Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä se taisi olla meidän perheen yhteiselo!

Vierailija
04.01.2008 |

Alan olla niin väsynyt ja turhautunut mieheltäni saamaan kohteluun että ero on ollut jo vahvasti mielessä. Olen luonteeltani räiskyväinen persoona, kiltti ja toiset huomioon ottava kuitenkin, miestäni rakastan, mutta mieheni ei ole koskaan 6v aikana sanonut rakastavansa minua.

Ei ne sanat paljoa merkkaa, mutta kun ei enää käytöskään kerro sitä. Hän on aina ollut kovaluonteinen, " alistanut" minua ja aliarvioi jatkuvasti. Sisarukseni ovat monta vuotta sitten jo puuttuneet asiaan, silloin olin raskaana ja en kestänyt totuuksia... Tiesin niiden olevan täyttä totta, mutta kuka nyt raskaana ollessaan haluaa ajatella pahimpia asioita.

Hän on kuitenkin mitä parhain isä lapsilleen, mutta minulla ei ole niinkään väliä. Kuvaan ei kuulu pettämistä, mutta henkistä väkivaltaa ja nyt kuvaan on tullut tönimistä, korvatilkkoja(!!!) ja eilen potkaisi mua! Että taitaa olla peli tässä. Tänään häneen täysin hermostuneena läimäytin selkään kämmenellä, (liian kovaa tiedän sen, olo oli vielä pahempi sen jälkeen,) kun monen sanomisen jälkeen vaan jatkoi kiusaamistaan.

En enää tiedä olenko joku kiusanteko kohde vai vaimo! Hänen arvoaan loukkasi tietenkin se että uskalsin läimäistä takaisin. Sanoin että näin käy jos et lopeta. No nyt sain sitten sadannen kerran kuulla, ett tuossa on ovi antaa mennä. Olen siinä vaiheessa että lähden, täytyy vaan saada käytännön asiat kuntoon.. Yhteinen asunto, yhteinen kallis auto, yhteiset rahat, yhteinen rakas-mussukka-lapsi. Että elämä onkin vaikeaa, ei jaksa kuin itkeä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä ihminen pärjää.

Vierailija
2/5 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lähdet tai sitten hakeuduttu perheenä avun pariin, perheneuvolaan tms. Väkivaltaa ei kuitenkaan pidä sietää missään tapauksessa.

Millaisista asioista mies sinulle kuittailee / kiusaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ilmeisesti naimisissa? Tee heti ilmoitus yhteiselämän päättämisestä, maistraattiin vissiin avioerohakemuksen kanssa. Muuten mies voi tehdä velkaa, myydä omaisuuttanne jne aivan vapaasti. Ja sinä joudut maksamaan esim. hänen kulutusluottoaan. Niin erikseen pitää merkitä, että yhteinen omaisuus jäädytetään, että sitä ei saa myydä jne. Ole tarkkana!

Vierailija
4/5 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen juttu, jos kerran mies lasten nähden vähättelee, haukkuu ja satuttaa sinua, hän EI ole hyvä isä. On ihan uskomatonta paskaa väittää, ettei tuollainen vaikuttaisi lasten psyykeen ja turvallisuudentunteeseen.

Vierailija
5/5 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Mies kuittailee mun ulkonäöstä, olen liian lihava, 163/60, itse olen tyytyväinen ja elän terveellisesti, mutta enhän mikään malli ole niinkuin hänen mukaan pitäisi. Olen tyhmä, hullu, en osaa mitään, " avuton" ... Mitähän kaikkea olenkaan? Vähättelee mua kyllä aivan reilusti ja lasten edessä myös. Sitä olenkin miettinyt etten halua pojallemme samanlaista ajatusmaailmaa: äitiä/tyttöystävää/naista yleensäkin voi kohdella näin.

Kiitos myös taloudellisista neuvoista. Olemme eläneet minun tilille tulleilla rahoilla,säästöt ovat isot ja hänen tilillään.

Mietin vielä viikonlopun, kysyn suoraan haluaako eroa vai onko kiinnostusta lähteä perheneuvolaan puhumaan asioista, en usko että on hän on ulkomaalainen ja ei usko kenenkään ulkopuolisen pystyvän vaikuttamaan meidän suhteeseen. Ja perheen ongelmat pitää myös pitää perheen sisällä, olen kyllä purkautunut omalle ystävälleni, muutenhän tässä pälli leviäis.