Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua liikaan märkyyteen!!!

Vierailija
03.01.2008 |

Siis nyt on muutaman kerran käynyt niin että olen ollut liian märkä, joten mies ei pahemmin tunne mitään. Muutama vuos sitten olin kuiva kuin sahara ja nyt märkä kuin tulviva joki. Missäköhän voisi olla vika ja mikäköhän auttaisi tähän märkyys ongelmaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos värkki on kunnossa, päinvastoin. Treenatkaa ittenne kondikseen niin tunnettekin jotain. Itse olen aina todella märkä ja saan aina yhdynnässä orkkuja ja pano tuntuu upealta.

Seuraavan kerran kun panette, niin puristelkaa niitä lihaksianne samalla, treenautuu ne silleenkin. Kysykää mieheltä, tuntuuko puristuksenne miltään sen kalussa. Itse kykenen tekemään omilla lihaksillani vaikka mitä, jopa puristamaan niin kovaa, että mies ei pääse sisään kun väkisin (tätä käytän meidän pikku fantasialeikeissä;)). Pystyn myös imemään kalua lihaksilla ja puristamaan sitä eri kohdista (terskasta tai varresta). Mies on aivan täpinöissään näissä käsittelyissä, teen välillä itse kaiken homman, hän vaan on paikallaan ja nauttii.

Mutta mitäpä sitä ei miehensä eteen tekisi;)

Vierailija
2/21 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Seuraavan kerran kun panette, niin puristelkaa niitä lihaksianne samalla, treenautuu ne silleenkin. Kysykää mieheltä, tuntuuko puristuksenne miltään sen kalussa. Itse kykenen tekemään omilla lihaksillani vaikka mitä, jopa puristamaan niin kovaa, että mies ei pääse sisään kun väkisin (tätä käytän meidän pikku fantasialeikeissä;)). Pystyn myös imemään kalua lihaksilla ja puristamaan sitä eri kohdista (terskasta tai varresta). Mies on aivan täpinöissään näissä käsittelyissä, teen välillä itse kaiken homman, hän vaan on paikallaan ja nauttii.

i]

Kiva, että on muitakin. :D Pystyn kanssa lihaksillani puristelemaan ja " imemään" . Saan myös orgasmin yhdynnässä. Oon silti miettiny, että paikat ois melko löysät vaikka tähän pystynkin.

Jostain luin vaan, että joku mies ei tykänny tällaisesta ollenkaan. Teki kipeetä tms. Nyt itse stressaan uuden suhteen alussa kaikenlaista... Tykkääkö ne miehet vai ei yms. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onnistuuko puristelu kovassakin menossa?

Vierailija
4/21 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas minä, jolla ejakuloinnin jälkeen menee tuntuma mulkkuun. Mikä tarve jollakin on täällä yleistää oma kokemuksensa ja väittää toisen kokemusta valheteluksi? Minä pystyn kanssa puristelemaan kalua yhdynnässä niin, että mies voihkii. Kun työnnän sormen sisääni ja puristan, tuntuu tiukka puristus. Mitä evidenssiä vielä kaivataan, jotta lantionpohjalihasteni hyvä kunto myönnetään? Ja SILTI yhdynnästä katoaa kunnon tuntuma, kun ejakuloin. Äh. Aivan sama. Jos ei maailmankuvaanne mahdu tämmöistä poikkeusta omatekoisiin sääntöihinne, uskokaa mitä haluatte.

Vierailija
5/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen ongelmahan on emättimen " palloontuminen" tässä lainaus iltalehden seksologilta..

Ennen orgasmia, mikäli nainen on hyvin kiihottunut, tapahtuu emättimen pohjukassa nk. palloontuminen. Tämä tarkoittaa sitä, että emättimen peräosa laajenee voimakkaasti, jopa siten, että oli sisällä oleva " esine" minkä kokoinen tahansa, se ei riitä täyttämään palloontumisaluetta. Jotkut miehet kuvaavat kokemusta omasta näkökulmastaan sanomalla, että " pito katoaa" ja naiset omasta näkökulmastaan, että " sillä oli niin pieni" .

Vierailija
6/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun ongelma on nimenomaan liika neste tuossa, koskapa ongelma poistuu sillä, että pyyhin miehen kalun ja oman pilluni ulkoapäin ja vähän hieraisen emättimensuulta. Liika märkyys poistuu ja pito palaa. Varsin epätodennäköistä että kuivaaminen vaikuttaisi pimppilihaksiini tai palloontumiseen, vai mitä?

Vierailija
7/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukuvoide. Itselläni on kokemusta todella ahtaista pilluista, jolloin liukkari varalla yöpöydänlaatikossa on ollut todella tarpeen, vaikka on ollut ns. normaali kostuminen. Sitten on taas niitä joiden kanssa tosiaan pito häviää määrätyssä vaiheessa jopa niin paljon, että tulee vaikeuksia laueta. Näissä löydemmissä tapauksissa tarpeeksi kuivalla pillulla saadaan tarvittava kitka aikaan, jotta mälli lentää. Mutta ns. normaalitapauksessa ei ole mitään väliä, onko pillu kostea, märkä vai todella märkä eli liukastettu tms. Omien havaintojeni pohjalta on pakko tehdä johtopäätös, että pillusi tosiaan " palloontuu" ejakuloinnin yhteydessä, jolloin pito varmaan häviäisi muutenkin. Sitten kun olet saanut kuivatuksi, palloontuminen on ainakin hieman hävinnyt ja tiukkuutta on siis enemmän. Tutkailepa itseäsi, turha meille on mitään yrittää todistella.

M30

Vierailija:

Mitä evidenssiä vielä kaivataan, jotta lantionpohjalihasteni hyvä kunto myönnetään? Ja SILTI yhdynnästä katoaa kunnon tuntuma, kun ejakuloin.

Vierailija
8/21 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa todella hyvin kun on sormet naisen värkissä. Yhtäkkiä sinne tulee vaan semmonen tyhjiö vähän niinkuin musta-aukko :D Tosiaan se tila laajenee huomattavasti ja ei kyllä ole ihme jos siinä vaiheessa pito katoaa koska minunkin kolme sormea voi pyöriä siellä miten päin tahtoo :D

Vierailija
9/21 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinusta pito palaa kun vähän pyyhit niin ehkä se palaa tuohon emättimen suulle mutta se ei ole se ongelma aan se mikä on siellä vähän syvemmällä ;)

Vierailija
10/21 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä mitään ongelmaa ei ole, hänestä " pito" siis ei heikkene ejakuloinnin yhteydessä. Minusta heikkenee, ja ongelma poistuu pyyhkimällä. Ilmeisesti se ihme on nyt tapahtunut, että täysin ulkopuolinen ihminen tietää nettipalstan 2-3 viestin perusteella paremmin kuin minä itse, miltä pillussani tuntuu minun ja mieheni mielestä. Hallelujah! I rest my case.

Vierailija
11/21 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos värkki on kunnossa, päinvastoin. Treenatkaa ittenne kondikseen niin tunnettekin jotain. Itse olen aina todella märkä ja saan aina yhdynnässä orkkuja ja pano tuntuu upealta.

Tämän olen saanut aikaan parissa vuodessa ostettuani ekat geishapalloset.

Mutta mitäpä sitä ei miehensä eteen tekisi;)

Vierailija
12/21 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain huonokuntoiset pillulihakset.

Vierailija
13/21 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miehen nautinto ei synny pillun kitkasta vaan puristuksesta.

Jumppakuulat ahkeraan käyttöön siis.

Vierailija
14/21 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole liian märkää pillua! Märkähän sen kuuluu ollakkin!

Ei ole tarkoitus että mies tuntee kitkaa vaan puristusta. Ja yleensä puristus ja märkyys menee käsi kädessä, mitä märempi sen tiukempi

Vierailija
15/21 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei ole liian märkää pillua! Märkähän sen kuuluu ollakkin!

Ei ole tarkoitus että mies tuntee kitkaa vaan puristusta. Ja yleensä puristus ja märkyys menee käsi kädessä, mitä märempi sen tiukempi

Meillä minä kärsin märkyydestä, ei tunnu paljon miltään. Mies nauttii, kun ei löysyyskään ole ongelmana.

Kumma, että aina ruvetaan huutelemaan että märkä on sama kuin löysä. BULLSHIT!

Vierailija
16/21 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ollut kyse naisen tuntemuksista. Ap:n mies ei pahemmin tunne mitään. Siihen auttaa pillun treenaus.

Vierailija
17/21 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan ainakin kokeilla jumppaa, ei siitä haittaakaan ole.

Vierailija
18/21 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meneehän siinä into ittelläkin kun toinen ei tunne paljoa. Mies kyllä sanoo että ei häntä haitaa jos minä vielä tykkään. Ja siis ongelmia on vain ollut asennossa kun minä olen päällä. Nuo jumppapallot mulla on, mut eipä koskaan oo tullu vielä käytettyä.

Vierailija
19/21 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä on ihan oikeasti vaikutusta.

Vierailija:

Nuo jumppapallot mulla on, mut eipä koskaan oo tullu vielä käytettyä.

Vierailija
20/21 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt. Mies ei saa tyydytystä hankauksesta vaan puristuksesta. Naisista en osaa sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi