Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä urheilulajia inhoat eniten, jos mietit kaikkia lajeja,

Vierailija
07.02.2014 |

joita olet kokeillut?

siis minkä lajin harrastamista inhoat itse, siis niin että sinä harrastaisit sitä?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka- ja koripallosta en tykännyt kouluaikoina yhtään. Suunnistuksessa olin huono.

Sähly on kivaa kengät jalassa (ilman kenkiä taas tuskaisaa varpaankynsille) ja lentiksestä ja pesiksestä tykkäsin. 

Vierailija
22/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joukkuelajit on ihan kamalia.

Jääkiekko on ehkä kaikkein kamalin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankotanssi. Inhottavaa ähellystä tangon ympärillä ja iho nirhaumilla.

Vierailija
24/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosaliharjoittelu: en halua rääkistellä julkisesti.

Autourheilu: en halua kaahata ja saastuttaa luontoa.

Naisten paini ja nyrkkeily: ähinää, mätkettä ja piereskelyä.

Vierailija
25/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentopalloa, tosin en ole koulut käytyäni pelannut. Mutta siellä oli monen toivelaji ja tottahan heidän toiveensa aina toteutettiin...

Vierailija
26/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, olen toki kokeillut ratsastusta, en tosin mitään esteratsastusta tai vastaavaa. Perushölköttely kyllä on yhtä kaukana urheilusta kuin shakki. Mutta varmasti ratsastus on nautinnollinen ja hyvä harrastus eläinrakkaille. Urheilua se vain ei ole.

Vierailija
27/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähly oli koulussa kaikista pahinta paskaa mutta sille ei ole enää yli kymmeneen vuoteen altistunut, joten tällä hetkellä se lienee monen muun tavoin kuntosaliharjoittelu. Ihan käsittämättömän tylsää puurtamista, mistä on kaikki liikunnan ilo mahdollisimman kaukana.

Vierailija
28/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä noin yleisesti ottaen tykkään liikunnasta eikä ole traumoja mihinkään lajeihin, mutta nykytanssi tai sellainen on häntäpäässä. Vaikeita kuvioita, itsensä esittelemistä, tuntisin itseni vaivautuneeksi. Ajatuksissani se sopii hoikille, kauniille ja notkeille, itse olen tällainen maatiaismallinen, niin pelaan mieluummin sitä sählyä ja pesistä. :)

Vierailija
29/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telinevoimistelu.

Oli yläasteella liikkamaikan suosikkilaji, ja siinä loistivat vain voimistelijat, taitoluistelijat jne.. Kaikki muut taisivat inhota lajia.

Vierailija
30/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:08"]

19, olen toki kokeillut ratsastusta, en tosin mitään esteratsastusta tai vastaavaa. Perushölköttely kyllä on yhtä kaukana urheilusta kuin shakki. Mutta varmasti ratsastus on nautinnollinen ja hyvä harrastus eläinrakkaille. Urheilua se vain ei ole.

[/quote] Tuskin kukaan ratsastaja harrastaakaan "perushölköttelyä" ainakaan jatkuvasti. Lasten ponitalutukset taas ovat erikseen.

Vierailija
31/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastuksen harrastajat ovat kyllä rasittavia fanaatikkoja. Sillä ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ urheilun kanssa. Ei puolen tunnin kaakin selässä lusiminen tee teistä haluttuja ja seksikkäitä urheilutypyjä, vaikka kuinka haluaisitte niin ajatella.

Vierailija
32/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:14"]

Ratsastuksen harrastajat ovat kyllä rasittavia fanaatikkoja. Sillä ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ urheilun kanssa. Ei puolen tunnin kaakin selässä lusiminen tee teistä haluttuja ja seksikkäitä urheilutypyjä, vaikka kuinka haluaisitte niin ajatella.

[/quote]En harrasta ridausta, mutta olisi kiva tietää, mikä laji tekee puolessa tunnissa seksikkääksi urheilutypyksi?

Vierailija
33/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhosin telinevoimistelua. Koskaan en ole tuntenut itseäni yhtä rumaksi ja kömpelöksi. Joka kerta ne nojapuutkin rullattiin esiin, vaikka kukaan ei osannut tehdä niillä mitään. Muistan ala-asteella vihanneeni syvästi Jumppakärpäsen keksijää, yläasteella lintsasin telinevoimistelusta niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija
34/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinti.

Olen huono siinä, uimahallin vesi kirveltää silmiä ja järvivesi on tällaiselle vilukissalle liian kylmää. Vesi ei ole mieluinen elementti muutenkaan.

Vierailija
35/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentopallo. En ikinä ymmärtänyt niitä sääntöjä! Yhtäkkiä vaan koululiikunnassa saatiin meidän joukkueelle hirveästi pisteitä mun ansiosta, kun syötin pallon niin huonosti, että se meni just ja just verkon yli. Okei, tajusin sen, että pisteet tuli siitä, kun vastapuoli ei saanut lyötyä palloa takaisin meidän puolelle, mutta silti ihan käsittämätön laji! Itse meinasin jo surkutella huonoa syöttöäni, mutta sainkin hirveästi kehuja. Ja se tapahtui vielä monta kertaa peräkkäin mun syöttövuorolla. Tasapuolisuuden nimissä sitten taas vastapuoli sai kamalasti pisteitä minun ansiostani, koska en ikinä saanut sitä palloa menemään takaisin vastapuolen alueelle.

Myös sulkapallo oikeilla säännöillä pelattuna menee yli hilseen, vaikka noin muuten siitä pallon lyömisestä edestakaisin tykkäisinkin.

Vierailija
36/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun paritanssitunnit oli piinaa, koska jäin aina poikien hakuvuorolla ilman paria. Tyttöjen haussa en uskaltanut hakea ketään, vaan menin valitsemaan viimeisenä ja otin sen, kuka sattui jäämään jäljelle. Kamala, muutenhan joku olisi voinut luulla, että olen ihastunut juuri siihen poikaan, jota kirmaan ensimmäisenä hakemaan. Muuten olisin tanssista tykännyt, mutta opettaja olisi saanut arpoa parit!

Vierailija
37/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallo ihan ekana listalla. Sitä on ärsyttävää pelata ja seurata, lisäksi se imee paljon sponsorirahoja tuomatta suomalaisille kansainvälistä menestymistä. Liikuntamuotona ihan ok muuten, mutta en itse oppinut kaikkia sääntöjä, ja lajina on liian tekninen koululiikuntaan. (tulee tosi isoja tasoeroja hyvien ja huonojen välille)

Lajeja joita en ole kokeillut mutta muuten vaan inhoan: tankotanssi, suolentopallo/jalkapallo, amerikkalainen jalkapallo, hevosurhelu, autourheilu, ratapyöräily, ammunta, painonnosto, nyrkkeily (siis sen säkin pätkiminen on ok mut ei se missä lyödään toisia ihmisiä), sumopaini, vapaaottelu. Miekkailua on tylsä katsoa mutta sitä ois kiva kokeilla.

Vierailija
38/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aerobic ja kaikki muu tanssillinen ryhmäliikunta. Se ei ole oikeaa tanssia eikä oikeaa urheilua vaan älytöntä epäesteettistä heilumista. Ja tämä kaikki uskomattoman hirveän tekopirteän popin tahtiin. Mielekkäämpi vaihtoehto olisi esimerkiksi laittaa omat musat soiman ja tehdä x-hyppyä 90 minuuttia putkeen.

Yläasteella talvisin pojat saivat aina ison liikuntasalin, jossa sai tehdä kaikkea kivaa ja mielekästä ja tytöille jäi pieni peilisali, jossa oli viikosta toiseen aina aerobiccia tmv. paskaa, koska muuta ei mahtunut tekemään. Vaikka olin tosi urheilullinen, lintsasin tai istuin nurkassa varmaan joku 50 % yläasteen liikuntatunneista. Traumat jäi.

En vieläkään siedä mitään muuta ryhmäliikuntaa kuin bodypummpia ja joogaa tai pilatesta.

Vierailija
39/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness. Rakastan kuntosaliharjoittelua, mutta en halua lavalle patsastelemaan bikineissä ja överirusketuksessa. En halua punnita kaikkia ruokia ja kuljetella eväitä joka paikkaan ja olla melkein puolet vuodesta dieetillä. Lisäksi kaikki joukkuelajit on nou.

Vierailija
40/66 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:04"]

Kuntosaliharjoittelu: en halua rääkistellä julkisesti.

Autourheilu: en halua kaahata ja saastuttaa luontoa.

Naisten paini ja nyrkkeily: ähinää, mätkettä ja piereskelyä.

[/quote]

Näitä kaikkia olet kuitenkin kokeillut? Sitähän ap:n kysymyksessä kysyttiin, lajeja, joita olet kokeillut ja inhonnut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi