***JOULUKUUN TÄHTÖSET viikon 21 viikonloppuun***
Mehän eletään ihan vanhoissa viikoissa=)
Ajattelin nyt laittaa uutta pinoa pystyyn.
Itselläni taas huoli painaa että mahtaako massussa kaikki olla ok.Kun se ei kasva!Pian vaihtuu tasaviikot 12 eli 13 alkaa ja ulos päin ei näy mitään...Aiemmissa kun on tullut selkeä kumpu esiin viimeistään rv 10.
Ehkä tämä on turhaa paniikin keräystä mutta nyt vaan ajatukset kiertää tätä kehää.Onneksi tiistaina on ultra...
Juustoista.Mä ainakin oon syönyt huoletta juustoja.Mozzarellaa ja fetaa ja halloumia.pizzassa tms aurajuustoa.Kun oon katsonut että ovat pastöroituja(kamala sana...)
Jep jep.
Petite-te ja bèbè rv 11+5
Kommentit (22)
Mitä enemmän luen täälä juttuja sitä enemmän alan pelkään kaikkee.. X-( Nyt oon alakanu miettiin et oonkohan mä saanu nyt jonku toksoplasman ku halailinja silittelin viime viikonloppuna kaverin kissoja ilman et pesin käteni välittömästi sen jälkeen. Ne on sentään ulkokissoja. No ei auta ku toivoo parasta! En siis mihinkään kakkatouhuihin osallistunu.
Viikonloppu on menny kivasti. Miehen kanssa pitkästä aikaa saatiin vaan olla eikä ollu koko aikaa jotain menoja.
Tiistain ultraa odotellessa..
Pikkupiru 13+1 (ultran jälkeen luultavasti 12+1)
Täällä myös on valtava väsymys, ei jaksa mitään tehdä ja tänäänkin olen kolme kertaa nukkunut pienen pätkän. Nälkä on 1-2h sisällä uudestaan ja kesäkuun aikana pitäisi käydä sokerirasituksessa. Huomenna ajattelin tilata ajan niskaturvotukseen. Edellisten lasten aikana sellaista ei ole ollutkaan. 13 v sitten keskimmäistä odottaessa en päässyt edes ultraan, oli lääkärilakko. Ei tullut mieleenkään, että yksityisellekin voi mennä. Monet oli käynyt, kun silloin sairaalassa juteltiin. Onneksi ei ole töitä kun 5 päivää ja sitten saa olla 10 viikkoa kotona. Vauvan raskauskiekon mukaan la on 19.12 ja neuvolassa tuli 18.5.
Pistelijä74, 10+3