Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imuri hajosi lopullisesti. Suosittele hyvää imuria!

Vierailija
03.01.2008 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ja imuri ei todellakaan sopinut käteen, todella painava varsi, kömpelö suutin ja heilu ja huoju ja narisi varsiosan kappaleet. Ääni imurissa kamala eikä sitä voi säätää missään tilanteissa.

Ei todellakaan minun imuri.

Vierailija
22/28 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kokeilin ja imuri ei todellakaan sopinut käteen, todella painava varsi, kömpelö suutin ja heilu ja huoju ja narisi varsiosan kappaleet. Ääni imurissa kamala eikä sitä voi säätää missään tilanteissa.

Ei todellakaan minun imuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi se on tosi kevyt liikuttaa ja vaikka ääni onkin kovempi kuin vaikkapa edellisessä imurissamme joka oli Miele niin ottaisin Dysonin paljon kovemmallakin äänellä sen tehokkuuden vuoksi.

Ei ihme että allergia-ja astmaliittokin suosittelee sitä.

-15-

Vierailija
24/28 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että siitä on tullut markkinoille jo uusi isompi malli. Tätä vanhaa myydään n 150 ¿ hintaan. Hyvää siinä on pitkä johto, ihanan hiljainen ääni, iso pölypussi ja käytön kätevyys. Huonoa oikeastaan vain se, että seuraa vähän kankeasti. Olen ollut imuriin tosi tyytyväinen.

Vierailija
25/28 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Cats and Dogs- malli. Nyt ainakin vielä voin suositella. Tosin meillä rupeaa jo kaikki kodinkoneet olemaan Mieleä, ollaan todettu se hyväksi ja oltu todella tyytyväisiä.

Vierailija
26/28 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parketille on olemassa erikseen vielä oma suutin, mutta en ottanut sitä kun oli kallis. Hyvin on selvitty ilmankin.

Voi sitä pölyn määrää tosiaan! Huh. Tuntuu että matotkin vaihtoivat väriä, kun ekan kerran dysonilla vedettin.

Ääni on tarpeeksi kova, ettei kuulu lasten huuto imuroidessa :-)

Vierailija
27/28 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin Electrolux Oxygen+ Z7350 imuriin ja se on kaikin puolin ollut mielestäni loistava !

Vierailija
28/28 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajattellut ostaa sen imurin, joka kerää legot eri koteloon.. En muista merkkiä, mutta voisi olla aika näppärä.