järjestyvät, mutta jotenkin en ymmärrä hänen lähiomaisiaan(vanhin veli) hän veisi kaiken, on kokemusta.

Täällä siis edelleen ollaan ilman tätiä. On erikoista, jos todellakin olen raskaana. Tiinua ' teimme' 2 vuotta ja jos nyt olen raskautunut ehkäisystä huolimatta niin mitä voimme asiasta päätellä. Mies olisi tietty todella onnellinen, mutta miten on oman jaksamisen kanssa. Tänä aamuna taas olin aistivinaan sellaista lievää äklötystä-(pelottaa) no tänään teen testin ja käyn myöhemmin kertomassa. Saattaa mennä tosi myöhään koska kotiudun vasta seiskan aikoihin ja sitten hoidan tiinukan iltatoimet.

Anille ja walolle paljon onnea piinaan, tai eikös anin piina ole jo oikeastaan mennyt ohitse, ja nyt ootellaan sitten r-testin tulosta. Kiva on ollut lukea sinustakin taas vaihteeksi. Sellaista se on, kun työ kuviot alkavat niin aika kortilla. Mutta ihanaa jos jaksat palstailla enemmän.

Ja sitten yksi juttu, jos olen raskaana niin miten saan pidettyä painoni kurissa??? nyt on edelleen se 9kg extraa siihen mitä painoin alkaessani odottaa tiinua. Painan nyt 66kg ja ainakin 6kg siinä on liikaa, koska en ole pitkä. Tämän painon olisin halunnut saada alas ennen seuraavaa raskautta. Nyt jos painoa tulee taas +40kg niin mähän olen sitten 106kg :-(( Ei ole hauskaa. En haluaisi painoni nosevan lainkaan, tai max. pari kiloa. Auttakee ... tai katsellaan ensin mitä testi sanoo.

Palailen illalla t. emmi kp30/25-28

Vierailija
25/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillakin Alli nukahti kun kuudesta jo kiekui, joten eikun mamma nettiin!

Emmi- ala panikoi! Se kun yleensa on tuo eka neitokainen joka niin hienosti leventaa sen aiteen ahterin, heh! Ainakin mita tassa ymparistossa oon katellu, toisen kanssa ei niita kiloja niin tule?! Kai sita vaan tarkkailee syomisiaankin enemman ja liikkuu sitten esikon kanssa... Mulla ekasta tuli 17kg; toisesta vaan 11 ja siitakin kaks kiloo ihan viime viikoilla!

Eipa kummempia meitin nurkille; kirpparilla kavaisin eilen ja halvalla taas tuli parit puserot Allin kaappiin; ja oikein laatumerkkeja.

Hyvat paivanjatkot vaan kaikille ja toivotaan ettei kaikenmaailman popot tarttuis meitin jalkikasvuihin!

-levinia-

Vierailija
26/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi, mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Ekaa yhteistä toivottiin 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehtiin 10/06 ja tyttö syntyi 6/07. Ehkäpä kerran vielä;-)

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 16/12/9/5-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides tyttö syntyi 9/07

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

Pinkerton

Meillä on kolme lasta; kaksi leikki-ikäistä ja pieni vauva. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama alkaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04

Km:t -00, -03, -05, 2 x -07.

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.

Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.

Peltimetsuri

Olen 37-vuotias, mieheni hieman vanhempi. Entuudestaan kaksi lasta, 4 v ja 7 v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan.

Ullrike

Minä ja mies molemmat -64. Luomuna syntyneet pojat 06/03 ja 11/04.

Pippuri04

39 v, mies 8 vuotta vanhempi, lapsettomuus taustaa ja silti saatu kaksi ihanaa lasta hoidolla (2v ja 5v) ja nyt kolmosta kuumeillaan.

äitivelho

Täytin juuri 38. 2 biologista lasta on jo. Vauvakuumetta yritetty hillitä jo 3 vuotta.

hobe69

Olen -69 ja mies -73. Yksi poika, vm-06. Muita raskauksia tuulimuna 11/04, ja pikkuisen alkion menetys 05/07.

Walo69

Walo -69, mies -73. Meillä lapsoset poika -98 ja tytöt -99 ja 2002. Yksi km. Yhtä pikkuista vielä joukon jatkoksi haaveilemme.

Helmi-ina

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07

Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07

Tale68

Pinkerton, tyttö syntyi 16.5.07

Mutkala-65, tyttö syntyi 21.5.07

Panjo

Sonjaemma 11.6.07, poika syntyi 13.6.07

Senniina 27.6.07, tyttö syntyi 19.6.07

Valdevina 21.7.07, poika syntyi 15.7.07

niisku65

Yllätysäiti

Levinia 15.9.07 , tyttö syntyi 10.9.07

syystoive 16.9.07

Pietu 13.11.07, poika syntyi 8.11.07

Isotikru 22.11.07, poika syntyi

Peltimetsuri 21.12.07

Wemppa 29.12.07, poika syntyi 29.12.07

Ankkis la 5.5.08,

Äitiwelho

Vierailija
27/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahkeria kirjoitteilijoita viikonloppuna. Meni tovi pinon kahlauksessa, mutta nyt olen ajantasalla :)

Pahoittelut Emmi. Surullista, ettei Tiinu ehtinyt vaariaan koskaan nähdä. Älä kamalasti stressaa raha-asoiden takia, kyllä ne aina jotenkin järjestyy äläkä myöskään tulevien raskauskilojen kanssa, mä olen Levinian kanssa samaa mieltä, että toisen kanssa ei tule kiloja samalla tavalla kuin ensimmäisen. Kolmannen kanssa taas näkyy kertyvän :)

Ani, pidän peukkuja, että joku harvoista pelikerroista on tuottanut jackpotin. Eihän siihen tarvita kuin yksi kerta.

Minea, en voi muuta kun ihmetellä sun positiivisisuutta, voimia ja onnea toivotan. Toivottavasti se raskaushormonin taso laskee pian ja pääsette yrittämään ja mä kyllä vaatisin jo jotain tutkimuksia, vaikka kuinka olisi onnistuneita raskauksia, mutta kyllähän oma hormonitoiminta voi muuttua. Voihan olla, että apu löytyisi juuri disperinistä tai sitten keltarauhashormonilisästä.

Pietu, hauskat hymykuopat Pullalla ja ihan on miehen näköinen vauva.

Tikru, toivottavasti Tikrunpennun paino on nyt lähtenyt hyvään nousuun hitaamman alun jälkeen. Tikrunpentu oli kuitenkin ihan reippaan kokoinen syntyeessään ja onhan pituutta ja painoa kuitenkin tullut lisää.

Wemppa, hanajuttuja piti vielä sen verran, että odotas vaan kun päästään siihen ikään, että hanaa pitää roplata 24 tuntia vuorokaudessa. Mulle oli ainakin aika yllätys, että sitä ei välillä voi laskea käsistä juuri ollenkaan.

Vierailija
28/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen aamu täällä, mies töissä, isot pojat koulussa ja pikkumies nukkuu vielä (saunottiin eilen), taitaa olla koira pojan jalkopäässä kun ei näy sitäkään.

Meilläkin poitsu on vasta viikon verran laitettu yöunille omaan sänkyyn, siitä kun herää yöllä syömään otan viereen ja nukkuu lopun yön aamuun asti viekussa. Tää on taas tätä omaa mukavuudenhalua, ettei tartte pomppii yössä sataa kertaa ylös, uni on parempata! Tuo kiinteiden syöminen ei oikein oo ottanu tulta alleen. Se banaani nyt menee jotenkin ja porkkana/peruna melkeinpä vaan rintamaitoon vellinä sekoitettuna.

Onneksi tuota rm:a on riittänyt. Ja kohta on 6 kk neuvola, niin sit taas nähdään onko kasvua tarpeeksi näillä eväillä. Tosin kohta pitäisi lihaakin alkaa antaa, no ei pidä ottaa mitään stressiä. Onneksi pakkaset vähän laski niin pääse ukko taas ulos päiväunille. Nukkuu ulkona jopa 5 tuntia niin en viitsinyt viikonloppuna laittaa ulos päikkäreille, kun vasta on nuhasta selvitty.

Ihanaa Ani ja Emmi piinaa!!! Wau! Ani, ois kyllä tosi mahtava juttu jos nyt plussaisit, peukut sulle! Ja Emmi, ihanaa teillekin jos ihan noin luomuna tulisit nyt raskaaksi. Äläkä huoli niistä kiloista, ihan kuin Levinia sanoi, ei niitä toisesta niin paljon tule. Itselle tuli esikoisesta melkein se 40 kg ja jäi 10 ylimäärästä! Kakkosesta tuli vain 13 ja välillä jopa laihduin kun sokereiden takia olin dietillä. Nyt vaan nautit siitä ilosta minkä uusi vauva teille tuo kaiken surun keskelle!

Minealle vielä, hienoa ettet ole antanut periksi. Kuulostat vähän itseltäni, kun aloin vielä pikkumiestä yrittämään. Päätin vain, että nyt tämä onnistuu ja näitä vastoinkäymisiä on ollut ihan tarpeeksi. Jotenkin olin varma, että nyt onnistuu. Pieni epävarmuus tuli kun alussa oli vuotoa, mutta ihana Wemppa sai tsempattua minut uudelleen ylös niistä mudista (sitä en vaan unohda).

Täällä ja innolla odotetaan kuvia pikku Tikrusta ja Wempan hanallisesta!

Hattukuva meidän ukkelista:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1410618.jpg

-Valtsu

Vierailija
29/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin esittelyt matkaan, ennenkuin katoavat taas jonnekin. Varmaan oli taas jotain päivityksiä viimeisen listan jälkeen, mutta mulla ei ole nyt jaksuja korjailla niitä. Syystoive ainakin ilmoittautui pikkuisensa kanssa.

Emmin plussauutista tulin lukemaan, mutta pidät sitten vielä jännityksessä! Kyllähän niitä ihmeitä tapahtuu eikä mikään ehkäsy taida olla ihan 100%;-) Yksilöllistähän se kilojen karttuminen on eikä välttämättä tule saman verran painoa kuin tuli ekassa raskaudessa, joten älä siitä huoli! Meillä vietetään myös hurlumheitunnelmissa, joten myötätunnonosoitus myös sen suhteen.

Aivan ihania ja koskettavia kirjoituksia oli viime viikon pinossa! Leuka väpättäen niitä luin ja ajattelin kaikkia niitä pikkuisia, jotka ovat tästäkin pinosta liian aikaisin pois lentäneet. Aika monellahan keskenmenoja on ollut ja vielä samoilla useita, toisaalta myös ihanan ja lohduttavan paljon onnistumisia ja terveitä kultaisia vauvoja. Se antaa toivoa myös itselle.

Olen edelleen aika ristiriitaisissa tunnelmissa uuden raskauden suhteen. Tiedän oman jaksamiseni rajat, mutta toisaalta aikaa ei ole paljon (ikäprkl..) ja ihmeitä ei meidän kohdalla tapahdu eli jonkinsortin hoitoa tartteis enkä tiedä, onko jaksamisia. Mies ei kuulema halua sitä kuukausittaista itkua enää kuunnella, mutta haluaisi kuitenkin toisen. Itse myös pelkään sitä, jos yrittämisestä tulee taas pakkomielle enkä jaksa sitä kuukausittaista pettymistä itsekään. Mutta miten välttää oviksen kyttääminen, limojen tarkkailu, kpäivien laskeminen ym.ym. On nää niin vaikeita asioita. Käy kyllä kateeksi niitä, jotka voi vaan päättää, että nyt vois se vauva sit tulla ja niin myös käy.

Lunta sitten tulla tupruttaa. Taitaa talvi tulla:-)

Anille kans isot peukutukset!!! Ja kaikille kaikkea mukavaa!

Vierailija
30/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon Ankkiksen hanajuttuun (oltiin linjoilla samaan aikaan)!

Meillä asuu ja yks AlBundy (eikä se oo ukko)! Pienestä pitäen se on aina kulkenu hana kädessä kotona. Aikaisin se alkaa miehillä elämä pyöriä tuon hanan ympärillä ;)))

Vierailija
31/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin linjoilla:-)

Hanasta tuli mieleen, että Meralinkin käsi etsiskelee jotakin jalkovälistä ja aamulla viimeeks ajattelin, että jos olis hana, niin johan sais kyytiä. Nyt reppana joutuu vaan puristelemaan nivustaipeen makkaroita. Ei se hana taida lakata kiinnostamasta koskaan, kun ainahan nuo ukot istuvat kädet munissa albundy-tyyliin...Ja onhan se kieltämättä ihan kiva vempain;-)

Vierailija
32/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heipat muittenkin heiluville!!

Vierailija
33/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina, eikös teidän kesäheinät porukka siirtyny jonnekin suljettuun yhteisöön kirjoittelemaan?

Mietin vaan, että olisiko kultaisilla haluja perustamaan sellaista suljettua piiriä, jota ulkopuoliset ei pääsisi lukemaan, vois joskus kirjoitella vähän yksityisempiäkin juttuja. Mulla kun ei ole ketään muita ystäviä tässä samassa elämäntilanteessa, niin joskus ei vaan ole ketään kenelle puhua.

Eikä täälläkään ihan kaikkea viitti julkituoda...

Voisiko tällaisen asian laittaa mietintämyssyyn?

-valtsu

Vierailija
34/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmeellisen vauvan olemme saaneet... nukkui jo toisena yönä peräkkäin 7 tunnin pätkän. Kyllä muistaisin, että tämän ikäisinä tytöt ovat syöneet 3 - 4 tunnin välein, oli sitten päivä tai yö. Ihanan pirteä olo itsellänikin.

Emmi: Kuten leviniakin sanoi, ei sitä painoa välttämättä tule seuraavista niin paljon. Minulla ekasta tuli 22 kg ja esikko oli 4kk kun aloin kakkosta odottamaan. Paljon oli vielä ylimääräisiä kiloja jäljellä ja aluksi laihduin koko ajan. Kaikenkaikkiaan kakkosta odottaessa tuli vain 6,9 kg.

En tiedä mitä itse ihan sisimmässäsi toivot, mutta minä peukutan plussan puolesta!! Odottelen siis innolla " tuloksia" !!

Isotikru: Meillä on täällä jo ollut viime keskiviikosta lähtien se tavallinen arki, ja erittäin vilkkaan viikonlopun jälkeen on ihanaa kun taas on maanantai ja olen kolmisin pojan ja pikkuneidin kanssa. Joten ymmärrän hyvin, kun iloitset arjen alkamisesta!!

Puhelin...

jatkan myöh.

wemppa

Vierailija
35/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan kesäheinissä teimme eli perustimme msn-yhteisön vauva-palstan rinnalle. Se toimii periaatteessa samalla tavalla kuin tämäkin, mutta sinne voi turvallisemmin kirjoitella vaikka omalla nimellään ja laitella kuvia eikä ulkopuoliset pääse niitä lukemaan. Katsellaan, mitä ihmiset ovat mieltä ja osaisko joku sellaisen perustaa/ylläpitää. Mukaan olen valmis tulemaan!

Vierailija
36/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tullut viestejä. Kun aloitin tuota edellistä viestiäni, ei ollut muita Senniinan esittelypinkan jälkeen... Ja yhtäkkiä ollaan jo toisella sivulla. Kirjoitin kyllä pitkällä viivellä, mutta silti.

Emmiä tsemppasi moni muukin noiden kilojen suhteen. Joten no hätä niiden puolesta.

Ankkis: Kiitos taas yhdestä hana-vinkistä. Pitää muistaa se sitten aikanaan, ettei tartte tehdä tänne aloitusta " onko poikani normaali, vai katsonut liikaa Pulmusia...?"

Valdevina: Tuo kuva... ei löydy sanoja. Se on HUIPPU!!! Haluaisin tulostaa sen kuvan ja laittaa seinälle. Taatusti olisi koko ajan hyvä mieli kun sitä katsoisi!!

Jos joku " osaa" perustaa sellaisen yhteisön ja laittaa ohjeet, miten sinne liitytään, niin kyllä varmaan siellä kirjoittelisin. Olisi kivaa jos me kaikki sit oltaisiin siellä, koska itse en ainakaan molempiin ehtisi kirjoittelemaan. Mutta laittakaapa muutkin mielipiteitä asiasta.

Senniina: Niinpä, kun on tottunut tarkkailemaan kierron eri vaiheita, on uskomattoman vaikeaa " vaan olla" . Olen ihan varma, että kunhan aikanaan menkat taas alkaa, niin itse tulen tekemään samaa, vaikka mulla ei ole edes lupaa kuumeilla. Omaa jaksamista miettii aina, mutta kyllä sitä aika paljon kestää. Tietty jatkuvat pettymykset raastaa, mutta... onnistuittehan te viimeksikin!

Minea: Ihanaa kun olet positiivisella mielellä. Muistan kun sain ekan keskenemenon (tietty se eka oli kaikkein ikävin omistani) niin silloin ajattelin, että miten ihmiset jotka kokee useita km:ja, jaksaa aina vaan uudelleen. Sit sain ite toisen, kolmannenkin, ja vaikka joka kerta masennuin, niin aina vaan se vauvankaipuu vei voiton ja tuli uskoa ja voimaa uuteen yritykseen. Sinulle ja miehellesi toivon kyllä nyt seuraavaksi jo sitä kestävää plussaa!!

Taas tässä hurahti niin kovasti aikaa, että pitää lopetella ennenkuin ehdin omiani kertomaan. Mutta kaikki täällä on ok. Kolmen vartin kuluttua tulee neuvolan terkka tänne ja pitää vähän laittaa paikkoja kuntoon.

Palaillaan taas!!

wemppa

Vierailija
37/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni odottelee pikku-ukkelin kuvaa. Olen paljon poikaa kuvannut, mutta lähes aina on silmät kiinni. Ei siis kuvana kovinkaan ansioituneita. Ja sitten se toinen juttu, en varmaan ihan heti osaa sitä tehdä, joten pitää kaivaa jostain ne Emmin (vai jonkun muun??) ohjeet ja yrittää kun on rauhallista. Tarkoituksella en kuvaa panttaa..

w

Vierailija
38/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses mikä syötävä kuva valtsu teidän pojasta! Siis aivan ihana.

Niin kuin wemppa totesi,minäkin tulisin siihen yhteisöön jos vain joku kertoo kuinka siihen tullaan. Ja mukava olisi jos kaikki sinne tulisi,aika tuottaa ongelmia ettei molempiin ehdi mukaan. Kuinka vain sovitaan...

Emmi älä huoli painosta,ei kaikki raskaudet painoa tuota. Minullakin kaikki kolme ovat olleet ihan erilaisia. Ja sitä painonpudotusta ehtii miettimään kun lapset on tehty.

Ani,sinä pidät meitä piinassa...onhan se plussaa,onhan??

Pulla nukkuu päiväuniaan ja pitäisi lähteä kolaamaan enimmät lumet pihalta pois,saisi samalla sitä liikuntaa. Eilen illalla varovasti kyselin mieheltä vieläkö meille lisää yritetään niin alustavasti vastaus oli että ollaan kiitollisia näistä kolmesta terveestä lapsesta. Tiedän että km:t olivat myös kova pala hänelle vaikkei niistä olla puhuttukaan. Voihan se olla että jos antaisi kaikkensa ja vähän enemmänkin näille kolmelle ja unohtaisi kuumeilun neljännestä. Jostain luin että jokaiselta äidiltä jää yksi lapsi tekemättä,jota sitten loppuelämän ajattelevat mielessään,ehkä se minullakin niin on.... on vain niin haikeaa että itkettää...ne hormoonit....

Palajan myöhemmin...

-pietu ja pulla,huomenna 2 kk

Vierailija
39/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-kätisenä, vauva tissillä ja näppis vaikeemman takana... grrr....

voin perustaa suljetun yhteisön, msn-groups. olen tehnyt aiemminkin.....

nimi varmaan ' kultainen 60-luku' (?!?), kun pelkkä ' kultaiset (naiset)' minusta viittaa eläkeläisiin... heh-heh

Vierailija
40/47 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu: Niin, ne hormoonit... terkka oli täällä ja kun kyseli kaikenmaailman asiaankuuluvat kysymyksensä, minä pidättelin kyyneliä... Ihan varmasti jää jokaiselta äidiltä se viimeinen vauva saamatta, siis ainakin tälläi kroonikolta.

Eilen kun mietittiin nimeä pojalle " ihan tosissaan" , ja kun vaihtoehtoja oli useampia, niin mies sanoi " no annetaan sitten sille seuraavalle tuo nimi" . Oli tietenkin vitsi, mutta samanlaista haikeutta tuntee varmaan tuo mieskin. Ei vaan kovin usein sitä uskalla tunnustaa. Pietu on varmaankin toinen nimi, etunimi ja kolmas nimi ovat vielä hakusessa. Vaihtoehtoja on muutama..

Vauva on kasvanut hienosti, syntymäpaino oli siis 3190g, ja kotiin lähtiessä 3045g. Tänään painoi jo komeasti 3360g. Imetys sujuu hyvin, ei ole tarvinnut lisämaitoa kotona. Jotenkin musta tuntuu, että olen kaikenkaikkiaan vauvan kanssa rauhallisempi kuin aikaisemmin. varmaan tää ikä tuo mukanaan sellaista seesteisyyttä ja sit kun tytöt on jo noin isoja... en tiedä, mutta jotenkin on niin auvoisaa.

Nyt laittamaan ruokaa.

wemppa ja pikkumies 9pv

Ja hei, kun menee sinne " aijaa" sivulle ja laittaa sen lataa, niin miten sen kuvan sitten saa tänne? Vai tuleeko sinne jotain lisäohjeita? Kävin siellä jo " kokeilee" mutten uskaltanu painaa lataa.