Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä syy lopettaa suhteentynkä tähän?

Vierailija
05.01.2008 |

Ei siis seurustella mutta ollaan tapailtu säännöllisesti. Näin kun laittoi tänään viestiä exälleen, eivät kuulemma ole enää missään tekemisissä, miksi laittoi tälle viestiä? Ei ollut pitkä viesti, muutama sana. Illalla ei halunnut tavata minua kun kysyin että nähdäänkö. Minulle tuli tosi paha mieli kun näin että laittoi viestiä, en kyllä sanonut miehelle mitään enkä sano.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikesta pitää tehdä niin vaikeaa?

Vierailija
2/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä menee ainakin vuosi toipua suhteesta, joten voihan se olla, että olet ihan vain rebound-liike mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee että hulluna kyttäilen mitä viestejä laittaa kenellekkin. Olis kyllä pitänyt jo kauan aikaa sit ihmetellä et miks sillä on edes sen numero puhelimessa. Olis niin kiva nähdä minkä viestin laittoi

Vierailija
4/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin kaksi sellaista exää, joiden kanssa olen ihan vain ystävä. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut suhteen loppumisen jälkeen heidän kanssaan. Laittelen heille toisinaan viestiä, esim. uutena vuotena laitoin uuden vuoden toivotukset.

Vierailija
5/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole asuneet yhdessä tms. Minusta alkoi heti tuntumaan että näkevät illalla tai jotain. Saahan hän nähdä ketä vain kerran ei seurustella mutta en tiedä haluanko tällaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi