Miten on mahdollista?
Asia koskee siis raskautumista....
Mulla oli joulukuussa kuukautiset myöhässä muutaman päivän, joten tietenkin testasin tyylipuhtaan negatiivisen. Kuukautiset sitten alkoivat, kestivät sen normaalin ajan (6 päivää) ja vuotokin oli suhteellisen normaalia eli pari päivää aika reippaanlaista. Kuukautiset loppuivat viimeinen päivä joulukuuta.
Mutta mutta... Eilenä havainnoin että tissit ovat edelleen kipeät ja mahanpohjaa nipistelee aika ajoin, mikä ei ole normaalia kropan käyttäytymistä kuukautisten jälkeen. Tein siis tuossa noin tunti sitten testin joka yllätksekseni onkin heikosti positiivinen. Siis testiviiva on suhteellisen heikko mutta näkyy kyllä ilman kaukoputkea. ;)
Nyt sitä sitten ollaankin pihalla kuin papukaija.... Ja kysymys kuuluukin, että olenko ollut raskaana (vaikka testi olikin nega) ja joulukuun kuukautiset olikin sitten hyvin varhainen keskenmeno vai olenko onnistunut raskautumaan hyvin loppupäässä kiertoa, kuukautiset oli osittainen keskenmeno ja olen edelleen raskaana?
Tuosta ositttaisesta on henkilökohtaista kokemusta: edellinen raskaus oli kaksoisraskaus jossa toinen meni kesken hyvin alussa ja toinen sinnitteli loppuun saakka.
Kommentit (5)
Pari? Ja kuinka nopeasti vuoto sitten alkoi?
Jos ovulaatio oli aika myöhään ja testasit aika aikasin ja testi ei olisikaan vielä näyttänyt plussaa.
Ja sitten se olisi ollut tosi varhainen keskenmeno tai sitten vaan jotain vuotoa. Ei kyllä voi tietää.
Mutta mä varmaan odottelisin pari päivää ja sitten testaisin uudelleen, jos testi olisi vielä positiivinen, menisin gynelle. Ultralla sitten näkisi mitä siellä kohdussa on.
Kuukautiset olivat neljä päivää myöhässä kun testasin (herkällä testillä vielä kaiken kukkuraksi) ja vuoto alkoi sitten seuraavana aamuna.
Tosiaan kyllä aion testata ensi viikolla uudelleen.
En kyllä tiedä pitäiskö nyt itkeä vaiko nauraa. Mikäli siis olen raskaana niin lapsi on toivottu mutta että näin pian.
Ei hitto, pitikö nyt alkaa miettimään uudestaan.. Eli menkat oli melkein kaksi viikkoa myöhässä, alkoi sitten tiputtelemalla kolme päivää, jatkui normaali vuotona kolme päivää. Ennen menkkoja tein kaksi testiä, eka haamu toinen puhdas nega! Ja tosiaan menkkojen aikana ja jälkeen tissikivut sekä mahakivut ja ällötys+päänsärky! En oo testannu uudestaan.. Kerroppa kuulumisia kun asia selvenee!!:)
ja tuo positiivinen johtuu vielä olevista raskaushormoneista...
Mutta toivon kumminkin, että olsiit viel raskaana :)