Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AIG Direct naisten syöpävakuutus

Vierailija
26.01.2014 |

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä vakuutuksesta tai vakuutusyhtiöstä? Onko luotettava?

Minulla on ollut jo pidemmän aikaa epäilys rintasyövästä, mutten ole käynyt tutkimuksissa, eli olisin kai oikeutettu saamaan korvauksen, jos rintasyöpä diagnosoidaan yli 30 vrk päästä vakuutuksen alkamispäivästä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös pyörittelen tuota kirjettä käsissäni ja mietin pitäisikö kyseinen vakuutus ottaa, mutta sen luotettavuus mietityttää, vuosimaksu on kuitenkin aika kallis kultatasossa. Eikö kellään mitään kokemuksia?

Vierailija
2/51 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans samat paperit käsissä.. Yritän Googlettamalla selvittää, että onko ko. vakuutus humpuukia. Nyt lisäksi vielä kauppasivat laajennusosaa, johon kuuluu myös muutkin syövät. Laajennus osa oli minulla reilu 2€ kuukaudessa.
Itseäni ihmetytti se, että laajennusosa on vain saatavilla niille, jotka ovat ottaneet naisten syöpävakuutuksen. Ja se myös kummastutti, että laajennusosata ei löydy heidän nettisivuiltaan tietoa, ainoastaan ko. paperit saa postitse vasta sitten, ku on puhelimitse hyväksynyt lisäosan...
Lisäksi naisten syöpävakuutuspapereissa on merkintä, että korvausta ei myönnetä, jos kysessä on paikallinen, yhdessä kudoskerroksessa ilman etäpesäkkeitä oleva syöpä. Eli tarkottaako tämä, että korvauksen saa vain silloin jos on etäpesäkkeitä? 
Toivottavasti, jollaki olis kokemusta ko. yhtiöstä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tuo syöpavakuutus maksaa vuositasolla? Entä paljonko se korvaa?

Mitä eroa tuossa on verrattuna vaikka perinteiseen sairauskuluvakuutukseen, muuta kuin että se korvaa vain yhden tyyppistä sairautta?

Vierailija
4/51 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans samat paperit käsissä.. Yritän Googlettamalla selvittää, että onko ko. vakuutus humpuukia. Nyt lisäksi vielä kauppasivat laajennusosaa, johon kuuluu myös muutkin syövät. Laajennus osa oli minulla reilu 2€ kuukaudessa.

Itseäni ihmetytti se, että laajennusosa on vain saatavilla niille, jotka ovat ottaneet naisten syöpävakuutuksen. Ja se myös kummastutti, että laajennusosata ei löydy heidän nettisivuiltaan tietoa, ainoastaan ko. paperit saa postitse vasta sitten, ku on puhelimitse hyväksynyt lisäosan...

Lisäksi naisten syöpävakuutuspapereissa on merkintä, että korvausta ei myönnetä, jos kysessä on paikallinen, yhdessä kudoskerroksessa ilman etäpesäkkeitä oleva syöpä. Eli tarkottaako tämä, että korvauksen saa vain silloin jos on etäpesäkkeitä? 
Toivottavasti, jollaki olis kokemusta ko. yhtiöstä!

HEI!

Olen ottanut ko vakuutuksen ja soitin tuosta lausekkeesta. Minun annettiin ymmärtää että etäpesäkkeitä ei korvata mutta yksi syöpädg korvataan!!!!!

[/quote]

Vierailija
5/51 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korvaus on joku mqax 10 000 euroa per syöpä, niin oikeasti kannattaa miettiä. Se on niin pieni summa, että sillä ei tee loppupeleissä yhtään mitään.

Vierailija
6/51 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mqax = max

sorry typo

Vierailija
7/51 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIG on huono vakuutusyhtiö. Minulla oli heiltä otettu vakuutus jonka piti korvata kaikki murtumat, nivelten sijoiltaan menot yms vammat. Sitten Ranskassa lasketellessa meni polvilumpio sijoiltaan. Hirvittävä kipu, laitoin lumpion itse paikalleen rinteessä. Polvi turposi, magneetti kuvattiin kotiin tultuani. Kaikki dokumentit asiasta oli, MRI vahvisti polven vauriot.  

Korvasiko AIG nivelen sijoiltaan menon, joka oli kaikin tavoin dokumentoitu, mukaan lukien rinteessä otetut valokuvat, joissa lumpion virheasento näkyy hyvin selvästi. Syyksi kerrottiin, että ei korvata kun olin itse laittanut nivelen paikalleen. Ei vaikka tapahtumasta oli kosolti valokuvia ja MRI kuvauksen löydökset. Minun olisi pitänyt matkata kymmeniä kilometrejä lähimpään sairaalaan, jossa tuo lumpio olisi laitettu paikalleen. Jokainen tietää miten kivuliasta jo pelkkä rinteestä alastulo sijoiltaan menneen nivelen kanssa on, verrattuna siihen kun sen laittaa itse paikalleen, edellyttäen tietenkin että osaa.

Pysyisin AIG:n vakuutuksista erossa.  Perustelu varmasti löytyy aina, miksi he eivät korvaa.

Vierailija
8/51 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä kusetusta. Lukekaapas ns. pienet präntit.

Vierailija
9/51 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitellut vakuutusmaksurahat kannattaa laittaa esim joka kuukausi rahastoon. Muutaman vuosikymmenen jälkeen, siis iässä jolloin sairaudet iskevät niin rahastossa voi olla huomattavasti enemmän kuin tuo vakuutusyhtiöltä tuleva kuppanen 10000€. Itsellä esim säästettynä noin 35000€, jolla on tarkoitus hoidattaa itseäni ja miestäni jos sairastumme.

Vierailija
10/51 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ainakaan ole koko sopimus vielä voimassa, kun en ole hyväksynyt verkkopanki suoraveloitussopimusta. Sopimus lähtee voimaan vasta kun ensimmäinen maksu on lähtenyt tililtä. Pyysin puhelinmyyjältä paperit kotiin ja luen ne tarkkaan, ennen kuin hyväksyn mitään ja että tiedän sitten, mitä korvataan ja mitä ei.
Ja tämä naisten syöpävakuutushan on nimenomaan lisäturva tavallisen sairausvakuutuksen kylkeen, joka nimensä mukaisesti korvaa vain ehdoissa mainitut naisten syöpäsairaudet. Sitten on vielä tuon kylkiäisiksi se muut syövät kattava turva, jonka saa pienestä lisämaksusta. Ja minulla tuo kuukausimaksun suuruus määräytyi iän mukaan.

Vierailija
11/51 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korvaussummaa ei makseta jos syöpä on diagnosoitu tai sitä tutkitaan ennen vakuutuksen alkamispäivää.

Vierailija
12/51 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miksi kukaan ottaisi syöpävakuutusta? Siis miksi? Suomessa julkinen terveydenhuolto hoitaa syövät parhaalla olemassa olevalla hoidolla ja lääkkeillä ja hoitopäivämaksuilla on vuosittainen maksukatto(679e ja 612e) jonka jälkeen ei tarvitse itse maksaa senttiäkäään. Ja työnantaja+kela maksaa myöskin sairausajalta korvausta.

t. sh

Vierailija
13/51 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:54"]

Mä en käsitä miksi kukaan ottaisi syöpävakuutusta? Siis miksi? Suomessa julkinen terveydenhuolto hoitaa syövät parhaalla olemassa olevalla hoidolla ja lääkkeillä ja hoitopäivämaksuilla on vuosittainen maksukatto(679e ja 612e) jonka jälkeen ei tarvitse itse maksaa senttiäkäään. Ja työnantaja+kela maksaa myöskin sairausajalta korvausta.

t. sh

[/quote]

Ai onko haimasyövän hoitaminen ilmavaivoina sitä parasta olemassa olevaa hoitoa?

Vierailija
14/51 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:54"]

t. sh

Vakuutuskorvaus tulee sairausajan korvauksen lisäksi. Kyllähän syöpään sairastuminen monilla on myös taloudellinen katastrofi, vaikka hoitomaksut verovaroista pääosin kustannetaankin.

[/quote]

Vierailija
15/51 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:18"]

Paljonko tuo syöpavakuutus maksaa vuositasolla? Entä paljonko se korvaa?

Mitä eroa tuossa on verrattuna vaikka perinteiseen sairauskuluvakuutukseen, muuta kuin että se korvaa vain yhden tyyppistä sairautta?

[/quote]

Tuo ei ole periaatteessa sairaskuluvakuutus ollenkaan, korvaussumman saa käyttää miten haluaa.

Vierailija
16/51 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:54"]Mä en käsitä miksi kukaan ottaisi syöpävakuutusta? Siis miksi? Suomessa julkinen terveydenhuolto hoitaa syövät parhaalla olemassa olevalla hoidolla ja lääkkeillä ja hoitopäivämaksuilla on vuosittainen maksukatto(679e ja 612e) jonka jälkeen ei tarvitse itse maksaa senttiäkäään. Ja työnantaja+kela maksaa myöskin sairausajalta korvausta.

t. sh

[/quote]

Kuten tuolla aiempi mainitsi, niin monelle syöpä on talouden kannaltakin katastrofi. Veljeni jäi vaimonsa omaishoitajaksi syövän pahentuessa. Kyllä siinä talous meni konkkaan siinä samalla, kun tulot tippui aivan naurettavan pieneen summaan

Vierailija
17/51 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:54"]Mä en käsitä miksi kukaan ottaisi syöpävakuutusta? Siis miksi? Suomessa julkinen terveydenhuolto hoitaa syövät parhaalla olemassa olevalla hoidolla ja lääkkeillä ja hoitopäivämaksuilla on vuosittainen maksukatto(679e ja 612e) jonka jälkeen ei tarvitse itse maksaa senttiäkäään. Ja työnantaja+kela maksaa myöskin sairausajalta korvausta. t. sh   [/quote]

Kuten tuolla aiempi mainitsi, niin monelle syöpä on talouden kannaltakin katastrofi. Veljeni jäi vaimonsa omaishoitajaksi syövän pahentuessa. Kyllä siinä talous meni konkkaan siinä samalla, kun tulot tippui aivan naurettavan pieneen summaan

[/quote]

Auttaako vakuutus tuohon tulon menetykseen sitten mitenkään?

Vierailija
18/51 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ko. naisten syöpävakuutuksen vuonna 2012. Vakuutusmaksu on olllut 10e kk:ssa, otin kaikista pienimmän ja halvimman vaihtóehdon. Nyt kesäkuussa minulla todettiin rintasyöpä ja saan vakuutuksesta 10 000 euroa plus 1000 e leikkauskorvausta,siis 11 000  e puhtaana, verovapaana korvauksena. Todelllakin siis kannatti maksaa kymppi kuussa! En ole ehitnyt kaikenkaikkiaankaan maksamaan vakutusmaksuja kuin noin 400 €. Raha ei korvaa terveyttä, mutta auttaa selviämään taloudelllisesti.

Vierailija
19/51 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusehdoissa lukee selvällä suomenkielellä että nivelten sijoiltaan meno korvataan jos laillistettu lääkäri asettaa nivelen paikoilleen. Muuten kuka tahansa voisi muljautella niveliään sijoilta, ottaa niistä kuvia ja rallattaa rahat omalle tililleen. Ihmiset lukekaa ne vakuutusehdot jotka kotiin postitetaan. 

Syöpävakuutukseen lisätäkseni, 10000 on pienin taso mitä korvataan. kk hinta alk. 4,5e. 

Maailman kolmanneksi suurin vakuutusyhtiö tuskin tätä edellämainittua "humpuukia" tarjoaisi mainettana menettämättä kovinkaan pitkään. Vakuutusehdot on aina velvollisuus lukea, ja jos ei lue niin ei voi muuta syyttää kun omaa itseään. 

Vierailija
20/51 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelevat syöpävakuutuksesta ja kun pyytää kotiin paperit luettavaksi, niin sanotaan että ei saa ennenkuin on puhelimessa sopinut ottavansa vakuutuksen????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan