Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on supistellu kauheesti, kuitenkin kohdunsuu vielä kiinni, rv 35+4, uskaltaako lähtee

Vierailija
13.11.2008 |

omin päin autolla mihkään, ei siis "kauas" mutta esim. Espoosta Helsinkiin omille asioille/ostoksille tms. yksin (inhottava ajaa autoa, mutta esim. sinne minne oisin menossa ei järkevästi pääse julkisilla)

Nää on jo vähän häiritseviä ollut nää supistukset, ei vaan kiristelyjä vaan menkkakipumaisia, näitä on ollut jo monta päivää, varmaan viikon.

kuitenkin kohdunsuu oli kyllä kiinni tänään lääkärillä, vain pehmeä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vaan!

Vierailija
2/5 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eka lapsi? Meinaan vaan että sitten kun supistaa ihan kunnolla niin sulla ei tulisi mieleenkään lähteä autolla minnekään koska olisit joka supistuksen tullen ihan kippurassa. Ne olisi paaaaaljon pahemmat kuin mennakivut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa ei-niin-kipeät supistuksetkin tuntuvat kipeiltä, kun ei ole vielä koettu niitä oikeasti sattuvia supistuksia. Jos supistus ohimennen jomottelee, niin se on vielä ihan tyhjän kanssa. Siinä vaiheessa, kun kädet puristuvat kivusta nyrkkiin ja hengitys kiihtyy, puhutaan kipeistä supistuksista :)

Vierailija
4/5 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti tämmösiä mietin... muistan kyllä että tosi paikan tullen ne supistukset ON semmosia että taju pois, mutta kyllähän se synnytys on pikkuhiljaa yleensä alkanut niin, että on supistellut tälleen menkkakipumaisesti ja sitten ne on pikku pikku hiljaa kovenneet...

Jos vain siis tietäsin etukäteen sen yön milloin lähtö tulee, niin taatusti lepäisin koko päivän ja illan, enkä rehaisi missään asioilla ja kaupungilla. Mutta en mä toisaalta voi elää montaa viikkoakaan niin että aina oon 100%valmiustilassa vain ja ainoastaan synnytykseen.

Ehkä mä haen tekosyitä kun ei jaksais vääntäytyä mihkään :-).

ap

Vierailija
5/5 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä viikoilla on olleet aiemmat synnytykset? Viikkoja on vähänlaisesti että sinä mielessä kannattaa ehkä ottaa rauhallisesti, mutta kyllä itse ainakin kävin 1h ajomatkan päässä vielä synnytystä edeltävänä päivänä ( rv39+2) Ja olin sairaalassa supitusten takia pariin otteeseen raskauden aikana, mutta sitten kun oli viikot täynnä en murehtinut mitä uskallan tehdä ja mitä en. Supisteli joka tapauksessa koko ajan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän