Mitä urheilulajia inhoat eniten, jos mietit kaikkia lajeja,
joita olet kokeillut?
siis minkä lajin harrastamista inhoat itse, siis niin että sinä harrastaisit sitä?
Kommentit (66)
Uinti ja juoksu. Inhoan liian kylmää vettä ja sitä uimahalleissa aina on. Olen meinannut hukkua 2-vuotiaana, joten joku suuri vastenmielisyys minulla vettä kohtaan on, vaikkakin osaan uida ihan hyvin. En vaan nauti siitä yhtään.
Juokseminen on vaan yksinkertaisesti älyttömän tylsää.
Hiihtäminen. Ai s*na kun osasikin yläkoulun liikkamaikka pilata ihmiseltä liikunnan ilon, muutenkin, mutta tuo hiihto... Kun pakkohiihto oli ohi, tyrkkäsin sukset silloisen kotini varastoon enkä ole niitä sen jälkeen nänhyt, eikä ole ikäväkään. En tiedä mitä äiti ja isä niille tekivät, eikä kiinnosta. Toivottavasti katkoivat, kirveellä' pieniksi säpäleiksi. Sen jälkeen vielä valelivat bensalla ja polttivat... Toivottavasti siis.
Hiihto! Aina oli rillit huurussa ja selkä hiessä. Ylämäessä lipsui niin, että nivuset oli revetä ja alamäessä kaaduin useimmiten, koska en niiltä huuruilta nähnyt mitään. Ei ollut teknisiä kerrastoja tai muita kunnon vaatteita, niin kylmetin yleensä itseni ja seuraavana päivänä tuli flunssa. Olen aikuisenakin kokeillut mutta ei ole minun lajini.
Hernepussien kanssa juoksu- ja kiipeilykilpailut.
Mutta kuka on Oiva, joka pelaa Seinäjoella peliveljissä, ja on lapsenkoskija?
Joukkuepelit eivät ole koskaan kiinnostaneet. Kamppailulajeja minua ei saisi edes kokeilemaan.
Luistelu. Hiihto toisena. Kyllä ei ole tarkoitus, että minun ja maankamaran välissä olisi yhtään mitään muuta kuin kenkä.
Vierailija kirjoitti:
Luistelu. Hiihto toisena. Kyllä ei ole tarkoitus, että minun ja maankamaran välissä olisi yhtään mitään muuta kuin kenkä.
Kenkä on luonnoton. Paljain jaloin pitää kulkeman.
Squash on ihan pyllystä. Laji jossa molemmat pelaajat ovat samalla kenttäpuoliskolle ja palloa lyödään kimmokkeella seinän kautta. Ihan sairasta touhua. En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Squash on ihan pyllystä. Laji jossa molemmat pelaajat ovat samalla kenttäpuoliskolle ja palloa lyödään kimmokkeella seinän kautta. Ihan sairasta touhua. En tykkää.
Yksi maailman vaikeimmista urheilulajeista.
Pesäpallo oli inhokki koulussa. Muuten inhoan eniten rallia ja formuloita. Täysin turhia lajeja.
Kaikkea yleisurhelua, onneksi ei tarvitse enää edes yrittää. Se oli kyllä silkkaa kidutusta koulussa, joku pukkihyppy tai korkeushyppy.
N58
Pesäpallo - jääkiekko - jalkapallo
Jalkapallo/sähly. Suunnilleen 95% koululiikunnasta oli näitä ja en jaksanut edes yrittää. Joukossa oli aina kourallinen porukkaa, jotka aktiivisesti harrastivat toista näistä. Ei auta että minulta on myös aina puuttunut kaikenlainen kilpailuhalu. Juoksu ja kehopainotreeni taas on sellaisia, joista nautin.
Kaikenlaiset pallopelit ovat jättäneet huonot muistot. Erityisinhokeiksi voisin nostaa pesäpallon ja lentopallon.
Minulle sopivat notkeutta vaativat yksilölajit. Moni ei kouluaikoina tykännyt telinevoimistelusta, mutta minusta se oli mukavaa. Myös korkeushypystä pidin.