Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko tulla limatulppaa rv17?!

02.01.2008 |

Kävin suihkussa, ja -anteeksi ällö teksti- jalkojen välistä roikkui limaa, jonka irrotin (ei siis tippunut itsestään). Lima oli hyvin sitkeää, käsissä venyteltävää, kirkasta. Ensimmäisenä mieleen tuli limatulppa. Raskaus on siis vasta melko alussa, 16+5. Voiko tuo olla limatulppaa (ja joko sitä tässä vaiheessa on muodostunut)?! Vai voiko kyse olla hyvin sitkeästä valkovuodosta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia käyntejä ei sinne ole! Mieluummin turhaan kun sitten jättää menemättä.

Toivotaan että kaikki on kunnossa ja raskaus jatkuu loppuun asti onnellisesti :)

Vierailija
2/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään tuli itselläni aivan samanlaista ja on tullut koko raskauden ajan, myös ensimmäisessä raskaudessa. Kieltämättä se vähän hätkäyttää. Tänäänkin tuntui siltä, että ois melkein pissannut housuun, limaa tuli niin paljon. Kun menin vessaan, niin hirmu pitkä limapätkä roikkui emättimestä (voi kun ihanaa puhua näistä...). Ja sitkeää oli.

Limatulppa oli ainakin minun kohdalla rusehtavaa. Runsas valkovuoto ja erilaiset limat on normaalia raskausaikana. Jos tulee supisteluita tai lima on rusehtavaa, niin sitten kannattaa käydä näytillä. Sinun tapauksessasi ei mielestäni ole tarvetta.

Tytteli-83 rv 18+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huojentavasta vastauksestasi! Tämä on mun toinen raskaus, ja ekassa raskaudessa en huomannut koko limatulppaa. Vauva syntyikin yllättäen 3 viikkoa etuajassa, joten siinä paljon limoja katsasteltu. :)

Mitään muita epäilyttäviä oireita ei ole ollut, joten toivottavasti tämä limakin on siis normaalia.

Vierailija
4/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin kuitenkin että onpi ihan normaalia. Mulla on takana kaksi raskautta ja kolmas menossa ja jokaisessa raskaudessa on juuri tuota kuvailemaasi limaa tullut enemmän tai vähemmän, säännöllisesti läpi raskauden!

Ja puhutaan todellakin sitkeistä klönteistä!(YÖKS)

Miksei se vaikka voisi olla limatulppaakin? Mulla ei nimittäin ole ennen synnytystä limatulppaa tullut ainakaan niin että olisi huomannut. Jospa se näin pikkuhiljaa putoilee pois:)

Pricilla ja Muru 12+1

Vierailija
5/6 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä voi olla myös lievä tulehdus, mutta voi siis olla täysin normaaliakin.

Vierailija
6/6 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa ei, eikä nyt tässä ainakaan vielä, 29. viikko menossa.

Limatulppaa en ole koskaan bongannut, eikä se aina etukäteen lähdekään, vaan saattaa sitten vesien myötä vasta huuhtoutua. Toisaalta voi lähteä niin hissukseen, ettei sitä erota.

Mutta pointtini oli se että aivan normaalia limoittelua sulla!

Voisikohan muuten tuostakin koittaa päätellä sukupuolta, mulla pojasta limaa mut tytöstä ei, nyt ei joten tyttö tulossa???

Maaria