Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 30+ Naiset

Vierailija
02.01.2008 |

Jo kokeilun haluttomia kun tuossa iäsä kokeilut on kokeiltu.

Kyynisiä feminiinejä.

Nainen on nainen isolla N:ällä eikä alistu.

Ei haluta enää kuten teininä, eli useasti viikossa.

Loppuun käytettyjä ja löysiä, maan vetovoima alkaa tehdä tehtäväänsä, rinnat kuten rukkaset.

Vai onko 30+ Nainen vasta Nainen tuossa iässä. Kykenee nauttimaan seksistä paremmin, saamaan orgasmeja, ottamaan toinen huomioon, Kokeilun haluinen, Seksuaalisesti uudistunut teini.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut varmasti löytyy joku...

Vierailija
2/15 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran seurustellut kolmekymppisen naisen kanssa.

Niistä ei vaan tullut mitään. Tuon ikäiset naiset on niin Naisia etteivät suostu mihinkään ns alistuvaan juttuun (seksissä) Ja suhteessa yleensäkään eivät enää halua olla ns poljettavina. Heidän päätös on se viimeinen päätös tai sana. Jos nuorempana suostuneet tekee jos jonkin näköisiä asioita niin nyt ei sitten mistään hinnasa? Vaikka mies sitä haluaisikin. Kehutaan vaan että ollaan naitu ties missä ja millätavalla.

Siksi nyt seurustelen parikymppisen kanssa joka on innokas koikeilemaan yhtä jos toista ja haluaa mielyttää miestä ja saa vastalahjaksi myös mielyttämistä yms. Ja ei se maan vetovoima ole viellä päässyt vaikuttamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin olen tullut ehdottomasti paaljon estottomaksi seksijuttujen suhteen ja sinut kroppani kanssa, varmaan yksi syy on jo kohtuullisen isot lapset (5 ja 11) joita ei tarvitse koko aikaa " hoitaa" ja pitkä parisuhde . Yksi elämähän täällä eletään ja siitä otetaan kaikki irti ;)

N31

Vierailija
4/15 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtämään mitään kunnon seksin päälle. 40+ se on jotain.

Vierailija
5/15 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on todella NAINEN isolla ännällä.

Vierailija:

ymmärtämään mitään kunnon seksin päälle. 40+ se on jotain.

Vierailija
6/15 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muutaman kerran seurustellut kolmekymppisen naisen kanssa.

Niistä ei vaan tullut mitään. Tuon ikäiset naiset on niin Naisia etteivät suostu mihinkään ns alistuvaan juttuun (seksissä) Ja suhteessa yleensäkään eivät enää halua olla ns poljettavina. Heidän päätös on se viimeinen päätös tai sana. Jos nuorempana suostuneet tekee jos jonkin näköisiä asioita niin nyt ei sitten mistään hinnasa? Vaikka mies sitä haluaisikin. Kehutaan vaan että ollaan naitu ties missä ja millätavalla.

Siksi nyt seurustelen parikymppisen kanssa joka on innokas koikeilemaan yhtä jos toista ja haluaa mielyttää miestä ja saa vastalahjaksi myös mielyttämistä yms. Ja ei se maan vetovoima ole viellä päässyt vaikuttamaan :)

on se sinunkin joskus taivuttava kolmikymppisiä ja jopa sitäkin paljon, paljon vanhempia panemaan. Kun sulla on ikää 40+ niin tuskin parikymppiset katsoo kahta kertaa perääsi. Hyvä jos kolmikymppisetkään. Joten totuttele ajatukseen, että joudut elämäsi aikana menemään sänkyyn paljon vanhempienkin kuin kolmikymppisten kanssa.

Jos nyt ylipäätään kukaan nainen on kiinnostunut sinusta kun olet 50+.

Vierailija
7/15 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jomman kumman osapuolen nautinto on siitä kiinni, elämän opinnot ovat vielä alkuvaiheessa. Terveisin kolmekymppinen, jolla rinnat ovat kuin rukkaset, mutta kiimaa ja kokeilunhalua riittää huimasti enemmän kuin kaksikymppisenä.

Vierailija
8/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli nelikymppinen ja kyllä vain näyttää 18-23 vuotiaat naiset käyvän aika kuumina. Parhaimillani olen vietelty kaupan kassalta. Olen tietty pitänyt itsestäni huolta, mutta syy on kuulemma se jotta heitä oman ikäiset miehet eivät osaa tyydyttää kunnolla. Olisiko kokemuksen ja kestävyyden puutteesta kymysys, tiedä häntä.

Vierailija
9/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraista seksuaalisesti kiinnostavimmat miehet esim. ravintolassa ovat n. 25-35-vuotiaita. En tosin heistä haaveile omaan elämääni, koska en haluaisi ketään muuta miestä kuin oman mieheni.

Vierailija
10/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 36v ja uskon ja tiedän olevani PALJON seksuaalisempi kuin esim 25v jolloin kyllä kroppani oli varmasti timmimpi ja rinnat täydelliset oli miesten mieleen...ja luulin olevani sängyssä hyväkin...(jota nyt ajatellen en todellakaan ollut)en kyllä nytkään kolmen lapsen äitinä häpeä vartaloani ja ainoa miinus on ne tyhjät rukkaset...muuten olen mieheni kanssa (joka hieman vanhempi) halukas kokeilemaan kaikkea...haluan myös kyllä miellyttää miestäni ja tekemään kaikkeni että hän olisi tyytyväinen ja myös saan vastalahjana paljon hyvää ja erittäin tyydyttävää seksiä! Myös hän on sitä mieltä että lasten jälkeen seksimme on vain parantunut! Ja paranee.....ei mitään estoja

Toki 20 kymppisten kanssa miehet voivat ajatella vain itseään...siihen kyllä sen ikäiset tyytyvätkin...mutta jos aitoa intohimoa haluaa on kypsempi nainen parempi jos kykysi riittää tyydyttämään nämä ehtymättömät tarpeet ;)

Vierailija
11/15 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kakskymppiset miehet on ihania näin 30+ naisen näkökulmasta. Mitään nelikymppistä en voisi kuvitellakaan hikoilemaan sänkyyni, hyi h*vetti

Vierailija
12/15 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas en voisi kuvitella mitään kaksikymppistä " lelupoikaa" .. erittäin paljon mieluummin se neljäkymppinen ;)

t. n30 (joka myös on iänkarttuessa kypsynyt..)

Vierailija
13/15 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää tänä vuonna 40 ja seksi on mahtavampaa kuin koskaan . Estottomuuden poistuminen ja oman tietoisuuden mukaan tulo näissä asioissa lisäänyt vain haluja .

Onnellisesti ollaan oltu jo vuosia naimisissa , ylä - ja alamäkiä nähtyä . Nyt lapset jo sen verran isoja että nautimme toistemme seksuaalisuudesta täysillä ( ei enään yövalvomisia jne . ) . Kokeiltu on montaa sellaista juttua joita en nuorempana halunnut tai tuntunut hyvältä . Mieskin on tyytyväinen kun emäntä on nykyään hyvinkin aktiivinen osapuoli ja tietää mitä haluaa sekä myös kertoo sen . Ja tottahan toki emäntäkin on todella tyytyväinen . Kertoja viikossa on lukuisia . Tokihan kroppa ei ole enään ihan niin timmi kuin aiemmin mutta mitä väliä . Nauttikaa sitä mikä hyvältä tuntuu . Itsekkin luulin ettei elämää ole 30 jälkeen mutta kuinka kävikään . ;) Niin ja nuo nuoremmat miehet tuskin enään olisivat kovain mahtavia sänkykumppaneita . Mielelläni sitten jos vaihtelua haluaisin ottaisin jo valmiiksi " koulutetun " ettei kaikkia perusasioita tarvitsisi alkaa alusta =)

Vierailija
14/15 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta en halua enää yhtä usein seksiä kuin ennen (esim 10 kertaa päivässä - vaan pikemminkin enää 10 kertaa viikossa). Olen 20kg painavampi, tissit eivät kuinkaan ole sen isommat. En kokeile uusia juttuja enää vain siksi, että pitäisi olla " cool" tai että näyttäisin etten ole tiukkis. Kieltäydyn seksistä jos ei haluta - nuorempana annoin aina.

- tällaisia eroja -

Vierailija
15/15 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen yli nelikymppinen ja kyllä vain näyttää 18-23 vuotiaat naiset käyvän aika kuumina. Parhaimillani olen vietelty kaupan kassalta. Olen tietty pitänyt itsestäni huolta, mutta syy on kuulemma se jotta heitä oman ikäiset miehet eivät osaa tyydyttää kunnolla. Olisiko kokemuksen ja kestävyyden puutteesta kymysys, tiedä häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi