Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkoti pitkällä ja vain yksi auto (jota mies tarvitsee töissään usein), mitä ehdotatte?

Vierailija
02.01.2008 |

Minulla on lyhyempi työpäivä ja kuljen matkat julkisilla, koska ne toimivat hyvin. Lasten hoitopaikka on kuitenkin eri suuntaan kauempana kodista. Jos hakisin julkisilla lapset hoidosta, kotimatka-aikani pitenisi melkein tunnilla. Loppumatkasta joutuisimme vielä kävelemään yli 2,5 km säässä kuin säässä. Pienempi rattaissa 4v kävelisi. Tällä menetelmällä kuitenkin lasten hoitoaika vähän lyhenisi, mutta lopun viimein olemme samoihin aikoihin tai vähän aikaisemmin kotona kuin mies autollaan. Nyt pohdin tässä, että itse koen että minun on tietysti rynnättävä hakemaan lapset heti kun vain suinkin pääsen, pienempi on hiukan alle 2. Toisaalta joku ääni päässä kopsuttaa, että jos mies hakisi heidät, vosin tulla kotiin huokaista ja tehdä esim. ruuan valmiiksi. Kuitenkin tuntuu oudolta tulla kotiin ilman lapsia. Mitä itse teksitte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teet itse ruuan valmiiksi perheelle.

Vierailija
2/7 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teet itse vaikka tosiaan sitten sen ruoan valmiiksi ja huoahdat hetken. varmasti lapsillekin parempi vaihtoehto. itse tekisin näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä, saman tapainen tilanne

Vierailija
4/7 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menköön julkisilla tai sitten hommaatte toisen auton.

Tai sitten mies hoitaa lasten haun ja viemisen.

Vierailija
5/7 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa selvää jos sellainen on niin siellä varmasti muutama virikelapsi viemässä työssäkäyviltä paikkaa.

Niistä joku pois ja teidän lapsi siihen paikalle.

Nosta meteli!!

Vierailija
6/7 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 eurolla saa jo hyvän auton varsinkin kun käytettyjen autojen hinnat laskevat kohta paljon.

Vierailija
7/7 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen auton hankkiminen ei ole ihan ensimmäisenä mielessä, koska periaatteessa olemme valinneet asuinpaikkamme niin, että pärjäisimme yhdellä. Tämä hoitopaikkatilanne tuli vähän yllättäen tälaisena eteen. Taidamme tosiaan päätyä siihen, että mies hakee ja vie, minä haen toisinaan ja ehkä otan auton silloin, kun mies ei sitä tarvitse. Joku sekaratkaisu tässä varmaan on paras meillä. Ehkä ajattelin vaan liian kaavamaisesti, tuntemillamme perheillä on vaan kaikilla tyyliin: äiti hakee ja vie aina, isä vie ja äiti hakee aina - aina sitä tai tätä, muttei mitään räätälöityjä vaihtelevia kuvioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän