Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

!!!!MARRAS05!!!!

02.01.2008 |

Viikko jo puolessa, eikä pinoa löytynyt. Hui :) Onko meillä muka elämäkin? Tosiaan meinaa aika jäädä vähälle nykyään.

Olen kova tyttö syömään sanojani. Vielä viime ketjussa vakuuttelin, kuinka en meinaa alennusmyynteihin sortua tänä vuonna. No, on tullut käytyä. Tosin olen ostellut todella järkevästi. Onnille löysin Zarasta ihanat farkut ja Benettonilta kasan paitoja, osa niistä ensi kesäksi. Niin ja sitten bongasin taivaallisen ihanan Guessin laukun, joka on kuitenkin valitettavasti aivan liiiiian kallis kukkarolleni. Vihjailin miehelleni tuossa jumppaillessani olohuoneen lattialla, että siinäpä olisi mainio synttärilahja minulle, jos joku keksisi sen ostaa ;D Jännityksellä odotan maaliskuuta ;)

Auringonkukalle piti sanoa, että meillä oli nukkumaanmeno aivan samanlaista ennen kuin päikkärit jätettiin pois. Aamulla nukuttiin pitkään, päikkäreitä 2-3 tuntia ja sitten illalla kun olisi pitänyt mennä nukkumaan, niin kundilla oli draivi päällä vielä joskus yhdeltätoistakin. Sitten päätettiin kokeilla elämää ilman päikkäreitä (niille nukuttaminen oli muutenkin yhtä tuskaa, saattoi mennä tuntikin) ja johan taivaat aukeni. Nykyään simahtaa heti sänkyyn ja nukkuu aamulla silti 9-10, eli unia tulee yhteensä noin 14-15 tuntia vuorokauteen. Tsemppiä teille uniruljanssiin! Teillä se on hankalampaa, kun Jesse on tarhassa ja tiettyjä aikatauluja on noudatettava.

Mannalle onnea uuden talon johdosta! Tulihan se valmiiksi, vaikka epätoivo meinasi iskeä :) Varmasti ihana fiilis! Kyselit, että lauletaanko meillä/kuunnellaanko paljon musiikkia. Vastaus on kyllä. Minä lauleskelen koko ajan ja musiikki soi päivittäin. Illalla lauleskelen Onnin vielä uneen. Minä sain myös Edelmanin virsiä jaululahjaksi, sieltäkin on poika jo oppinut monia lauluja. Viimeinen virsi on kovin kaunis.

Niin ja Manna, mun osoite on tosiaan muuttunut. Se on nykyään seuraavanlainen: johannaleppanen80@gmail.com. Pistivät yliopiston osoitteeni jäihin, kunnes ilmoittaudun taas opiskelemaan ;) Olisi tosi kuvaa nähdä pojan huone!

Voi Gerdan karhunpoikaa! Hui, onneksi ei kuitenkaan käynyt vakavammin. Varmasti säikähditte. Liimasivatko, vai tuliko tikkejä? Miten Otso reagoi? Niin ja miten nyt voi?

Le Cheile on kyllä oikeassa sen suhteen, että kakkonen meinaa jäädä vähemmille kuvaamisille. Onnista on järjetön määrä kuvia, Sisusta paljon vähemmän. Tosin kyllä sitä Onnia tuli kuvattua ihan NAURETTAVAN paljon, eli ei ehkä huono asia. Nämä hymyilevät/nauravat vauvelit ovat vaarallisia, haaveet kolmannesta nousee herkästi, kun kaikki menee niin helposti :)

Kuulumisia rustailemaan naiset!

Noema

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan.

Uusi vuosi sujui hyvin. Oltiin tuttavapariskunnan luona, heilläkin 10 kk lapsi. Eka lapsi meni nukkumaan 9:ltä ja meidän ipana 10:30. Aika rauhallista tää nykyinen uuden vuoden vietto.

Uuden vuoden lupauksia ei tullut tehtyä. Haaveena, jos vaikka joskus pääsisi siihen ihannepainoon.

Minttu jälleen nuhassa ja kuumeessa. Ajattelin jo, että tuo joulutauko tekisi ihmeitä mutta ei. Mummut hoitaa tän päivän. Jos ens viikolla vielä kipeä, mä jään itse kotiin hoitamaan.

Ihanat talvikelit, vaikka pitääkin niin paljon pukea vaatetta itselle päälle.

Haaveilen ostavani litteän telkkarin miehelle synttärilahjaksi, mut katsotaan. Ensi kuulle osto joka tapauksessa menee.

Mannan talohanke kuulostaa hienolta, itse en jaksa rakennusurakkaan nyt lähteä. Haaveillaan omakotitalosta, mutta luultavasti ostetaan " käytetty" versio. Toivottavasti vuonna 2008 ostamme oman kodin, katsotaan. Suuren asuntolainan ottaminen vähän hirvittää ja se että miten rahat riittävät sitten kun lainaa lyhennetään.

Nyt tiedän mitä on elämä tosiaan uhmailijan kanssa, hoh hoijaa. Osaa kyllä vetää oikeista naruista, et äireen hermo jatkuvasti käryy.

Tilasin tinttu.com Mintulle pupulainen lakin. Minttu tykkää olla pupu.

Tässä nämä tuoreimmat

Touko

Vierailija
2/6 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengissä tääläkin vielä ollaan vaikken olekaan ehtinyt kirjoittelemaan / lukemaan juttujanne.

Joulu meni nopeasti, pukki tuli tontun kanssa käymään eikä Lotta pelännyt yhtään. Oli aivan ihana pukki kyllä, toivottavasti saadaan hänet ensi vuonnakin. Lotta sai vain ihan mielettömästi leluja, ihan liikaa oli mun äiti ostanut, no, olihan häneltä se 5 muovipussillista. Sai mm. rattikelkan, imurin, nukelle turvakaukalon ja vaatteita, lumilapion, legoja jne.

Uusi vuosi oltiin ihan kotosalla, pommit käytiin paukuttamassa takapihalla kahdeksan aikoihin. Lottakin nukkui yön hyvin vaikka pitkin iltaa/yötä pommittelivatkin ulkona.

Joulun jälkeen Lotalla alkoi köhä ja nuha, kuumetta ei ole ollut. Yskii ja nenä valuu siis vieläkin. Toivottavasti helpottaisi pian.

Tänä vuonna pitäisi sitten palata takaisin töihinkin, onneksi vasta loppuvuodesta :)

Nyt mentävä, moikka.

Tintta-liisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on viikossa ehtinyt sattua ja tapahtua! Ensin tuli Emmalle nuha joka tarttui Aatuun. Aatu meni nuhan seurauksena taas ihan tukkoon, oli ihan tööt eikä suostunut syömään eikä juomaan, oksensi limaa ja oli huonossa kunnossa. (tää ajoittui tietty siihen kun mies oli 3pvää kalareissulla..). No sitten viime lauantaina kävin asuntoesittelyssä, taisinkin siitä täällä mainita, ja nyt ollaan siinä tilanteessa että kyseisessä talossa tehdään keskiviikkona kuntokartoitus ja jos kaikki ok, ollaan me unelmatalomme uudet onnelliset omistajat :)

Vähän kyllä huimaa ottaa tuollainen laina kun jään tässä kuussa hoitovapaalle :/ no kyllä me kesään asti seisotaan vaikka päällämme, sitten mä menenkin takasin töihin. Vitsit on kyllä onnellinen olo :) Ihanaa alkaa valita tapetteja, maaleja ym :) talossa on 60 neliötä enemmän kuin meidän nykyisessä rivarikolmiossa. Kyseessä on sellainen vanha rintamamiestalo, ollut ennen paritalo mut on yhdistetty asunnot. Kaikki isot rempat on tehty eli selvitään pintarempalla. Ja ihan kuin leffoissa, olen ihaillut sitä taloa jo kaaaaauan, ja sit bogasin sen netistä ja voila, nyt se on pian meidän :)

Tulipas hehkutettua omaa napaa. Toukolle, toi on kyllä tosi inhottavaa tuollanen sairastelukierre :( Emma on kanssa edelleen räkänen, ja nyt nousi vielä 40 asteen kuume. Vitsit kun noilla pikkusilla tuo kuume nousee aina ihan tähtitieteellisiin lukemiin..

Yksi kysymys vielä teille jotka asutte kaksikerroksisessa talossa, miten olette ratkaisseet tuon yläkerrassa olemisen? Tässä meidän tulevassa kodissa on kaksi makuuhuonetta yläkerrassa ja yksi alakerrassa. Ajattelin sitten että lapset saavat yhteisen makuuhuoneen ylhäältä ja alas tulee leikkihuone. Ei heitä kuitenkaan uskaltaisi sinne yksin jättää (tai mä en uskaltaisi..). Jep jep tälläsiä turinoita. Palaillaan taas :)

Vierailija
4/6 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on perjantai! Pitkän joululoman jälkeen tuli ihan tarpeeseen että oli vain 3 päivää töitä ennen viikonloppua=) Työkavereiden kanssa on alettu päivien laskeminen jo hiihtolomaan!

Ihanaa tässä perjantaissa on myös se, että elvytimme meidän perjantaisiivouksemme. Se edellinen kämppä oli niin ankee, ettei sitä viitsinyt edes säännöllisesti siivota. Kiva oli touhuta yhdessä; poikakin osallistui pyyhkimällä pölyjä huoneestaan ja kantamalla pehmolelunsa ulos pakkaseen.Poika sai tuparilahjaksi oman Viledan siivoussetin, toivotaan että sen ja kovasti siivoavan iskän myötä oppisi siivoamaan oman osansa.

Noema, lähetän Sinulle kuvia poikasen huoneesta, kunhan saan sinne verhot ja kirjahyllyn ja muutenkin paikat tiptop. Nyt ärsyttää kun kaikki tavarat vain pyörii lattioilla.

Minä Noema myös hurahdin vielä ALE-ostoksille, menin oikein ajatuksella kauppaan josta ei löydy lastenvaatteita, niin mukaan tarttui itselle paljon uusia vaatteita. Espritiltä löysin paljon kivoja vaatteita töihin 30-50% alella. Pojalle olisi etsinnässä vielä ruskea, hyvä toppahattu, mutta ei löydy ei....

Meillä poika uhmailee edelleen. Päiväkodissakin on kuulemma alkanut läpsimään hoitajia ja joitakin lapsia. Kotona temppuilee pukemisen ja nukkumaan menon kanssa.... aika raskasta välillä.

Nyt täytyy lopetella. Aateltiin miehen kanssa avata kuoharipullo ja alkaa katsoa Lostia...

Kiva viikonloppua kaikille! Itse olen ajatellut ulkoilla pojan kanssa paljon pakkasesta huolimatta ja mies aikoo jatkaa saunan lauteiden nikkarointia ym. listoittamista.

Manna

Vierailija
5/6 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tulla tännekkin kertomaan, kun sain itse niin hyvä naurut eli tässä meidän pojan ensimmäinen näsäviisas letkautus.

Poika istui sohvalla katsoen lastenohjelmaa telkkarista ilman vaippaa.

minä: täytyykö mennä käymään vessassa?

Shane: ....

minä: muista, että sulla ei ole vaippaa, eikä siihen sohvalle voi pissata.

Shane: ei vessaan

minä: no minne sitten ajattelit pissata?

Shane: housuun

kyllä nauratti, no minnekkäs muualle, olipa tyhmä äiti, heh heh

Vierailija
6/6 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin uusi vuosi vastaanotettiin hyvin rauhallisissa merkeissä, olin ensinnäkin klo 18 asti töissä niin eipä sitä kauheesti jaksanut enää mitään illalla tehdä. Sisko poikaystävänsä kanssa käväisi ja vähän syötiin salaattia ja patonkia.

Viikonloppu on mennyt ihan kotosalla, eilen käytiin kyläilemässä kaverin luona ja tänään olis tarkoitus käydä toisessa kyläpaikassa. Mulla alkaa 18.1 eka pätkä lomasta, kestää 2vk ja sit jo 13.3 jään eka loppulomalle ja sitten äippälomalle, hui kun aika menee nopeasti! Mutta on se vaan ihanaa jäädä taas kotiin vaikkei sitä ehtinyt töissä olemaan kuin reilun vuoden...

Mutta nyt täytyy lähteä jännäämään Kuitusen hiihtoa!