Oletko saunonut tunnettujen kanssa?
Itse mm. erään olympiamitalistin sekä vieläkin otsikoissa pyörivän urheiluselostajan kanssa.
Kommentit (12)
Olen saunonut kiira korven kanssa.
Ministerin, uutistenlukijan ja erään toisen tv-tähden kanssa.
Olen saunonut Peter Nygårdin kanssa. Vai oliko se Petri? En nyt oo varma.
valitettavasti olen. Eräs tunnettu poliitikko, vieläkin on elossa. Oltiin akateemisessa porukassa siellä ja luotettiin siihen, että voidaan sekasaunaan mennä. Hän sitten rikkoi hyvin tuon luottamuksen (ja saunaetiketin) alkamalla kyyläämään ja kuolamaan naisten kehoja ja tottakai sitten saunan jälkeen ahdistelmaan naisia. hän myös paljastui aikamoiseksi alkoholin kuluttajaksi. akateemiset eivät vissiin kovinkaan helposti nosta äläköitä, joten tämäkin tapaus aika lailla vaiettiin. puhuttiin sitten ryhmämme naisjäsenten kanssa tapahtuneista ja käytiin läpi. Silloin ei ollut näin tiukkoja seksuaalirikoslakeja kuin tänä päivänä.
En koskaan.
Tuskin olen menettänyt kauheasti?
T: tuntematon
Vierailija kirjoitti:
valitettavasti olen. Eräs tunnettu poliitikko, vieläkin on elossa. Oltiin akateemisessa porukassa siellä ja luotettiin siihen, että voidaan sekasaunaan mennä. Hän sitten rikkoi hyvin tuon luottamuksen (ja saunaetiketin) alkamalla kyyläämään ja kuolamaan naisten kehoja ja tottakai sitten saunan jälkeen ahdistelmaan naisia. hän myös paljastui aikamoiseksi alkoholin kuluttajaksi. akateemiset eivät vissiin kovinkaan helposti nosta äläköitä, joten tämäkin tapaus aika lailla vaiettiin. puhuttiin sitten ryhmämme naisjäsenten kanssa tapahtuneista ja käytiin läpi. Silloin ei ollut näin tiukkoja seksuaalirikoslakeja kuin tänä päivänä.
Akateemisessa...😂
En ole tietääkseni. Käyn yleisissä saunoissa, joten siellä on saattanut olla tunnettuja henkilöitä. En kyylää ihmisiä.
Istuin lentokoneessa miss suomen vieressä. En muista sen nimee joku alina se oli kai.
Mies- kirjoitti:
Istuin lentokoneessa miss suomen vieressä. En muista sen nimee joku alina se oli kai.
Sanoitko sille mitään? Olin syömässä viime viikolla samassa ravintolassa Tarja Halosen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemisessa...😂
Kyllä. Se oli yliopiston omalle väelle.
Vierailija kirjoitti:
Mies- kirjoitti:
Sanoitko sille mitään? Olin syömässä viime viikolla samassa ravintolassa Tarja Halosen kanssa.
Kyllä me puhuttiin paljonkin. Alina voronkova se oli.
Kaikki kenen kanssa olen saunonut on ollut tunnettuja. En sauno tuntemattomien kanssa.