" Jänniä" kirjoja 6-7 -vuotiaalle.
Mitkä olisivat hyviä hieman jännittäviä kirjoja pian 7-vuotiaalle...?
Kommentit (10)
Pikku Vampyyri -sarjaa luetaan parhaillaan. Ap.
Vierailija:
Pikku Vampyyri -sarjaa luetaan parhaillaan. Ap.
Oletteko Mimmi lehmä-kirjat lukeneet? Nekään eivät olen yhtään jänniä, mutta meidän tytön nauraa ihan vääränä kun niitä luetaan. Tosi hauskoja kirjoja.
Hmmm...enkö minä nyt tosiaan tiedä mitään jänniä kirjoja? *pohtii* Entäs vaikkapa klassikko Veljeni Leijonamieli? Liian pitkä?
Oma 10-vuotiaani haluaa kuulla niitä
Pikku vampyyri -kirjasarjaa, sekä Viisikko-kirjoja. Myös Kolme etsivää -sarja ja Neiti etsivät saattaisivat kiinnostaa...? Ne ovat jänniä kirjoja myös:)
Sarjoja molemmat. Itse ahmin molemmat nuorena.
muita kivoja joskaan ei varsinaisesti jänniä Ellet, väinö ja rotta sarja, risto räppääjä
Meillä 7v tyttö lukenut kaikki salkkari kirjat ja tykännyt tosi paljon.
Potterit, Sormusten herran jne. oikean ikäisenä eli muutaman vuoden päästä. (Olen samanikäisen äiti ja suomen kieleen ja kirjallisuuteen erikoistunut opettaja, joten uskoisin jotain tietävänikin nuorisokirjallisuudesta.)
Meillä luetaan juuri Tiina-kirjoja sellaisella kohinalla esikoululaiselle ja ekaluokkalaiselle (tyttöjä molemmat), ettei ole tosikaan. En uskonut niiden suosioon vielä tyttöjen ollessa tämän ikäisiä, mutta päätin kuitenkin lukea yhtenä iltana ensimmäisen kappaleen. Nyt ei olla iltasaduksi kuukauteen mitään muuta luettukaan...
Mutta eivät ne varsinaisesti mitään jänniä ole, mutta Tiinalle sattuu ja tapahtuu kaikenmoista, joten tyttöjen mielestä ainakin Tiinan elämä on jännää. :o)