Eroon alapään hajusta, eli miten?
Ongelmana on aina uudestaan ilmestyvä sillin haju. Hoitoa on ollut kuukausi sitten gynekologin antamalla lääkekuurilla (flagyl). Haju pysyi kuukauden poissa ja palasi jälleen yhtä pahana. Ei tule yhdynnän jälkeen, koska niitä ei ole ollut.
Mistä on ollut kyse? Koko syksyn on vaivannut sama..
Kommentit (7)
Mies totesi, ettei hänellä voi olla mitään, koska ei ole oireita. Ja ei uskonut minun selityksiäni siitä, että voisi kuitenkin varmuuden vuoksi hoitaa. Sain siis tulehduksen taas takaisin. :(
Kokeile apteekista saatavaa Lactalia ja Gynophilusta yhtäaikaa, jos sulla oiskin vaan antibiootista johtuva ph:n ha hyvien bakteerien puute! Autaa aina mulla siihen sillin hajuun.
Tympeä pilaantuneen kalan haju. Olen jo luovuttanut ja antaa olla. Peseydyn usein, jatkuvasti en viitsi antibiottiakaan syödä.
Joten hoidettava on ukkokin.. Miehet on monasti " naistentautien" oireettomia kantajia..
Varmasti antibiooteilla saatte emättimen bakteeritkin sekaisin ja pahan hajun... Oikeasti nuo auttaa!
Lähden hakemaan maitohappobakteereja apteekista. Koetan taistella ongelman kanssa niiden avulla.
Tuo haju on noloa, kun on ihmisläheisessä työssäkin...
Ilmeisesti sulla vaan niin sitkeä pöpö et yks kuuri ei riittänyt. Jos ette käytä kortonkia, niin pyydä miehelles sama kuuri tai muuten saat pöpön siltä aina takas.