Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei entiset luokkakaverini, miksi ihmeessä ette ole Facebookissa?

02.01.2008 |

Vain pari teistä olen löytänyt. Ette muuten ole myöskään Koulukaverit. comissa.

Missä te oikein luuhaatte? Ettekö tiedä, että netti kuuluu nykyaikaan? ;)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kaveri ilmoittaa itsestään niin käyn katsomassa korkeintaan kuvia, mutta ei se mulle mikään kommunikaatioväline ole. Oma sähköposti on vaan niin pieni, että kaatuu jos sinne lähettää paria kuvaa enempää.

Vierailija
2/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa ettei teistä tule niitä vanhempia, jotka ovat ihan sormi suussa ja paniikissa lastensa netinkäytön suhteen. Vaikka itse koetattekin kovasti asettua tämän teknologian ja kulttuurin yläpuolelle, niin lapsenne tulevat kasvamaan siihen sisälle täysin luontevasti. Toivottavasti ette sitten kiikkustuolissa säti 30 - 40 v. kullannuppujanne siitä, etteivät he vieläkään ole " aikuistuneet" . ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen mieheni netissä tavannut aikoinaan. Silti en ymmärrä miksi joku innostuu jostain facebookista. Eihän siellä ole muuta kuin 99%jonninjoutavaa roskaa.

5

Vierailija
4/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän siellä ole muuta kuin 99%jonninjoutavaa roskaa.

5

Vierailija
5/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hyvin perillä työnikin takia nettiin liittyvistä asioista. Kiitos kun huolehdit, mutta mitä jos huolehtisit ihan omista asioistasi, niissä sinulla onkin sarkaa.

Vierailija
6/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva ottaa joihinkin yhteyttä, mutta en tiedä heistä yhtään mitään, en edes asuinpaikkaa saati puhelinnumeroa. Nettiyhteisöt ovat verraton väline tavoittaa vanhoja tuttuja.

Että ihan peace vain. ;)

Vierailija
7/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin pannut merkille, että Facebookissa on vain toistaiseksi lapsettomia luokkakavereitani. Nykyisistä opiskelukavereistani (minua nuorempia) taas siellä on suurin osa.

Vierailija
8/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukavereihin olen kirjoittanut muutaman rivin kuulumisia. Kuviani en halua laittaa mihinkään esille, olen nimittäin vanhentunut 20v peruskoulun jälkeen. Oikeesti, en halua että tutut näkevät. Mutta sitä kautta minut saa kiinni. Facebookissa pitää ilmeisesti olla kuvakin? En ole jaksanut uhrata ajatusta sille. Oikeasti minulla ei ole siihen aikaakaan, jota se kuulemma vie.

Vierailija
9/40 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siihen koukussa. (ja siellä ei ole mitään teinejä vaan fiksuja tyyppejä ympäri maailmaa)

Vierailija
10/40 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen siihen koukussa. (ja siellä ei ole mitään teinejä vaan fiksuja tyyppejä ympäri maailmaa)

Vierailija
11/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koulukavereihin olen kirjoittanut muutaman rivin kuulumisia. Kuviani en halua laittaa mihinkään esille, olen nimittäin vanhentunut 20v peruskoulun jälkeen. Oikeesti, en halua että tutut näkevät. Mutta sitä kautta minut saa kiinni. Facebookissa pitää ilmeisesti olla kuvakin? En ole jaksanut uhrata ajatusta sille. Oikeasti minulla ei ole siihen aikaakaan, jota se kuulemma vie.

Ei siellä tarvitse kuvaa välttämättä olla. Se kyllä auttaa, jos on monta samannimistä.

Vierailija
12/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kieltäisin lapsiani harrastamasta jotain heidän kohderyhmälleen ja ikätasolleen sopivaa?

5

Vierailija
13/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: koulukiusattu

Vierailija
14/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä jo nyt olla niin hirveän vanha ja tylsä?

Vierailija
15/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
16/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
17/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää panoa tai uutta väriä tukkaan. :)

Vierailija
18/40 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hyvää panoa tai uutta väriä tukkaan. :)

Vierailija
19/40 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vanhoja luokkakavereita sinne? Aiotko pyytää kavereiksi? Miksi, jos he eivät ole kavereita IRL, että voisit suoraan päin naamaa pyytää FaceBookiin, eikä täällä tarttisi?

Minä en tahdo olla kenenkään ala-asteelta tutun tai lukioaikaisen kaverin kaverin ystävälistalla... he eivät ole ystäviäni? Eivätkä he tule ystäviksi yhtäkkiä kun saa nimensä listaan tai päinvastoin.

Ymmärrän verkostoitumisen pointin, mutta kaikilla ei siihen ole tarvetta tai halua, ainakaan facebookin kautta.

Se on oikein kiva tapa vaikka löytää sukulaisia ja vanhoja tuttuja, mutta että kaikkia vanhoja luokkatovereita kaiman kummeja ystäviksi...

Vierailija
20/40 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä pikkulapsikaaoksessa. Olen jossain vaiheessa päättänyt että kehenkään hehhee-hyvänpäiväntuttuihin ja 20 vuotta sitten kadonneisiin " kavereihin" ei ole aikaa tuhlattavaksi. Ehkä sitten joskus jos ei ole muutakaan tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän