Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun käytte luistelemassa, luisteletko itse vai katseletko vain kentän reunalta?

Vierailija
06.01.2008 |

Käytiin tänään pojan kanssa luistelemassa ja otin myös itselle luistimet mukaan. Olipa mukava pitkästä aikaa luistella, eikä tullut kylmäkään odotellessa. Taidan ottaa tavaksi. =)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää omista luistimia, kouluaikaiset on annettu serkuille.

Vierailija
2/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää, mutta tuo pieni ei osaa luistella ja tarvii apua. Ja toisaalta: pitää ottaa koko perheen harrastuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinähän sitä pitää olla asiassa kuin asiassa. Muutenhan kohta se lapsikin notkuu siinä kentän laidalla. Viimeistään murrosiässä, kun yrittää leikkiä aikuista...

Vierailija
4/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä vetää kymmenen kiekkaa niin tulee minilenkki samalla.

Vierailija
5/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nilkat eivät kestäneet kouluaikoina, eivätkä kestä vieläkään. nilkoista alaspäin jalat tulessa, ei tule mitään. kivaa se kyllä varmaa ois.

Vierailija
6/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosiin en ole luistellut vaikka innokas kentällä olija olenkin ollut. Täytyykin taas aloittaa viimeistään sitten kun lapsi on siinäiässä että voi viedä luistelua oppimaan.

Vierailija
7/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mukana ollaan varmasti, lätkämailan ja tennispallon kanssa jos mahdollista. (Meillä siis 3,5v tyttö joka on käynyt 2 kertaa jäällä)

Vierailija
8/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taas on toisin päin, tasapaino pysyy jäällä varmemmin luistimilla kuin kengillä eli helpompi luisteluttaa lasta kun itse pääsee liukumaan. Kengillä olisin satavarmasti takapuolellani.