Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko vääntäneet kättä esileikkinä?

Vierailija
02.01.2008 |

Meillä mies ehdottaa joskus ihan oikeaa kädenvääntöä, ja auta armias kun se saa stondikset siitä kun ei oikein meinaa voittaa.

Kenellä muilla on samoja kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/29 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:02"]

Up

[/quote] Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:02"]

Up

[/quote] Miksi?

Koska kaikki eivät tiedä että esileikille on olemassa vaihtoehtoja.

[/quote]

Vierailija
4/29 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hvää päivää.. mies joka ei voita naista kädenväännössä? Laita se sitten samantien tiskaamaan ja siivoamaan:)

M40+

Vierailija
5/29 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikaisemmin kuullutkaan. Kumpi teistä vaihtaa autosta talvirenkaat alle? ;-)

Vierailija
6/29 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät edes mitään rotevia tai miesmäisiä. Suurelta osin tekniikkalaji.

Suurin osa miehistä häviää tällaisille tekniikkavääntäjille.

Vierailija
7/29 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta monesti painitaan sängyllä ja väännellään toisiamme mitä ihmeellisimpiin asentoihin jne. Joskus se johtaa seksiin.

Vierailija
8/29 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta monesti painitaan sängyllä ja väännellään toisiamme mitä ihmeellisimpiin asentoihin jne. Joskus se johtaa seksiin.

Vierailija
9/29 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi nostaa enemmän penkiltä esileikiksi

Vierailija
10/29 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti kivaa harjoitusvastusta. Harrastamme myös (sänky)painia. Minulla on mm naisena vahvat reisilihakset, joten minusta saa erityyppistä harjoitusvastusta kuin miehistä. Miehellä taas lihakset painottuvat harteisiin. Tämä on niin seksikästä! Ollan samanpituisia ja mies painaa 10-15 kg minua enemmän, kun on lihaksikkaampi ja maskuliininen. Mies on ylpeä siitä, että minä voitan hänen siskonsa kädenväännössä, vaikka päällisin puolin hänen siskonsa on vankemman näköinen. Mulla on hyvä tekniikka. Rakastan pientä kilpailua.

Vierailija
11/29 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sekä minä tykätään myös fyysistä kilpailuista keskenämme ja tokihan siinä on vahva eroottinen lataus ilmassa kun toinen pistää käden kädenvääntöasentoon kettiön pöydälle, kun lapset nukkuvat ja talo on hiljainen ja meillä on aikaa keskenämme.

Me olemme myös liki samankokoiset miehemme kanssa, ja eik' ä miehen hauis ole kuin jonkun pari senttiä paksumpi ympärysmitaltaan (arvaa onko mittailtu usein!) ja siksipä kädenväännössä minä olen aika tasavahvoilla mieheni kanssa.

Painimme usein myös ihan todella lujaa esileikkinä, ja siinä itsellä on myös miestä vahvemmat reisilihakset, joiden avulla mies jää usein kiikkiin saksiotteeseen...arvaa vaan onko mies kovana kun pyytää apua päästäkseen pois pinteestä.

Sen perään kun vielä saoo että uskallatkos kokeilla kädenväääntöä...niin ukkohan laukeaa melkein käsiin.

Vierailija
12/29 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina voitain, mutta joskus kulli on kovempi vastuttaja.

Perseisillä käsillä on osuutta voiton varmistamisessa.

Vierailija
13/29 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muuten ole saanutkaan. Olisi kovin epäeroottistakin satuttaa toista nyrkillä!

Vierailija
14/29 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen liian naisellinen alentumaan vääntää kättä miehen kanssa esileikiksi saatika painimaan.. voi luoja. Ja mies ei ole mies jos ei naista voita kädenväännössä helposti tai sitten nainen ei ole nainen...

Vierailija
15/29 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin veikeä ilme pöydän ääressä, ensin leikillään vääntöä, kunnes yhtääkkiä väännetäänkin ihan tosissaan, ja mies saa ihmetellä kun nainen on lähellä voittaa....se saa tämän miehen ihan himosta kovaksi.

M31

Vierailija
16/29 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös pelattu korttia yms. Parhaimmillaan ollut aika hauskaa.

Vierailija
17/29 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2008 klo 19:33"]

Meillä mies ehdottaa joskus ihan oikeaa kädenvääntöä, ja auta armias kun se saa stondikset siitä kun ei oikein meinaa voittaa.
Kenellä muilla on samoja kokemuksia?

[/quote]

Vierailija
18/29 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
19/29 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika säälittävää, jos noin monen miehet häviää naiselleen painissa tai kädenväännössä. Kannattaa hankkia kunnon mies, joka tuntuu turvalliselta ja johon voi luottaa, jos vaikka joku hyökkää kimppuun. Oma mieheni on perus suomalainen mies, joka on ihan normaalinkokoinen ja aina halutessaan leikillään painiessamme saa minut kyllä jopa hellästi painittua alleen. En ikinä itse kiihottuisi mistään naista heikommasta hintelästä kukkakepistä.

N24

Vierailija
20/29 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika säälittävää, jos noin monen miehet häviää naiselleen painissa tai kädenväännössä. Kannattaa hankkia kunnon mies, joka tuntuu turvalliselta ja johon voi luottaa, jos vaikka joku hyökkää kimppuun. Oma mieheni on perus suomalainen mies, joka on ihan normaalinkokoinen ja aina halutessaan leikillään painiessamme saa minut kyllä jopa hellästi painittua alleen. En ikinä itse kiihottuisi mistään naista heikommasta hintelästä kukkakepistä.

N24

Voisin hänet niputtaa ja antaa vaikka ilmalennon huoneesta toiseen, mutta kummasti minua kiehtoo kun hän "voittaa" minut painissa, joten niin siinä käy seitsemän kertaa kymmenestä. Tajuuhan se homman nimen, vaikka välillä tuntuu että niin tosissaan ottaa voittonsa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi