Häihini ovat tervetulleista sellaiset lapset, joiden kanssa minulla on läheinen suhde.
siis veljeni lapset ja kaksi kummilasta. Ei muita.
Kommentit (6)
Tosin kutsuvieraitakin tulee olemaan luultavasti max 10.
me ollaan kaikki oltu lapsia, ja lapset kuuluu elämään.
Halusimme kerrankin viettää iltaa rauhasa pitkän kaavan mukaan. Jos vaihdikas lapsemme olisi ollut mukana, ei juhlimisesta olisi tullut mitään. Enkä nyt tarkoita juhlimisella juomista vaan mukavaa seurutelua aikuisten kesken pikkutunneille ja rauhallista ruokailua ilman, että pitää huolehtia jonkun toisen tarpeista ja syödä kylmää ruokaa ja rampata vähän väliä vessassa vaipattomuutta harjoittelevan kanssa jne.
Puolet suvusta sattuneesta syystä isolapsisia perheitä, siis lapsia kymmenkunta per perhe ja tietysti aikuisilla lapsilla omat perheet ja lapset. Eli ihan vaan kutsumalla tädit, sedät, ja serkut perheineen väkeä olisi pilvin pimein ja lapsi sellainen lauma etten tiedä mihin niiden kanssa edes mahtuisi.
Ei siis se ällöttävä serkun mies eikä etenkään mun veljen vaimo, hirveä hössö. Sit pois jää mun mummo, en ole siitä koskaan tykännyt. Omat vanhemmat saa just ja just tulla, tulevat appivanhemmat saa kyllä jäädä kotiin!
Miltä kuullostaa ;)
Ja ilmotat siinä sit en " sun kakarallas ei muuten oo mitään asiaa sit tulla"
Mä kutsuisin häihini vaan tärkeimmät ystävät ja sukulaiset ja näiden lapset, jotka ovat mulle tärkeitä.
(joo, mun häät ollu jo 3-v sitten)