Imuri hajosi lopullisesti. Suosittele hyvää imuria!
Kommentit (28)
Vierailija:
Kokeilin ja imuri ei todellakaan sopinut käteen, todella painava varsi, kömpelö suutin ja heilu ja huoju ja narisi varsiosan kappaleet. Ääni imurissa kamala eikä sitä voi säätää missään tilanteissa.
Ei todellakaan minun imuri.
lisäksi se on tosi kevyt liikuttaa ja vaikka ääni onkin kovempi kuin vaikkapa edellisessä imurissamme joka oli Miele niin ottaisin Dysonin paljon kovemmallakin äänellä sen tehokkuuden vuoksi.
Ei ihme että allergia-ja astmaliittokin suosittelee sitä.
-15-
Paitsi että siitä on tullut markkinoille jo uusi isompi malli. Tätä vanhaa myydään n 150 ¿ hintaan. Hyvää siinä on pitkä johto, ihanan hiljainen ääni, iso pölypussi ja käytön kätevyys. Huonoa oikeastaan vain se, että seuraa vähän kankeasti. Olen ollut imuriin tosi tyytyväinen.
Joku Cats and Dogs- malli. Nyt ainakin vielä voin suositella. Tosin meillä rupeaa jo kaikki kodinkoneet olemaan Mieleä, ollaan todettu se hyväksi ja oltu todella tyytyväisiä.
Parketille on olemassa erikseen vielä oma suutin, mutta en ottanut sitä kun oli kallis. Hyvin on selvitty ilmankin.
Voi sitä pölyn määrää tosiaan! Huh. Tuntuu että matotkin vaihtoivat väriä, kun ekan kerran dysonilla vedettin.
Ääni on tarpeeksi kova, ettei kuulu lasten huuto imuroidessa :-)
Vaihdoin Electrolux Oxygen+ Z7350 imuriin ja se on kaikin puolin ollut mielestäni loistava !
Itse olen ajattellut ostaa sen imurin, joka kerää legot eri koteloon.. En muista merkkiä, mutta voisi olla aika näppärä.
Kokeilin ja imuri ei todellakaan sopinut käteen, todella painava varsi, kömpelö suutin ja heilu ja huoju ja narisi varsiosan kappaleet. Ääni imurissa kamala eikä sitä voi säätää missään tilanteissa.
Ei todellakaan minun imuri.