Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä vai lyhyt mies?

Vierailija
15.12.2006 |

Kun kerran täällä on näitä galuppeja niin lisätään taas yks ja kysytään että kumpi parempi pitkä vai lyhyt mies. Mikä on liian lyhyt ja voiko olla liian pitkä. Olen saanut sellaisen käsityksen että yleisesti ottaen naiset himoitsee ns pitkiä miehiä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä! Yli 180cm pitää olla. Lyhyt ei sytytä. Itse olen 165cm.

Vierailija
2/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikäs ja ulkoilutuskelpoinen niin lyhytkin käy, jos taas rumempi niin pitää olla pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parasta seksiä olen harrastanut miehen kanssa joka oli mua melkein 20 senttiä lyhyempi :)

Minä 178cm ja mies oli 160cm

Vierailija
4/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhteessa pitkillä miehillä isommat pelit housuissa. :)

Vierailija
5/14 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alle 180 cm niin pitää olla sitten muuten erittäin hyvä jossain suhteissa. Alle 173 cm voisi olla se alaraja jonka alle ei saa olla! Itse olen 162 cm joten yläraja voisi olla joku 192 cm :-) Oma mieheni on 181 cm ja se on juuri sopiva pituusero meidän välillä. Naisen pitää olla korkokengissäkin miestä lyhyempi ja pienempi.

Vierailija
6/14 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon nainen 175 ja usein petikumppanina ollut mies 175-185. yks tosi ihana mies on pari senttii mua lyhempi eikä oo menoo haitannu - miehellä itsetunto kunnossa :). muutama Pitkä mies (eli n. 190-195) tullut kokeiltua ja joskus suuteleminen ottaa niskan päälle - sängyssä se ei haittaa.

oma mies sentin mua pidempi ja hyvä niin.

Vierailija
7/14 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkäin tuntemani mies ei varmasti ole paljon yli 170 cm.

Vierailija
8/14 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Tom Cruisen tyyppinen neuroosikimppu ei kelpaa missään nimessä. Mies voi kohtuullisen helposti olla mun 170 senttiäni lyhyempi, ja yleensä se ahdistaa miestä ihan todenteolla enemmän kuin naista. Nykyinen mies on kyllä kaksimetrinen... Käy välillä niskan päälle kuikuilla ylöspäin, mutta ainakin tämä pitkä mies on kyllä hyvinvarustettukin.

Vierailija
9/14 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Lady 176 cm

Vierailija
10/14 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta ainakin tämä pitkä mies on kyllä hyvinvarustettukin.

Vierailija
11/14 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittäväni eniten huomiota itseni pituisiin tai vähän pitempiin miehiin. Jostain syystä pitkät miehet ei oikein sytytä tai pitää ainakin olla hyvin vahvarakenteinen. Itse olen 165 cm pitkä.

Vierailija
12/14 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainaki tuntuu jotenkin jo paljon kiihottavammalta kun mies on vähän pidempi ja joudun jopa katsomaan sitä vähän ylöspäin. meinaa mennä jalat alta..

Vierailija
13/14 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies voi kohtuullisen helposti olla mun 170 senttiäni lyhyempi, ja yleensä se ahdistaa miestä ihan todenteolla enemmän kuin naista.

Tästä aiheesta sitä on keskustelua käyty monessakin paikassa ja huvittaa että naiset aina väittää se kävisi miehen itsetunnon päälle jos nainen on pidempi. Mutta minusta kun vaan tuntuu että kyllä se yleensä enemmän naista ahdistaa jos mies on lyhyempi. Näkeehän sen jo näistäkin vastauksista että useimpia NAISIA ahdistaa ja käy itsetunnon päälle jos mies onkin lyhyempi.

Vierailija
14/14 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis täysin poikkeava, mutta tunnen eniten vetoa itseni pituisiin miehiin. Nykyinen kumppani 2cm itseäni pitempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän