Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

montako ystävää/kaveria sinulla on

Vierailija
04.01.2008 |

ei sillä et määrä korvais laadun. päinvastoin usein yksikin hyvä parempi kun tusina huonoja

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole erityisen sosiaalinen tyyppi, en kaipaa kavereita. En tunne tarvetta vuodattaa tunteitani joka hetki jonnekin päin.

mä huomannu et jotenkin säälitään, " voi raukkaa, ei kavereita" se oma valinta. Mies riittää, mitä kummaa siinä. Tietysti hyvän päivän tuttuja on, ei sellasia joita kutsun kotiin

Vierailija
22/23 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita muutama kymmenen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä huomannu et jotenkin säälitään, " voi raukkaa, ei kavereita" se oma valinta. Mies riittää, mitä kummaa siinä. Tietysti hyvän päivän tuttuja on, ei sellasia joita kutsun kotiin

Oletan, että viestisi oli minulle (kirjoittajalle, jonka tekstiä lainasit?). Muutenkin viestisi on hiukan epäselvä, kirjoititkohan kiireessä, sanoja uupuu :) ?

Jos joku haluaa minua sääliä, sääliköön. Itse en itseäni sääli. Kyllä noita ystäväehdokkaita olisi tyrkyllä, mutta en halua uusia ihmisiä elämääni. Koen raskaaksi sosiaaliset suhteet.

Bussipysäkillä, kaupassa, harrastuksissa jutustelen ihmisten kanssa mielelläni, mutta en halua sen lähempää tuttavuutta. En halua ketään kutsua kotiin, lähteä itse kylään, soitella jne.

t. olinkohan nro 20....?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi