Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin ylpeä lapsestani - Käyttäytyi neuvolassa esimerkillisesti :).

Vierailija
02.01.2008 |

Meillä on tosi arka ja ujo 3-vuotias tyttö. Uusissa tilanteissa takertuu minun syliini, ei katso vierasta päin ja lämpeneminen kestää puolesta tunnista tuntiin. Tämä jopa suht tuttujen ihmisten kanssa, joita näemme hieman harvemmin.

Neuvolan täti on selvästi todellinen ammattilainen, kun sai tytön avautumaan heti sisälle tultaessa. Tyttö kasasi palapelin, rinkulatornin, tunnisti värit, kertoi neuvolan tädin antaman kirjan tapahtumat oma-aloitteisesti ym.

Ihanaa yllättyä oman lapsen suhteen näin positiivisesti!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mukava lukea muiden pienistä onnellisista hetkistä! Ei ikuista marinaa ja vänkäämistä.

Vierailija
2/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sua riipoo? Käy keittää kahvit, löysää nutturanpinnit ja iloitse muidenkin iloista!

Onnea ap ja lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku jaksaa tulla torpedoimaan.

Vastaus on: ei kuulu. Ei meiltä ainakaan kysytty värejä, eikä mitään tapahtumia. Jotain kuvia näytettiin, mutta se on ihan eri asia kuin kertoa tapahtumista .

Vierailija
4/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet ei osaa värejä vielä 4 vuotiaanakaan, paitsi perusvärit.

Vierailija
5/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva yllättyä positiivisesti. Meidän poika on myös ujo ja arka. Aina saa olla selittelemässä, miksi ei heti suostu sanomaan vieraalle kädestä päivää. Nyt 2,5-vuotiaana kyllä puhuu jo ja sitten lähtiessä menee itse sanomaan kädestä näkemiin.

Vierailija
6/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapset yleensä osaa käyttäytyä neuvolassa... Kannattaisko pikkasen katsoa peiliin, jos joutuu pelkäämään neuvolaan menoa, kun lapsi voi käyttäytyä kummallisesti. Tietenkin on kiva fiilis, kun kaikki on mennyt hyvin.

4

Vierailija
7/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla itselläs edes lapsia?

Vierailija
8/8 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin joku sanoi. Uhmaikäiselle on ihan turha mennä opettamaan käytöstapoja. Toki voi yrittää, mutta ei voi vaatia, että sen ikäinen muistaa miten missäkin tilanteessa tulee toimia. Jos lapsi saa raivarin esim. bussissa, ei sille vaan voi mitään.

Ap:lle: Varmaan tuntuu kivalta :) Minäkin olin ylpeä samanikäisestä lapsestani, joka käyttäytyi neuvolassa niin mallikkaasti, että tätikin kehui. Mutta en myöskään olisi pettynyt, jos lapsi ei olisi osannut käyttäytyä, koska tuon ikäiselle se kuuluu asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi