Mun käy oikeasti Britneyä sääliksi :(
Mä kuolisin, jos olisin hän
Kommentit (8)
16 v. Lapsen isä on 18 v. Näyttelee muuten jossain Nickeledeonin sarjassakin, roolimallina lapsille...
Hän on ollut sairas jo kauan, mä en tajua, miten häntä ei ole saatu laitettua suljetulle tms. Jos tämä tilanne ei tuo ratkaisua, niin seuraavaksi joku kuolee!
Harmi että on noin alas mennyt, toivottavasti sais paremman suunnan elämälleen. Eipä me tavikset voida edes kuvitella millaista on elää kun elämää seurataan kokoajan. Varmasti saisi myös maukkaita lööppejä AV-mammoista.
ajatella, että joutuis koko ajan 24/7 olemaan kymmenien paparazzien piirittämä. Kaikki mokat on lööpeissä. Britneyn pitäis saada nyt kunnon hoitoa, jotta ei mene loppuelämäkin piloille.
ihan käsittämätöntä Ihminen on oikeasti sairas ja ne paprazzit tahto lähinnä tappaa sen. Avaa liikkuvan lanssin ovet! Musta on ihan kauheeta että ihminen on päässyt tohon jamaan ja hän tarvitsisi nyt yksityisyyttä, ei tollasta paparazzilaumaa. MItään muita videoita en itse enään kato, en tahdo tollasta ammattikuntaa tukea.
Pidin sitä Federlineä ihan roistona mutta ehkä se sitte on parempi vanhempi niille lapsille. Mitähän FAS-vaurioita niilläkin muuten on, vaan 1v ikäeroa.
joka ei välitä lapsistaan pätkääkään vaan miettii omaa napaansa joka helvetin päivä, töppäsi jopa niin pahasti että menetti elämänsä tärkeyden eli lapset. Se vasta MOKA on.