PartyLite ja reklamaatio
Oletko koskaan reklamoinut otsikon fimalle? Siis ihan suoraan sinne Espoon pääkallonpaikalle? Mulla meinas talo lentää savuna ilmaan, ja laadin kirjeen kk sitten ihan suoraan tuonne konttorille, koska en halua korvaukseksi kuutta tuikkua konsultin kautta, vaan haluan ihan firman kommentin heidän laadukkaiden kynttilöidensä roihahtamiseen.
Mitä tapahtuu? En ole saanut minkäänlaista vastausta...
(Kävi siis niin, että tuikku alkoi palaa niin kuumana, että sulatti litkuksi sellaisen muovikuorensa, ja lieska alkoi palaa n. 30 cm korkeana, ihan yhtäkkiä vaan, vaikka ohjeen mukaan kynttilää poltimme.)
Kommentit (6)
n. 60 markkaa kuudesta kynttilästä. Joo joo, kun ovat niin kamalan laadukkaita, niin maksavathan ne.
Joku muu firma olisi ajat sitten vastannut reklamaatiooni. Jos ei kohta kuulu mitään (tällä viikolla), otan yhteyttä Kuluttaja-lehteen.
-ap-
tuohon lehteen, että ehkä tekisivät jutun siihen kyseisestä firmasta...
Ja niin, joku kertoi, että pöytä meni pilalle. Meillä paloi pianon pintaan reikä. Toki käsketään polttaa palamattomalla alustalla, mutta meillä oli tuo tuikku ihan pl:n tuikkukupissa, ja sieltä kupista lensi kipinää tai jotakin muuta niin, että piano kärsi. Kuinka helvetin laaja sen alustan pitäisi oikein olla? Kenties metri joka suuntaan, vai?
-ap-
se mitään auta, jos tippuu ohi...
Mä en enää ikinä osta ko. kynttilöitä, sillä mo ninkertaisesti halvemmat kynttilät ei ole koskaan tehneet mitään vastaavaa ja minä poltan todella paljon kynttilöitä.
Minulle ei koskaan käynyt noin..aina on kynttilät palaneet normaalisti ja loppuun asti.. muistattehan että jos kynttilän lanka pitkä,sitä pitää vähän pätkäistä..ettei liekki liian suuri. Ja täytyyhän sen langan olla myös suorassa,ettei tulipää " valu" ja tasainen alusta myös. JÄRKI KÄTEEN.
Oriflamen meikitkin on ihan kuraa..
Rikastukoot tuttavat oikealla rehellisellä työnteolla, eikä meikäläisen taskusta!
ja kävi niin, että suli se kynttila epätasaisesti ja liekki tippui pöydällä, johon paloi reikä.
En reklamoinut mihinkään kun vitutti uusi pöytä, tuskin olisivat sitä korvanneet, enkä todellakaan halunnut tilalle mitään uusia kynttilöitä.