Markku Peltola kuoli keuhkosyöpään.
Kommentit (14)
Näyttelijä mm. Mies vailla menneisyyttä pääosassa.
saakelin tylsiä, ettei niitä jaksa katsoa edes jurrissa!
Kun mä jotenkin muistan lukeneeni jostain harvinaisesta kuolemaan johtavasta verisairaudesta, mutta ehkä mä muistan väärin...
Ketään ei kai nyt sentään pakoteta tupakoimaan. Toiset valitsevat polttamisen itsekkäästi ja sairastuessaan/kuollessaan jää moni omainen ja ystävä suremaan.
mutta tiesittekö että keuhkosyövän voi saada tupakoimatonkin. Ilmansaasteet, pienhiukkaset jne...
Ketään ei kai nyt sentään pakoteta tupakoimaan. Toiset valitsevat polttamisen itsekkäästi ja sairastuessaan/kuollessaan jää moni omainen ja ystävä suremaan.
olisi mielestäsi lapsesi oma syy jos hän jäisi koukkuun huumeisiin?
Huumoria mukaan siihen katsomiseen. Voittaa aina kaikki jenkki-elokuvat!
Ja toisaalta niin traagisia. Nauru ja itku sekottuu niitä katsoessa. Kannattaa tutustua. Ehkä juuri Mies vailla menneisyyttä-leffasta kannattaa aloittaa, tai Rossosta tai Calamari Unionista. Uskallanpa väittää, että Kaurismäki on yksi maailman parhaista ohjaajista!
ja näin äkkiseltään sanoisin että puolet keuhkosyöpään sairastuneista eivät ole tupakoitsijoita.
Lisäksi minulla on kaksi sukulaismiestä kuolleet keuhkosyöpään, kumpikaan heistä ei ollut koskaan tupakoineet.
Tästä sairaudesta ystävät puhuivat hieman toiveikkaammin.
Markku Peltola ei kuollu keuhkosyöpään vaan ihan muuhun sairauteen.
Kyllä tuo pitäisi tietää!!!