Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko vääntäneet kättä esileikkinä?

Vierailija
02.01.2008 |

Meillä mies ehdottaa joskus ihan oikeaa kädenvääntöä, ja auta armias kun se saa stondikset siitä kun ei oikein meinaa voittaa.

Kenellä muilla on samoja kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan esileikkinä kaljaa. Ja tämä on minun toiveeni.

N34

Vierailija
22/29 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäporukassa painitaan mökkireissuilla ja voittaja saa halutessaan naida vastustajaansa suuhun tai peehen. T kolli24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkäporukassa painitaan mökkireissuilla ja voittaja saa halutessaan naida vastustajaansa suuhun tai peehen. T kolli24

Siis usein väännetään kättä, samat palkitsemissäännöt

Vierailija
24/29 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vapaaottelu kehä olohuoneessa! Matsin jälkeen ei nussita, kun vastustaja on viety sairaalaan!

Vierailija
25/29 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on äärimmäisen seksikästä kun mies on mua vahvempi. Olen kyllä aika pienikoinen joten se ei paljoa vaadi mieheltä, että pystyy vaikka mut nostamaan syliin suorilta jaloilta. On väännetty kättä, on painittu ja pelleilty kaikkea. Kivointa on kun pystyn vääntämään tosissaan ja mies ei oikeastaan edes hievahda. Yleensä hän antaa mulle vähän siimaa. Se kiihottaa eikä tarvi pelätä, että satuttaa toista. Ja tosiaan se on sitten niin seksikästä ja kuumaa kun mies ottaa vallan, kääntää puntit nopeaa, kiepauttaa mut alle voimakkaasti mutta kuitenkin varoen ja vastaavaa miehekästä toimintaa.

Vierailija
26/29 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tätä nuorempana, en nykyään ymmärrä miksi. En pitänyt sitä esileikkinä. Olen nainen. Olin kaikenlisäksi alle parikymppinen silloin ja tottakai miehet olivat vahvempia, olimme aina kahdenkesken. En kyllä ymmärrä mitä hain tällaisella toiminnalla.

Vierailija
27/29 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein tätä nuorempana, en nykyään ymmärrä miksi. En pitänyt sitä esileikkinä. Olen nainen. Olin kaikenlisäksi alle parikymppinen silloin ja tottakai miehet olivat vahvempia, olimme aina kahdenkesken. En kyllä ymmärrä mitä hain tällaisella toiminnalla.

Todennäköisesti olit utelias ja halusit tuntea miehen fyysistä voimaa turvallisella ja leikkisällä tavalla. Ehkä kiihotuitkin salaa siitä. Mä ainakin olisin kiihottunut tuossa setissä ;)

Vierailija
28/29 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olit utelias ja halusit tuntea miehen fyysistä voimaa turvallisella ja leikkisällä tavalla. Ehkä kiihotuitkin salaa siitä. Mä ainakin olisin kiihottunut tuossa setissä ;)

Ehkä se oli sitä.

Vierailija
29/29 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko N vai M, sinä kuka tuosta setistä olisit kiihottunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi