Tyttäreni (melkein 2,5v.) vaatekoko on 104cm ja kengät 26. Ystäväni nauravat " valtavaa" lastani..
Kommentit (34)
Meillä 2 v 9 kk poika, joka käyttää samankokoisia vaatteita ja kengät on kokoa 27.
Jalankoko on sopiva tai pienehkö pituuteen nähden.
Mutta varmasti samanikäisistä löytyy samanmittaisiakin, ei siis ole mitenkään " friikki" .
Minun poikani oli kesällä 2,5v ja käytti kenkiä kokoa 26. Mutta minä haluankin että kengässä on jalan lisäksi se kolme senttiä ekstraa, mitä läheskään kaikki tutut eivät tee.
Yhdellä naapurinpojalla jonka jalka on (istuen jalkapohjat vastakkain) prikulleen samankokoinen kuin oman lapseni jalka, käyttää kolme numeroa pienempiä kenkiä. Jättivät vaan kesäaikana tyynesti sukat pois että mahtuu jalkaan. Syksyllä oli pakko ostaa kokoa 24 jotta mahtui sukatkin jalkaan.
2 cm voi jättää talvikenkiin ja 1,5 cm muihin.
Vierailija:
Minun poikani oli kesällä 2,5v ja käytti kenkiä kokoa 26. Mutta minä haluankin että kengässä on jalan lisäksi se kolme senttiä ekstraa, mitä läheskään kaikki tutut eivät tee.Yhdellä naapurinpojalla jonka jalka on (istuen jalkapohjat vastakkain) prikulleen samankokoinen kuin oman lapseni jalka, käyttää kolme numeroa pienempiä kenkiä. Jättivät vaan kesäaikana tyynesti sukat pois että mahtuu jalkaan. Syksyllä oli pakko ostaa kokoa 24 jotta mahtui sukatkin jalkaan.
Mutta mun mielestä joku 3 senttiä kengissä ekstraa, on vähän liikaa. Ajattele jos itse kävelisit liian isoissa kengissä. Ei sekään kivaa ole. Toki se on paljon parempi juttu, kuin liian pienet kengät.
Ei ole kiva laahata kanootteja jalassaan...
Onko minkä pituinen ja painoinen lapsi? Kyllähän tuo 104cm on 4-vuotiaan koko...
Eihän ne varmaan meinaa edes pysyä jalassa?
ja kengissä numero on 23-24
Ikää hänellä 2v 3kk
Ihana, pieni tehotyttö :) Kyllä kuule ap, pienuudesta kuulee vielä enemmän...
nyt (kohta 3,5 v) käyttää 104 (suurin osa pieniä) ja 110 vaatteita. Toppapuku on 116 (en olis uskonut että noin ison joudun ostamaan mutta onneksi sovitin niin ei tullut liian pientä). Kengän koko 28.
1v11kk oli mitat 84,9 cm ja 10,6 kg
tasastaa taaperrusta kohoavalla käyrällään. pieni ja energinen ikiliikkuja :)
Siitähän tulee jättiläinen ehkä? Toivottavasti kasvu laantuu jossain vaiheessa, ei oo nimittäin kaunista katseltavaa jos nainen on liian iso.
äiti 180cm, ja isä 190cm.
että kyllä tulee komea tyttö:)
Meillä 4,5 v käyttää 104 cm vaatteita ja jalankokokin taitaa olla tuo 26. 3,5-vuotiaamme käyttää 98 tai 100 cm vaatteita.
valmistajasta. PoPin yöhaalari kokoa 92cm on edelleen ihan sopiva ja muutama muukin 90cm:nen vaatekappale vielä käy, mutta pääasiassa 98 tai 104cm.
tasaannu. Tuskin tytöstä mitään jättiäistä tulee...
Tämä ystävien ja tuttavien kommentointi vain ihmetyttää.
T. ap joka on 158cm ja 48kg:)
vaatekoko 122 on mun tytöllä kun taas ekaluokkalaisella pojalla 128.
Iso tyttö on ja ihmiset luulevat eskarilaiseksi, on saman kokoinen kuin eskarissa ioleva serkkupoikansa :) Ei se meitä haittaa vaikka on pitkä tyttö.
missin mitoissa siis!