Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemusta nk " sectiö-vyöstä" ?

04.01.2008 |

Kokemusta yhdestä sectiosta (joka ei kovin hyvin sujunut) ja nyt toinen tulossa. Törmäsin tällaiseen vyöhön jota voi ilmeisesti käyttää hyvinkin myös selkäkipuihin kääntämällä tuon leveän, suojaavan kohdan selkäpuolelle.

http://www.mumstuff.co.uk/acatalog/Recovery__Caesarean_.html

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon tyylisestä, vaan enemmänkin korsettia muistuttavasta " vyöstä" kyllä. Vyössä oli hakaskiinnitys niin haaroissa kuin itse vyö-osassakin, joka ylsi aina rintojen alapuolelle asti. Itseäni tuki hienosti ensimmäiset päivät, kun ylösnousu, sängyssä kääntyminen, kumartelu jne. teki muutoin todella häijyä.

Ainoa miinus oli tuo haaroissa oleva hakaskiinnitys, mutta eipä varmaa olisi pelkkänä vyönä tukenut niin paljon kun tuo leikkaushaava on ainakin minulla ihan häpykarvoituksen yläpuolella.

Voi siis suositella ja täällä (Brasiliassa) lääkärit suosittelevat korsetin pitämistä kuukauden leikkauksen jälkeen, itse olen nyt kahden viikon jälkeen kyllä jo luopunut siitä..

-Allu ja Neea 14vrk

Vierailija
2/3 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakylvythän ovat tärkeitä leikkaushaavalle, tuollaisen alla luulisi pöpöjen viihtyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne ohjeistukset vaihtelevat maittain, täällä tikkien (4kpl) päälle vedetään teipit (haavaa ei saa kastella!) ja 8 päivän päästä ne poistetaan ja silloin voi myös alkaa käymään suihkussa ilman suojausta.

Omasta mielestäni tuo " korsettitukivyö" ei hiostanut yhtään, vaikka lämpöä kyllä piisaa ;)

-Allu