Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kehtaa mennä enää uimaan raskausarpisen pussimahani kanssa :( (ov)

Vierailija
05.01.2008 |

Kävin ennen odotusta ja vielä odotuksen aikaankin usein uimassa ja se onkin (olikin) yksi lempiharrastuksistani. Nyt rakkaan tytön syntymän jälkeen maha on oikeasti aivan kamalan näköinen. Kirkkaita arpia pitkin mahaa ja vielä sektioarpi kaiken lisäksi. En koskaan ole uimahallissa näin rumaa mahaa nähnyt kuin itselläni on. Eikö kukaan uskalla mennä? En kai voi olla ainoa näin rumalla mahalla varustettu. Nyt kerään rohkeutta aloittaakseni harrastukseni uudestaan. Mitä ajattelet nähdessäsi ruman vatsan nuorella ihmisellä uimahallissa vai kiinnitätkö edes huomiota?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että lauantaina iltapäivästä olisi av:lla luvassa niitä kauhisteluja sitten tyyliin " uimahallissa nähtyä" .

ap

Vierailija
2/35 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sairaasti raskausarpia mahassa! Olen 25-vuotias, kaksi lasta synnyttänyt joo (toinen sektiolla), mutta kyllä silti välillä häpeilen näyttää itseäni alasti varsinkin ikäisteni seurassa, kun monet ovat vielä tosi timmissä kunnossa ja lapsettomia. Uimahallissa olen silti käynyt ja yrittänyt ajatella, että jos joku tuijottaa, niin sitten tuijottaa. Kellään muulla en ole niin kamalaa roikkuvaa arpimahaa kumminkaan nähnyt kuin mulla, oikeesti! Arpia on navan korkeudelle asti vieri vieressä, koko vatsan alueella. Onneksi ne ovat jo sentään vähän vaalenneet.

Jos näkisit mun mahani, niin saisit rohkaisua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän jopa sen, että toisinaan arvostelen niitä mielessäni. Mutta raskausarpia tai sektiohaavaa en kyllä arvostele, sillä niillä on kaunis tarkoitus eikä niille edes voi mitään! Lähinnä arvostelen sellaisia ihmisiä, jotka ovat selvästi päästäneet itsensä plösähtämään (lue: lihomaan).

Vierailija
4/35 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tein kerran kuntosalilla suihkussa niin että kun parikymppinen timmin kropan omaava lakkaamatta kyttäs mua suihkussa niin kysyin siltä ihan pokalla että tunnetaanko me jostakin? kyllä meni vaikeaksi tyttönen ei vastannu mitään ja loppui kyttääminen. Olisin mielelläni vastannut miksi mahani on niin kamala jos olis suoraan voinu kysyä asiaa.

Niin eli vastaus alkuperäiseen kysymykseen on, että mene rohkeasti on meitä muitakin arpi ja roikkumahaisia ja ikää 30v

Vierailija
5/35 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijota sinua ap, olen se toinen jolla roikkuu leikattu ja arpinen maha.

Vierailija
6/35 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tosin jaksaa kysellä miltä ne raskausarvet näyttää " kun hän ei ole koskaan nähnyt" ja kuinka " kamalannäköinen maha Tiinalla oli synnytyksen jälkeen, roikkui ja oli ryppyinen" vaikka hyvin tietää oman mahani kohtalon kun olen siitä kertonut. En tiedä miksi hän minulle puhuu näin. Jännittää.

ap

Vierailija
7/35 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t raskausarpinen, leikkausarpinen SEKÄ paloarpinen läski

Vierailija
8/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä jaksa myöskään välittää siitä, että joku käyttäisi aikaansa minun arviointiini. Ja en totta totisesti ole enää missään mallimitoissa, vaan kerrassaan lihava possu...

Vierailija
9/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kait tuumaisi muuta kuin että tuolla on lapsia... ;) ei se oma kroppakaan nyt niin neitseellisenä säilynyt, vaikka maha nyt sattuikin ihan kohtalaisena pysymään, arvet ovat lantiolla sivulla, vaalenneet jo mutta kuitenkin.

Vierailija
10/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvet ja kengurupussimaha. Kamalampi kuin 60 v mummoilla. Ei voi mitään ja kyllä ihmiset kattoo, minä tuijotan takaisin ;)

Vierailija
11/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti: älä suotta peittele itseäsi, vaan opettele hyväksymään mahasi arpineen. Ja arvet vaalenevat todella paljon ajan kuluessa. Jos näkisin sinut uimahallissa, niin en todellakaan kiinnittäisi sen kummemmin huomiota mahaasi. Siinä ei nimittäin ole mitään ihmeellistä!

t. kaksi isoa leikkausarpea mahassaan ylpeänä kantava (tai siis siitä toisesta olen ylpeä, jonka kautta rakas kuopukseni tuli maailmaan, toinen on umpparileikkauksen jäljiltä)

Vierailija
12/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit se kirjoittaa tälle palstalle, että on nähnyt karmean näyn uimahallissa!

Vierailija
13/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi ekalta lapselta 1,5 cm leveä ketsupinpunainen sektioarpi navasta karvoihin asti. Kaikki on siis suhteellista, arpien kamaluuskin. En kyllä mennyt uimahalliin minäkään. Mutta arvet vaalenevat ja katoavat, varsinkin tavalliset raskausarvet. Pömppömaha katoaa vähitellen sekin. Uimapuku vaan päälle, sitten kun itsestä siltä tuntuu.

Vierailija
14/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä äkillinen muutos peilikuvassa nyt vaan vaatii vielä vähän töitä. Kiitos rohkaisuista!

ap

Vierailija
15/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin sinut, niin ajattelisin, että " WAU, tuon Naisen kroppa on pystynyt suorittamaan äärimmäisen kauniin ihmeen. Jotain sellaista, mitä minun kroppani ei pysty ikinä tekemään"

Vierailija
16/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn uimahallissa jne... Ikänä en siellä toisten vatsoja katsele, on tekemistä muutenkin. Ja ilman silmälaseja mitään en paljon näekkään... Arpeni kannan kuitenkin ylpeänä, ei ole mitään hävettävää. Arvet on luonnostaan tulleet, ja sillä selvä. Mulle on täysin sama mitä ne muut musta ajattelee. Tää koko aihe on mun mielestä outo.... Jokaisella on hyvät ja huonot puolensa. Riittää kun on hyvä itsetunto:)

Vierailija
17/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömppömahakin löytyy. Uimaan olen silti mennyt molempien lasten ollessa 3kk kun vauvauinti alkoi. Jos joku katsoo niin katsokoon :).

Vierailija
18/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on muitakin roikkovatsoja Itsellänikin on kengurupussi vielä toistaiseksi.

Vierailija
19/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelleni tuli ekaa odottaessa pahat arvet vaikka hänkin hoikka, sille ei vain voi mitään. Eikö ole niin kimmoisa iho. Kai naiset tuollaisen ymmärtää eikähän siellä ole kuin naisia.

Uimapuku päälle uidessa niin muut eivät näe!

Vierailija
20/35 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen jälkeen, niin tyhmää kun onkin ajatella edes näin.. Uskon että hyväksyn itseni tässä ajan myötä ja menen sinne uimahalliin ihan normaalisti ja samoin toivon sinulle :)

Enhän itsekkään kiinnitä huomiota toisiin sillain, näen kyllä mutta en todella ajattele että ompas ruma tai näin..jokainen on mitä on.