Taas km!:(
Vuoto alkoi eilen illalla, tänään kävin polilla. Kohtu tyhjä, ottivat verikoe josta mitataan hcg ja joku pvb arvo. Käsitin että tuo jälkimmäinen on sama kuin hb. Jonkun ajan päästä pitää soittaa ja kysyä tulokset. Tämä minulla jo toinen km, viimeksi oli km syyskuussa. Miksi minua/meitä nyt koetellaan näin ankarasti? Eikö meitä ole tarkoitettu kolmen lapsen vanhemmiksi vai mikä mättää? Oikeastaan olisin sairaslomalla viikon verran mutta tällä hetkellä ainakin olen töissä, en tiedä mitä tekisin yksin kotona miettimässä, ei asia siitä miksikään muutu. Yhtä hyvin voin kai olla töissä koska vuoto ei ainakaan vielä ole kovin runsasta. 9.1 menen taas polille jossa ultrataan taas ja otetaan uudet verikokeet.
eli terveyskeskuksessa/neuvolassa missä kävin papassa oltiin kyllä sitä mieltä että vielä pitäisi seurata nuo hcg-arvot, käskivät otta yhteyttä sairaalan gyn.polille. Puhelimessa vastannut kätilö oli täysin samaa mieltä ja laittoi lähetteen labraan. Hcg oli perjantaina 8.2 134, eli alaspäin on tullut reippaasti. Menen uudestaan kokeisiin perjantaina. Muuten olo on kyllä parantunut huomattavasti, suolisto-oireita on ollut jonkun verran, en tiedä voiko nekin johtua tästä kohdunulkoisesta mutta sen aikana ovat ilmenneet.