Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassu tyyli Jenkeissä.. (synnytyssairaala sarjasta)

Vierailija
12.11.2008 |

Katselin kyseistä ohjelmaa tänään ja oli vähän outoa huomata, että siellä oli huone täysi ihmisiä vaikka äiti synnyttäisi 10 vkoa etuajassa olevaa keskosta. Ja kaikki kaverit vielä kyttäämässä alapäässä..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana vauva oli.

Vierailija
2/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käsittääkseni terve siinä mielessä ettei mitään sydänvikoja tms. Mulla taas vahvistui käsitys siitä etten ikinä abortoisi lasta down-epäilyn takia... Aivan kuten nämäkin nuoret vanhemmat, olivat kieltäytyneet kaikista lisätutkimuksistakin.

ihana vauva oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

epiduraalin laiton jälkeen yhtään

Vierailija
4/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa/tv-ohjelmissa synnytys aina alkaa niin, että äiti alkaa yhtäkkiä kiljua kivusta ja sitten tulee hirveä kiire sairaalaan. Tosielämässä kuitenkin useimmin supistukset alkavat hiljalleen - mutta siitähän ei saada tietenkään näyttävää draamaa.

Vierailija
5/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa/tv-ohjelmissa synnytys aina alkaa niin, että äiti alkaa yhtäkkiä kiljua kivusta ja sitten tulee hirveä kiire sairaalaan. Tosielämässä kuitenkin useimmin supistukset alkavat hiljalleen - mutta siitähän ei saada tietenkään näyttävää draamaa.

Mutta miksi siinä sitten annetaan sellainen käsitys että salissa olisi koko suku kattomassa alapäässä kun vauva syntyy???

Vierailija
6/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytystilanteessa katsomaan alapäätä. Jo ennen ensimmäistä synnytystä sovittiin että hän hoitaa yläpään ja sairaalan henkilökunta alapään. Miehellä ei ole kyllä ollutkaan mitään hinkua näkemään kuinka tavara leviää.

Saati että siellä kurkkisi mun äiti tai isä tai sisarukset? Never.

Vierailija
7/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka työkaveri pelotteli, että epiduraaliin kuuluu katetrointi:=O

Vierailija
8/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kolme synnytystä nähneenä mies yhä aivan haltioissaan siitä. En mä kyllä muuta sukua ottaisi synnytykseen kuin mieheni .

Vierailija
9/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muka vaikuttaisi jotenkin jalkojen toimintaan.

Vierailija
10/22 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin,en oo nähnyt vissiin yhtään viel joka synnyttää "vain" miehen kanssa,aina on vaikka mitä porukkaa

Vierailija
11/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuoliset lahtee huoneesta siis tosielamassa.

-jenkkimuori-

Vierailija
12/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syynä oli se, et kun sen jälkeen ei voi sitten enää kävellä.. mulle ei ole koskaan itselleni moista laitettu, mut mulla on tähän asti ollut käsitys et pystyis kyllä käveleen puudutteen aikana.. kertokaa te joilla kokemusta.

Vierailija
13/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nähnyt kokonaan (grayn anatomia vei voiton), kuinka kävi sen down-epäily-vauvan kanssa? Mikä oli loppudiagnoosi? Mä itkin kun ne lääkärit kertoi niille siitä , olihan se vanhemmille aika shokeeraavaa vaikka heilläkin oli ilmeisesti jo np:stä asti ollut tiedossa että jotain häikkää saattaa olla.

Ja mulla on kanssa pistänyt silmään tuo väenpaljous salissa, siellä on yleensä synnyttäjän vanhempien lisäksi myös sisaret LAPSINEEN tai sitten syntyvän lapsen isojasisaruksia. Kerrankin näki että tuleva isosisko oli aivan kauhuissaan (ei tainnut olla kouluikäinen vielä) kun äiti huusi ja selvästi kärsi. Mutta mukana oli oltava.... Todella outoa touhua.

Vierailija
14/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta löytyy sillä saralla. kätilöitä 2, hoitajia 2, lääkäreitä 2... en oo ihan varma et oliko jotain muuta viel. tunne oli kyllä sellainen et vain lehtiryhmä puuttui!

Vierailija
15/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy käveleen vai ei pysty??

eikö se synnytyksessä pistetä eri paikkaan kuin vaikka jalkaleikkauksessa?

rupes kyllä nyt kiinnostaan epiduraali..

Vierailija
16/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan oli mullakin mukana siellä miehenlisäkis valokuvaaja ja toimittaja ;) Ulkopuolisiahan nekin.

Vierailija
17/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan oli mullakin mukana siellä miehenlisäkis valokuvaaja ja toimittaja ;) Ulkopuolisiahan nekin.

Vierailija
18/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yksi kaveri saisi, mutta sitten mies joutuisi jäämään pois. Eli TAYS:ssa saa tulla tasan yksi ihminen mukaan synnytykseen (+ tietenkin lääkärit, kätilöt yms). Itseäni harmittaa, kun haluaisin toisenkin tukihenkilön huoneeseen.

Vierailija
19/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomessa saa tulla vain yksi seuralainen? Isä tai joku muu läheinen...

Vierailija
20/22 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuo täyttääkin jo 5 vuotta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä