Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, jos jonkun sanotaan olevan ETEERISEN kaunis?

Vierailija
26.01.2014 |

Miten kyseinen ihminen siis on kaunis? Esimerkkejä? Kuvia?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Alina Tomnikovissa on jotain eteeristä. Hän on siro ja hyvin vaalea.

Vierailija
42/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Aavikko nuorena

Vierailija
44/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heleää kuulautta, kalssista esteettisyyttä ja sensuellia sisäistä säteilyä. 

Vierailija
45/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silleen kaunis, ettei sitä voi kuvitella pytylle tai sekstaamaan tissit ympyrää hölskyen.

:D

Vierailija
46/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poskille läpsittävä. Turhaan heräteltävä ututuijottaja. Loppujen lopuksi äärettömän julma eetterikeiju, josta Ian McEwan kirjoittaa romaanin, jota ei kestä lukea, kun ahdistaa.

HK

:D

Vierailija
47/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valju ja kummitusmainen.

Vierailija
48/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista kauneutta, joka etenee radioaaltojen kautta, ns. eetteristä kauneutta.

Vierailija
49/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteerisen kaunis nainen on sellainen jolla on kouvolatukka ja pukeutuu legginseihin + tunikaan.

Vierailija
50/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea ja sinisilmäinen. Ei anorektikko, mutta syntyjään siroluinen ja aineenvaihdunnaltaan ns. läpipaskuri eli yksikään ylijäämäkalori ei kerry varteen. Pitkä kaula ja raajat, kauriinsilmät, ballerinatyyppinen haurasta herkkyyttä hohkava, väräjävähuulinen liki henkiolento. Ruumiinkieli täydellisen sulokas ja hallittu. Viileän eroottinen, jos ollenkaan (ja sekös vasta eroottista onkin).

Kaikkien meidän persjalkaisten pahin painajainen ja myrkynmustan kateuden kohde, jonka toivoisi esiintyvän vain saduissa. Valitettavasti näin ei ole.

Disneyn Prinsessa Ruusunen tuli ensimmäisenä mieleen :)

Vierailija
51/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Ruutu.

Vierailija
53/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia Ruutu on mun mielestä hyvä esimerkki eteerisen kauniista https://www.google.fi/search?q=sofia+ruutu&client=ms-android-huawei&prm…:

https://www.google.fi/search?q=sofia+ruutu&client=ms-android-huawei&prm…:

Liian terveen ja urheilullisen näköinen.

Vierailija
54/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Haukio

Vierailija
55/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olennaista eteerisessä kauneudessa on luonnollisuus. Ei voi olla eteerisen kaunis silareilla, ankkahuulilla ja övereillä tekoripsillä, joten lopettakaa noiden postaaminen nyt heti.

Vierailija
56/66 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/66 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten, kun olin noin kuusikymppinen, eräs mies sanoi minun olevan eteerisen kaunis.

Ihmettelin kovin, sillä olen aika lyhyt, muutaman kilon ylipainoinen, ruskeatukkainen, minulla on pienet harmaat silmät. Nenäni on tavallinen. Itse pidän suustani, joka on pieni ja täyteläinen. Tukkani on paksu ja taipuisa (otsa matala) Sääreni ja jalkani ovat kaunismuotoiset. Yleensäkin olen tyytyväinen luustonmuotooni.

Summa summarum: kauneuden täytyy tulla jostain muualta kuin vain ulkoisista piirteistä.Minusta se on sisäistä säteilyä, rauhaa itsensä kanssa. Koska koen itseni tasapainoiseksi.

Ihmeekseni saan miehiltä paljon ihalevia katseita vieläkin. Olen 68-vuotias. Sairastan pitkälle levinnyttä rintasyöpää. Syön jatkuvasti eriasteisia solumyrkkyjä. Tukan olen menettänyt ja tulen menettämään monta kertaa, jos elän. Se on kasvanut esiin entistä parempana.

Vierailija
58/66 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59/66 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimaallisen kaunis herkällä ja henkisellä tavalla. Kuten Galadriel Tarussa sormusten herrasta. 

Vierailija
60/66 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausteet ja tuoksuöljy tulee ensimmäisenä mieleen. Naisista tumma kaunotar kuten Salma Hayek ja Catherine Zeta-Jones.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi