Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alasti nukkujat! Miten olette toimineet lapsen tultua??

Vierailija
02.01.2008 |

Nukumme mieheni kanssa molemmat ilman rihman kiertämää, aamuisin puemme kyllä vaatetta päälle kun nousemme, joten ihan nudistilinjalla ei olla muutoin kuin öisin. Lapsemme täyttää pian vuoden, ja nyt on ruvennut mietityttämään alasti nukkumisen sopivuus lapsiperheessä.

Tällä hetkellä lapsi nukkuu omassa sängyssään ja huoneessaan, eikä sieltä omin avuin vielä liiku mihinkään. Mutta mitä sitten kun lapsi alkaa kipittämään itse öisin ja aamuisin makuuhuoneeseemme ja näkee meidät aatamin asussa, tai nukkuu alastomassa kainalossa? Onko lapsen kehitykselle haittaa vanhempien alastomuudesta? Tai yläosattomuudesta, koska housujen käyttö nukkuessa on tarvittaessa huomattavasti tuskattomampaa kuin paidan.

Asiallisia vastauksia odotellen :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta on härskiä esiintyä pelkät imetysliivit päällä, paljon härskimpää kuin alasti.

En kyllä ole omassa tuttavapiirissäni tehnyt kyselyä, onko heidän mielestään härskin näköistä, että on pelkät liivit päällä ilman housuja.

15

Vierailija
22/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus on luonnollista, meillä sen hyväksyy teinitkin, en häpeile olla alasti teinin seurassa kun hypin aamulla makuuhuoneesta vessaa. Meillä saunoo koko perhe yhdessä.

Lapset 2-14v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pieni, alle kouluikäinen lapsi ei välitä hevonpaskan vertaa siitä, mitä hänen vanhemmallaan on nukkuessa päällä. Vanhempi itse sen sijaan saattaa ahdistua ja panikoida, jos hänet on kasvatettu kovin ahdasmielisesti, tai hän ei muuten osaa suhtautua vartaloonsa tai alastomuuteen asiallisesti ja luontevasti. Kyllä omaakin ahdistustaan saa ehkäistä pukeutumalla yöpukuun, mutta kannattaa silti varoa siirtämästä omaan vartaloon kohdistuvaa häpeää lapselle.

tippaakaan ahdistunut alastomuudesta, enkä varsinkaan kasvatettu ahdasmielisesti. Itse olen nukkunut lapsuuteni alastomien vanhempien välissä, ja se ettei minulla ole siitä negatiivista kuvaa, ei auta yleisen mielipiteen selvittämisessä ja lapsen parhaan ajattelemisessa. Ei ehkä kannattaisi alkaa liian herkästi kyökkipsykologiksi tuntematta ihmistä tai taustoja yhtään enempää.

ap

Vierailija
24/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshän voisi menettää kiinnostuksensa tyystin, jos saisi selville että rouva imettää, käy vessassa, pieraisee, niistää tai käyttää imetysliivejä herranjumala sentään.

Kyllä on pienestä kiinni teillä. Meillä kyllä pysyi suhde vireänä, vaikka kuukauden ajan synnytyksen jälkeen käytin niiden imetysliivien lisäksi vielä kuukautissiteitäkin! Karseaa.

Vierailija
25/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yökerhoon ei pääse päivällä?

Vierailija
26/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lasta jotenkin häiritsisi vanhempien alastomana nukkuminen. Josku Kotona kuljetaan muutenkin todella vähillä vaatteilla. Lapsemme on jo leikki-iässä.

Muuten minustakin oli hassua nukkua pelkissä (imetys)rintsikoissa. Niiden kanssa käytin yöhousuja.

Vierailija
27/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tippaakaan ahdistunut alastomuudesta, enkä varsinkaan kasvatettu ahdasmielisesti. Itse olen nukkunut lapsuuteni alastomien vanhempien välissä, ja se ettei minulla ole siitä negatiivista kuvaa, ei auta yleisen mielipiteen selvittämisessä ja lapsen parhaan ajattelemisessa. Ei ehkä kannattaisi alkaa liian herkästi kyökkipsykologiksi tuntematta ihmistä tai taustoja yhtään enempää.

ap

Vittuako siinä sitten analysoit ja vatvot, jos kerran oma järkesikin jo kertoo sinulle mikä on luontevaa? Taidat kuulua niihin äiteihin, jotka imevät kaikki mahdolliset ulkopuoliset ohjeet neuvoloista, netistä ja vauvakirjoista, ja aivot narikassa kuljet kuin zombie niitä noudattaen, vaikkei niissä olisi mitään järkeä? Nyt on kyse yövaatteista, herranjumala sentään. Tee ihan niin kuin itsestäsi on luontevinta ja lopeta hösääminen!

Vierailija
28/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sopii siten, että laitan liivien päälle yöpuvun peitteeksi.

22

Vierailija
29/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojun tosin saunan jälkeen alasti tuolissa kunnes olen kunnolla kuiva. Mies on paljon munasillaan kotona.

Vierailija
30/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne ketään 22:n tyyppistä ihmistä. Tai onneksi en ole naimisissa hänen miehensä kanssa!! Kyllä minäkin meikkaan joka päivä ja nypin ne kulmakarvatkin ja olen timmi ja trendikäs, mutta kyllä on aivan helvetin outoa, jos ei oman miehensä läsnäollessa voi pitää imetysliivejä, joiden kanssa imettää kyseisen miehen omaa lasta! Tuollainen johtaa kyllä joko eroon tai jommankumman osapuolen sekoamiseen.

Vierailija
31/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muotiluomusta.

Vierailija
32/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vittuako siinä sitten analysoit ja vatvot, jos kerran oma järkesikin jo kertoo sinulle mikä on luontevaa? Taidat kuulua niihin äiteihin, jotka imevät kaikki mahdolliset ulkopuoliset ohjeet neuvoloista, netistä ja vauvakirjoista, ja aivot narikassa kuljet kuin zombie niitä noudattaen, vaikkei niissä olisi mitään järkeä? Nyt on kyse yövaatteista, herranjumala sentään. Tee ihan niin kuin itsestäsi on luontevinta ja lopeta hösääminen!

[/quote]

Miksi sitten itse palstailet täällä? Eiköhän jokaisen aiheen voisi poistaa täältä tuolla asenteella? Tottakai teemme niin kuin meille on luontevinta, tämä on KESKUSTELUpalsta ja tämä on keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa.

Itse taidat kirjallisesta ulosannistasi päätellen olla lähiöäiti, joka on täällä 24 h, paitsi silloin kun on röökillä tai Mäkkärissä. Ja lapsen nimi on tietty Leevi, Rihanna tai Nico ceellä. Vittu päälle, jotta sinäkin ymmärrät.

ap

Vierailija
33/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua häirinnyt tippaakaan se, että olin alasti ja lapsi tuli mun kainaloon nukkumaan, mutta kun se tahtoo matkia mua kaikessa eli nukkua myös alasti ja se ei kuitenkaan osaa nukkua peiton alla niin kuin mä, niin olen siksi ruvennut nukkumaan yöpaita päällä. En mistään muusta syystä. Muuten joutuu taistelemaan siitä, että saa lapsella yöpuvun pysymään päällä.

Vierailija
34/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaakin tuollainen kerrospukeutuminen...

Vierailija
35/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Olenko minä sanonut, että minun mieheni kieltäisi niiden käytön? En, koska ei hän niistä mitään sanoisi.

Kyllä, minä käytin imetysliivejä, kun imetin. Mutta en halunnut koikkelehtia hänen edessään pelkillä imetysliiveillä. Minusta ne olivat kamalimmista kamalimmat. Hyi olkoon, pelkkä muisto puistattaa.

Eipä tämä ole vielä 18 vuoden aikana eroon johtanut eikä kumpikaan ole seonnut.

22

Vierailija
36/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaanpa nyt sinullekin. Kyllä minä imetin ihan miehen läsnäollessa. Mikä kerrospukeutuminen? Sain molemmat lapseni syksyllä, joten kyllä olisi viluttanut, jos ei olisi ollut jotain muutakin päällä kuin liivit.

Yöllä en muuten koskaan ole tarennut nukkua ilman yöpaitaa.

22

Vierailija
37/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukan ahdistunein, teidän viiltävien analyysien mukaan, ainoa joka imetysaikanakin nukkui alasti, ihan ilman niitä liivejäkin?

Mun mielestä hieman ylireagointia tuon 22 suhteen, eiköhän kyseessä ihan normaali äiti, joka ei vaan nauttinut imetysliiveistä. Tuskin niitä tarvitsi hävetä miehen edessä kun on se lapsikin jo tehty, ja mies ehkä ollut synnytyksessäkin ;) Täällä on vaan niin tapana repiä draamaan jokaisesta sivulauseesta.

ap

Vierailija
38/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av ei olisi av, jos ei täällä aina joku jossainvälissä ymmärtäisi väärin ja tekisi kärpäsestä härkästä.

22

Vierailija
39/49 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kuin monella läskipersemammalla on semmoinen ihku paituli? :D"

Varmasti aika monella. Imetysliivitkin alkaa olla aika seksikkäät verrattuna niihin!

Vierailija
40/49 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin nukuin täysin alasti, nykyisin jalassa sellaiset silkkiset löysät shortsit, mies nukkuu edelleen alasti. Herättyämme puemme päälle päivävaatteet. Lapsille tämä on täysin luonnollinen asia eikä kumpikaan ole koskaan mitenkään meidän varustustamme ihmetelleet vaikka ovat asuttomuutemme monta kertaa huomanneet me kun nukumme kaikki samassa huoneessa (omissa sängyissä kuitenkin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän