Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset kaipaavat isäänsä

Vierailija
02.01.2008 |

jonka kanssa erottiin 3vuotta sitten ja sen jälkeen hän eil ole pitänyt mitään yhteyttä minuun eikä lapsiini asumme eri paikkakunnilla. olen ýrittänyt lähestyä ystävällisesti mutta ei mitään vastauta mihinkään elarit hän kyllä maksaa kuukausittain mutta lapset 6v ja 3v kyselevät isästään päivittäin vanhempi muistan isänsä nuorempie ei kun ei ole tavannut isää kun pienenä muutaman kerran.

Mikä neuvoksi kun tuntuu että isää ei kiinnosta lapsensa ollenkaan ja laspet sitä tuntuvat kaipaavan ja kyselevät että miksi meidän isi ei ikinä hae meitä hoidosta ja miksi meillä ei ole isiä

eromme oli todella riitaisa ja emme ikinä puhuneet välejämme selviksi eron jälkeen vaan välit menivät poikki kokonaan

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kirjoittanut miehelle kirjeen jossa olen kertonut että lapset kyselevät hänestä ja haluaisivat tavata isäänsä ja lapset myös piirsivät isälle ja laitoin kuvia lapsista mukaan. mutta hän on sanonut ainoaksi vastauksekseen sen että inhoaa minua ja voi elää ilman lapsiaan elämänsä jota minä en tajua koska lapset ovat kuitenkin hänen lapsiaan.

olen kertonut lapsille että isä asuu toisella paikkakunnalla ja isällä on niin kiire että ei ehdi teitä tapaamaan mutta tuntuu pahalta valehdella lapsille ja asia tuntuu vaivaaavan lapsia etenkin vanhmepaa

Vierailija
2/2 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei lapsiansa halua tavata, niin mitä voit asialle? Ei toista voi pakottaakaan.

Lapsillesi mun mielestä sun kannattaisi korostaa sitä, että teidän perhe on sellainen, jossa on äiti ja lapset. Ja se on hyvä perhe sellaisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme