Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku kääntää englannista suomeksi???

Vierailija
05.01.2008 |

About music taste... I am an omnivore in that regard. At least almost. Rap, hip hop and such things that are on the top lists are not to my liking (of course there are few exceptions to the rule but you get the general idea).

I started with classical music as a kid. I was such a weird kid. I had a massive collection of Tchaikovsky cassettes when I was only 7 yrs old, other then-favourites were Mozart, Beethoven and Vivaldi. Of course my love for these gentlemen has not disappeared but my taste in classical music has widened.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

About music taste... I am an omnivore in that regard. At least almost. Rap, hip hop and such things that are on the top lists are not to my liking (of course there are few exceptions to the rule but you get the general idea).

I started with classical music as a kid. I was such a weird kid. I had a massive collection of Tchaikovsky cassettes when I was only 7 yrs old, other then-favourites were Mozart, Beethoven and Vivaldi. Of course my love for these gentlemen has not disappeared but my taste in classical music has widened.

Musiikkimausta. Olen kaikkiruokainen. Ainakin melkein. Räppi, hip hop niistä en pidä. aloitin klassisella lapsena. Olin outo lapsi. Minulla oli massiivinen kokoelma Tsaikovskia 7-vuotiaana ja muita suosikkejani olivat Mozart, Beethoven ja Vivaldi, nykyään maku on muuttunut.

Here U Go!

Vierailija
2/2 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkimaun suhteen olne kaikkiruokainen. Melkein mikä vaan. Rap, hip hop ja listahuiput eivät niinkään miellytä. (Tietenkin tähänkin sääntöön on poikkeuksia, mutta ymmärrät perusajatuksen varmaan.)

Aloitin klassisesta musiikista lapsena. Olin todella outo lapsi. Minulla oli valtava kokoelma Tsaikovskin kasetteja, kun olin vasta seitsemän. Muita tuon ajan suosikkeja olivat Mozart, Beethoven ja Vivaldi. Tietenkään rakkauteni näihin herroihin ei ole kadonnut, mutta makuni klassisen musiikin suhteen on laajentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi