Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luojalle kiitos kortisonista. Keuhkoastma iski

Vierailija
02.01.2008 |

Yskässä ollut jo pitkään ja nyt ei viikkoon ole henkikulkenut eikä astmalääkkeet auttanut.



Aloitin kortisonin ja enää ei tarvitse lääkkeitä vetää jatkuvaan, ja ne jopa auttavat. Ja yskäkin helpotti heti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkoastma on sitä kun yskässä henki ei todellakaan kulje, eivätkä mitkään lääkkeet auta. Onhan se ehkä vähän hassu nimitys mutta tuota nimeä siitä on minulle käytetty

Vierailija
2/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi joutunut ottamaan 2 vuotta sitten.



Ja kiittelen todellakin. Kun ei moneen päivään ole henki kulkenut niin todellakin kiittelen kun pystyn taas hengittämään normaalisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pieni riski ehkä on hieman pienempi paha kuin maata haudassa nuorena. Syövästä voi sentään parantua ja se voi tulla söit kortisonia tai et, kelle vaan. Isolle osalle suomalaisista tulee.



Syöpää aiheuttavat myös esimerkiksi kemikaalit, löytyykö niitä kotoa? Ei tietenkään. Niitä ei olekaan kuin joka paikassa sohvia ja verhoja myöten.



Onneksi on olemassa lääkkeitä ja hoitoja meille vähemmän terveille.

Vierailija
4/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on astma mutta mä en ole koskaan ajatellut olevani vähemmän terve. Jotenkin en osaa pitää sitä sillälailla minään.

Vierailija
5/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kokea eri tavoin. Yhdelle yksi sairaus on paha, toiselle ei mitään. Minulla ei muuten ole astmaa. 6

Vierailija
6/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut astmaa kuusi vuotta ja tänä aikana olen syönyt kortisonikuurin neljä kertaa ja kiitollinen olen että lääke auttaa vaikean ajan yli.



Kun hoitotasapaino on kunnossa ei sitä kummemmin ajattele vaan vetää lääkkeet aamuin illoin.



Hengityksen vaikeutuessa sitä mieluusti popsii kortisonikuurin ja kolmantena päivänä jo olo helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monille vaikeasti sairaille kortisoni on todellinen hengenpelastaja, käytetään hyvin usein esim. elinsiirroissa, reumasairauksissa, keuhkotaudeissa, syövissä ym.

Vierailija
8/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mieluummin olen fyysisesti sairas kuin henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme