Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piiitkästä aikaa..Oire pinkka!

03.01.2008 |

en ainakaan ole törmännyt täällä oirepinoon hetkeen..eikö kukaan enää laittele oireitaan..?

Vanha kunnon KP/oireet - ketju on aina hauskaa luettavaa..toivoa antavaa...toivoa vievää... miten kenellekin..

:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksesta menossa kp 9. Oireita..mitä todella oireiksi voin sanoa, kosken ole niitä muutoin huomannut ennen menkkoja ovat...

* Huimaus

* Etominen

* Nälkä (normaalisti menkkoja ennen on HIMO syödä, ei nälkä.)

* Alavatsa kivut

* Niin turvonneet tissit ettei mahdo liiveihin kunnolla

Testaamaan tekis mieli jo..kaapissa odottelee apteekin oma.. :P

Vierailija
2/5 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tääl viel epätoivoisen hillun vaikka testit negaa, koska olo ei anna perix..raskausolo ja oireet säilyy, ei mahda mitään.. Oliskohan mul menos nyt pp10. Kipeet rinnat, yökkö oloa varsinkin aamuöisin, janottaa... tekee mieli runsaasti maitoa sisältäviä ruokia kuten vellejä :D .. hedaria ja huippausta, ja tää vollotivolloti ei tunnu loppuvan olleskaan. :/

Millos meinaat testailla? bdbdbd sinulle. :)

Wiwi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onko mun enää järkeä vastailla tässä kierrossa, kun negatesti viimeksi tänään mutta ajan kuluksi...

kp34/28-32

" huonot oireet" :

-se nega+aikaisemmat negatestit

-nipukka pehmee/turta

-alavatsan pienet kouristukset (menkkakipua?)

" hyvät" :

-ovislimaa tuli ihan sairaan paljon ja pitkään

-lämmöt vielä ok. korkeella

-flunssainen olotila

-väsymys/uupumus

-pissatus

-nippailut nivusissa (myös tätioireena, ei näin paljoa)

Omat ns.varmat oireet mitkä edellisissä kahdessa raskaudessa ovat olleet alussa, loistavat poissaolollaan. Eli siis metallinen maku suussa ja pissan hajun muuttuminen oudoksi/vahvemmaksi.

Mulle tehtiin laparoskopia tässä kierrossa ja vaan kaksi kertaa päästiin pupuilemaan. Olen kyllä 98% luovuttanut.

Keroilkaahan muutkin ;) ?

Vierailija
4/5 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu lämmöt on 37 - 37.1 ja illat 37.3 - 37.4.

Normit on 36.3 -36.5.

Tiiä sit onko toi oire yhtään mistää..mut muistaakseni lämmöt nousee ennen ovista mut jää koholle jos hedelmöitys tapahtuu..vai miten ne nyt menee??

Vierailija
5/5 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäys:

nyt on " tuttua" makuakin suussa, vähän ku ois postimerkkejä nuollut ;) Voi johtua tietty flunssasta.

Ja unohtui, että oviksesta lähtien kova närästys!