Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**JOULULAHJAT-05 tammikuun pino**

05.01.2008 |

HYVÄÄ TÄTÄ VUOTTA=)

mulla vähän kiire mut en huomannut pinoa ja tässä semmoinen.¨

Mies jo viemässä ekoja jätesäkkejä(13 kpl) uuden kodin

varastoon josta puuttuu enää listat.

me halutaan ja onneksi voidaan vähitellen muuttaa,

kauheeta jos samanpäivän aikana olis pakko.

Muutto n.6-viikon kuluttua,toivottavasti,jee!

Illalla mä biletän =) =)

mut meen taas...

täällä -12,hrr...Juho nukkuu vieläkin ulkona päiväunet,

tumppasin ja puin hyvin vaikka unet enintään tunnin.

äityliini ja Juho(+Katri,tänä vuonna KOULULAINEN,jestas!)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa. Melkein joka päivä käyn kattomas onko kukaan kirjoitellut, aina yhtä tyhjää ja aina itse yhtä saamaton kirjoittamaan. Jospas nyt saisi jotakin kirjoitettua...

Aika menee vauhdilla ja lapsukaiset kasvavat. Julius oli kaksivuotispäivänään (3.1) 92cm ja 14,2kg py 49,7cm ja hb 106. Ihmeen alhainen (paino ja hb), vaik omasta mielestä syö monipuolisesti ja paljon. Jultsulla on kyl ollut jotain ihottumaa, lääkärin mielestä allergiaperäistä, et johtuiskohan siitä. Perjantaina olisikin käynti labrassa verikokeissa. Saa nähdä miten kokeen otto sujuu. Kävin hakemassa apteekista puudutusvoidetta, mut sitä ei saa ihottuman päälle laittaa. Nyt täs sit jännään et voidaanko käyttää ollenkaan. Kovasti oon rasvaillut ihottumia et häipyis ja saatas vähäsen miellyttävämpi kokemus poitsulle.

Typykkäkin oli kasvanut ja paljon, 65cm ja 7555g. Tasan kilo tullut painoa kuukaudessa ja pelkällä tissimaidolla. Tissittelyllä ollaan vaan vieläkin. Muutaman kerran olen lusikalla antanut sosemaistiaisia (yht.ehkä 3tl), vaan ei oikein tee kauppaansa. Tiedä sitten johtuisiko kireästä kielijänteestä (ilmeni lääkärintark.) vaiko mistä. Eipä tuo nälkää ainakaan näe eikä huuda. Oma puntari näytti eilen 8,2kg elikkä riittää kyl pelkkä tisukin. Kai toi nyt viimestään rippikouluiässä on tissistä vieroitettu... Toivottavasti, =)

Mäkin oon alottanut vartalonmuokkauksen. Joka ilta polen stepperillä vähintään 10min (tietty oikein nopsaan et hiki tulee) ja teen ainakin 120 vatsalihasliiketta ja ainakin 50 peppunostoo. Syömisiä oon vähentänyt, tänään kyl tuli tehtyä niin hyvää ruokaa ja syötyäkkin sit parin päivän edestä...

Kuvittelua varmaankin mut näyttäs ihan kuin ylävatsa ois jo vähän kitistynyt.

Mut nyt Jenni heräs ja vaatii yöunien tissittelyt.

Kirjoitelkaahan muutkin kuulumisia!

K ja Julius 3.1-06 Jenni 1.10-07 ja Joni 4.3-95

Vierailija
2/8 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin pikana,Juholla korvatulehdus putkitetussa korvassa =(

voi itkujen itku,

kauhee lumimyräkkä mut nyt hakeen lapsia,

ainiin MUUTTO on la 23.2 jeeeeee!!!!!

miksei kukaan kirjoita,nyyh=`(

yksi on mutta muut kanssa,

mä nostelen tätä vaikka vuoden aina ku voin hih

äityliini ja Juho reppana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaseni,me täällä vaan oltu,höh.

toivottavasti joku jouluinen vielä tulis pinoon,

Juho:kauheeta eilen ku mätää imettiin korvasta,se huuto soi mun

päässä vieläkin=(,sitten se näki vähän korvaan ja niinpä niin,

toinen putki irti=/ nyt on toinen peräkkäinen kuuri taas korvaan,

taasko korvakierre alkoin,aion vaatia kyl putken takas laittamista jos jatkuu vieläkin.

Katrilla flunssa ja kamala yskä varsinkin,

huoh...

mut hei 3vkoa3pv enää=) muutto.

muutakin vastusta(kaikki vastustaa sitten kerralla):

kamera rikki eikä uuteen varaa.huoh.

tietokonekin vetelee viimosia,

äityliini ja kipeet lapset(itekin oon kestonuhassa)

KIRJOITELKAA HUHUUUU!!

Vierailija
4/8 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja täältäkin sairastuvasta. Ollaan koko porukka mojovassa flussassa, onneks tänään vapaapäivä. Meillä töissä kova työvoimapula, joten viikonloppuna on mentävä vaikka pää kainalossa :) . Tähän näköjään kuuluu tosi kuvottava olo, oksettaa kokoajan. Aada oksensi auton,pesin turvaistuimen 2 kertaa eikä se haju lähde mihinkään.

Poika 14-v oli hitsannut taas koulussa ja yö meni sen kanssa valvoessa, kun oli silmät niin kipeänä. Se tunne kuin olisi kuulemma hiekkaa silmät täynnä.

Meille ei sitten mitään ihmeellisempää kuulukkaan.Muuttohalut olisi kanssa kovat, kun löytyisi jostain mukava asunto. Ei tässäkään muuta vikaa ole, mutta on vähän ahtaan oloinen ja en tykkää kun ollaan liian " korvessa" . Ei meiltä ole kaupungille matkaa kuin 2km, mutta tänne ei koskaan kaverit silti viitsi lähteä muksujen kans kävelemään ja kovin yksinäiseksi on elämä käynyt. Minun työt kun on lähes aina iltaisin ja viikonloppuisin, miehellä taas on päivisin auto. Niin eipä itsekkään tule lähettyä täältä mihinkään. Tuntuu että sitten menee reissussa koko päivä, kun kävelee edes takas. Nyt kyllä sakkia naurattaa tämä, kun ei tota matkaa ole tuon enempää.

JOsko vaikka kerron miten meidän päivät nykyään menee. Aada heräilee 10-11 aikaan yöunilta. Sitten aamutoimien jälkeen pihalle, missä ollaan tunnista kahteen, kelistä riippuen. Sitten syömään ja kattelee tuossa jotain filmiä ja leikkii. 14-15 maissa otta pienet päivänokoset ja sitten 16 päiväkotiin. Kotona ollaan kymmeneltä ja sitten alkaa vauhti kasvaa. Kaiken riekkumisen jälkeen sen saa yöunille

yleensä 01.00 . Tosi " ihana" tämä meidän päivärytmi, mutta ei malteta mennä nukkumaan aikasemmin. Ja sama rytmihän pysyy vapaapäivisinkin .

Aadan lempitouhut tällä hetkellä on edelleen kaikki kaappien tonkiminen ja sotkeminen. Leluja pitäisi olla riittävästi, mutta aika vähän ne kiinnostaa. nukkea hoitelee itsenäisesti, legoilla rakentaa jos saa siihen kaveria. Hyppii, pomppii sohvilta alas ym.riekkumista kun vaan silmä välttää. JA lavuaarissa tykkää pestä ja lotrata lelujaan. lähinnä kaivelee veikan ja iskän työkalukaapilla ja pakeilla ja haluaisi korjata jotain.Piirtäminen on myös mieleistä, varsinkin taiteilla omiin jalkoihinsa taidetta. Nyt taas ulkona aika menee paremmin, kun saatiin lunta ja pääsee pulkkamäkeen. Hiihtämistä on koitettu, mutta ei meinaa äitin selkä kestää sitä kauaa kun vielä täytyy pitää koko ajan kainaloista kiinni.

Vaihtelevalla menestyksellä syö kaikkea, on aika iltapainotteista ruokailu. Aamuisin ei sitten maistu oikein mikään. Herkkua kaikki makaroniruuat.

Pytyllä käydään satunnaisesti, myönnettävä että kuivaksiopettelu on ihan äidin laiskuudesta kiinni.Ei tule tarpeeksi annettua olla ilman vaippaa. Aada menee kakalle aina johonkin piiloon. Eilen kun huomasin,että on taas se hetki niin kysyin että josko mentäisiinkin pytylle. Ja niinpä vain onnistuikin. Meillä tosiaan käydään pytyllä, kun ei typsy tykkää oikein potasta. Haluaa käydä vessassa niinkuin muutkin.

Aikas kiltti ja mukava tyttönen tuo on, tosin sellainen puntissa roikkuja ja sylissä olisi jatkuvasti. Kaippa tuo on kohta hyysätty ihan piloille....

Kunhan tässä joutavia kirjottelin, tulipahan jotakin pinon jatketta. Lukijoita näkyy käyvän mutta laiskoja kirjottelijoita ollaan.

Palaillaan :)

t. Liinuksi + Aada reilut 2-v

Vierailija
5/8 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille pitkästä aikaan. Lukemassa olen käynyt, mutta kirjoittamassa en.

Jotenkin tuntuu, et kauhea kiire koko ajan. Meillä oli marras-joulukuussa ekaks tosi tiukka remppajakso ja sitten muutto just viikko ennen joulua. No, kaiken kiireen keskellä saatiin koti ihan joulutunnelmaan ja ihanaa oli. Nyt vaan nautitaan uudesta kodista:)

Olivia siis täytti tapaninpäivänä kaksi vuotta. Iso tyttö jo on. Neuvolassa pituutta oli 93 cm ja painoa 13,8 kg!!! Hauskaa, kun käyttää jo vaatteissa kokoa 98-104:)

Paljon on neiti oppinut uusia asioita. Mutta pottailu on meillä ihan hakusessa. on jo useimmat yöt täysin kuiva, mutta aamulla kun laittaa potalle, ei pissaa sitten millään. Heti kun saa vaipan, niin johan lorottaa litrakaupalla. Myönnän, että olen tosi laiska asian suhteen, enkä myöskään pidä Oliviaa ilman vaippaa hirveästi. Yksi syy siihen on suoraansanoen uudet huonekalut ja lattiat:) No, kesällä sitten kuivaksi viimeistään.

Luistelemassa ollaan muutamia kertoja (hallissa) käyty. Uskomatonta oli, että jo tokalla kerralla neiti pysyi jäällä pystyssä. Ei toki itse vielä osaa vauhtia ottaa. Meillä kaksi isompaa siskoa harrastaa taitoluistelua, joten Olvialla on kiire päästä siskojen matkaan:)

Minä vielä kotona elokuuhun saakka. Keikkaa olen tehnyt omassa työpaikassa. Ehkä vähän ristiriitaiset tunteet on työn suhteen. Toisaalta ihan kivaa ja välillä tää kotiarki kyllä tympii. Mutta sitten taas kun päivä sujuu kivasti, niin ajattelee, että kohta alkaa se rumba kodin ja päiväkodin välillä. Tosin meillä ainakin alkuun suunnitelmissa, että teen vaan 50% työaikaa ja tietty kolmea vuoroa. Saa kaikki aikaa tottua erilaiseen arkeen.

Pikaista paranemista kaikille sairastuvalla oleville ja äityliinin porukalle tsemppiä muuttoon=)

Terkuin Heikk@ ja Olivia 2v 1kk ja isot siskot

Vierailija
6/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin pudottu tosi kauas,missä kaikki,vaikka en kyl itekään täällä ehdi käydä,apua,eihän me nyt kadota kokonaan???=/

ilmoitusta äityliiniltä siis:valitettavasti joudun ilmoittamaan rakkaat ystikset täällä että mua ei nyt kovin usein palstalla näy.no ei nytkään oo näkynyt kohta 2-viikkoon,mut siis en varmana kokonaan katoa,.mä tuun aina kun voin/jaksan/ehdin tänne.

Siis mulla on nyt niin väsyttävä,kiireinen ja sairastelun varjostama aika nyt menossa ja MUUTTO on kuukauden päästä luultavasti jee eli kiireet ei hellitä ainakaan,

mut hei huikkaan aina välillä,minustahan ei nyt kokonaan pääse eroon kirveelläkään*hah hah*.

ps.tässä on kaikkee työjuttuakin,sain potkut ilman kunnon syytä ja muuta takkua=/ (jäi mulle silti muuta työtä)

lapset voivat hyvin mut mulla ja Juholla pitkäaikainen flunssakierre näköjään,hetken vaan oltiin terveitä tässä välissä.

Olen aloittanut kuntosalilla käynnin(ku vaan taas paranis ni sais jatkaa) ja vuoden alusta painoa pudonnut -2.7kg.

Hiljaa hyvä tulee,aion saada liikakilot pois!!!!tällä kertaa jos onnistuis.

äityliini ja Juho kohta 2v2kk ja koulua jo odottava Katri 6,5v

KIRJOITELKAA ETTÄ ON MULLA LUKEMISTA KU JOSKUS KÄYN TÄÄLLÄ!!

Vierailija
7/8 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ehdi aloittaa uutta pinoa!

heips!

äitiliini palasi=)

jouduin vaihtaan nikkiä,olen siis kuten arvaan tiedätte äityliini76.

meidän tietokone on rikki ja muutto 23.2

mutta koitan joskus päästä.

digikamera ja tietokone hajosivat viikon välein =(

t.äitiliini again=) ja lapset(Juho korvakierteessä taas,putki irti,kaksi bakteeria löytyi korvasta...)

Vierailija
8/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan ja uusi pinokin pitäis tehdä vaikka toisaalta tänne mahtuu vielä.mut silti.LA saamme kotikoneen,eka läppäri=)