Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan laihduttanut keventäjissä, kokemuksia?

02.01.2008 |

Eli siinä se kysymys sitten tulikin, liityin keventäjiin ja ajattelin kysyä, että onko täällä joku saanut hyviä tuloksia siellä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin painoani siellä 2kg.En jaksanut aina kirjailla kaikkea ylös ja niin edelleen, mutta on mielestäni hyvä systeemi.Kalorilaskuri on tosi hyvä ja selkeä.Voin kyllä suositella :)

Vierailija
2/3 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kokeilin viime keväänä ja itse kyllästyin nopeasti tosi hitaaseen toimintatapaan ts. ohjelma (ei meidän koneella ainakaan) toimi kovin nopeasti ja ainakin kahden pienen lapsen äidiltä netissä ruokien kirjaamiseen kului IHAN liikaa aikaa!!! Rahat meni hukkaan.

Keventäjät lupaa kannustusviestejä, mutta itse sain muistaakseni vain yhden - ja sekin oli kaikkea muuta kuin henkilökohtainen. Petyin siis. Tosin jos aika ei ole esteenä voi toimiakin!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkirja ;-)

Suosittelen! Olen kaksi viikkoa olut mukana ja pidän systeemistä kovasti. Jäin ekana päivänä koukkuun päiväkirjaan eli kaiken ruoan kirjaamiseen. Just se, että kaikki on näkyvillä, auttaa pysymään kalorien rajoissa (kun teet itsellesi tavoitteen ja profiilin, saat kalorit/päivä). Vaatii vain hieman aikaa ja kurinalaisuutta kirjata ylös kaikki ruoka ja juoma sekä liikunta. Sivustolla hirveästi valmiina eri ruoka-aineita ym. joiden kalorit on jo valmiiksi laskettu.

Mulla on puolen vuoden jäsenyys. Tavoitteena jatkaa toinen puoli vuotta myöhemmin.