Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Silmänympärysvoide on sitten mahtava keksintö! Mun selluiitit on hävinneet reisistä melkein kokonaan :))
04.01.2008 |
Enpä olisi uskonut! Tulee tosin melko kalliiksi...
Vielä kun saisi pömppämahan pois.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse olen käyttänyt nyt noin kuukauden ja selvästi huomaa eron!
Kantsii kokeilla.