Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitolapseni ei halua lähteä hoidosta kotiin.

Vierailija
12.11.2008 |

Olen perhepäivähoitaja ja eräs lapsi on ollut minulla 9kk iästä lähtien, on nyt 1,5v. Nykyään juoksee karkuun, kun isä (pääsääntöinen hakija) tulee hakemaan, huutaa ja itkee.

Mielenkiinnolla kokeiltiin vanhempien kanssa, miten käy jos hakija onkin äiti, ja sama juttu.

Lapsi on vanhempien ainoa, ja hyvin hellitetelty (lue lellitty) ja rakastettu selvästikin, mutta jokin tässä yhtälössä mättää kovastikin.

Lapsi ei koskaan ole itkenyt jäädessään hoitoon, ei edes silloin pienenpänä, ja nyt olen huomannut vanhempien ahdistukseen siitä, miten lapsi itkee kotiinlähtöään, ei hoitoon tuloaan.

Onko tässä perheessä jokin vialla, vaikka mikään muu ei todellakaan anna minkäänlaista vihjettä siihen. Lapsi on vanhempien ja koko suvun silmäterä ja todellakin hyvin pidetty.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä puitu paljon muutakin. Ihan asiallista olla huolissaan. Ap:n mielestä näyttää, että lapsi jotenkin pelkää vanhempiaan? Sellaisen kuvan sain.

Toivottavasti ei ole mitään taustalla, vain eroahdistusta. Aika pitkät päivät tuon ikäiselle.

Vierailija
62/64 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että perheessä on kaikki hyvin mutta ehkä lapsi on kiintynyt sinuun ja on hieman sekaisin mikä onkaan se oma koti! ihan vain arvailu tämäkin mutta se minulle tulee mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monimuotoista ja sitä eivät aina edes ammatti-ihmiset huomaa.

Lapsia kidutetaan myös Suomessa.

Vierailija
64/64 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee sinua nyt oikeaksi äidiksi, kun viettää suurimman osan päivästä kanssasi. Jos lapsi olisi oikeasti vanhemmille kaikki kaikessa ja suvun silmäterä niin hänet olisi pidetty kotihoidossa pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän